Wysłany: 22-06-2013, 15:05 "Odstawczaki" Kraków Bieżanów/Płaszów/Mydlniki
Witam ostatnio wybrałem się na wycieczkę na stację Kraków Bieżanów. Moją uwagę zwróciła bardzo duża ilośc taboru odstawionego. W śród nich znalazło się troche lokomotyw towarowych osobowych (eu07) i masę wagonów PIC. Czy ktoś orientuję się jaki los czeka poszczególne lokomotywy/wagony. Czy jakaś część z tych wagonów trafi do projektu modernizacja 150 wagonów Intercity ? Co z taborem na stacji Mydlniki ?Jaka częsc taboru została sprzedana na złom proszę o jak najwięcej informacji. pod artykułem zamieszczam trochę zdjęć
jeszcze jedno pytanie które wagony intercity poszły do modernizacji (z kąd) na trasy Przemyśl-Szczecin i które pójdą (zostały zakwalifikowane do modernizacji. z góry dzieki za wszystkie info
po ile chodzą takie wagony ? tzn po ile udawało się ickom sprzedac
Wagon osobowy ma masę ok 40 - 45 ton kompletny cały. Z szybami, dechami i gumą.
Ostatnio IC sprzedało chyba z 2 lata temu wagony po chyba 450 zł/tona całe jak stały.
Złom był wtedy mocno droższy niż teraz tak w ogóle.
Potem się uchytrzyli i w warunkach przetargu kazali nabywcy demontować koła i odwieźć do najbliższego
zaplecza technicznego i dalej za resztę pewnie tyle samo chcą i jakoś nikt się nie zgłasza do przetargu
tak to chyba mniej więcej wygląda.
PKP Intercity potwierdza: 40% wagonów w spółce jest odstawiona.
PKP Intercity potwierdziło informację podawaną wcześniej przez wiceministra Piotra Malepszaka. – Z niektórymi wagonami, od lat odstawionymi, niestety niewiele już możemy zrobić. Pozostałe będą pracować wożąc pasażerów – powiedział Janusz Malinowski, prezes PKP Intercity.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum