Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Zwrot za niewykorzystany bilet kupiony przez internet
Autor Wiadomość

robertcb Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 18 Paź 2011

PostWysłany: 28-03-2015, 21:55   Zwrot za niewykorzystany bilet kupiony przez internet Odpowiedz z cytatem

Czy możliwy jest zwrot po czasie odjazdu pociągu ze stacji wyjazdu na który mamy bilet przez internet ?
(gdy spóźnimy się na pociąg na który mamy ten bilet)?

Czy ten tekst jest nadal aktualny w przypadku IC? czy bilety na pendolino są traktowane tak samo?

http://www.hotmoney.pl/nabiezaco/Kupujesz-ebilet-na-PKP-przez-internet-Uwazaj-Mozesz-stracic-a32366

Czy w PR jest bez problemu zwrot w kasie tak jak tam pisze?
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

Nebbud Płeć:Mężczyzna
Zbanowany


Dołączył: 24 Sty 2013

PostWysłany: 30-03-2015, 09:23    Odpowiedz z cytatem

W PR w kasie nie zwracaj, bo raz próbowałem to nieuprzejma babka nie chciała przyjąć reklamacji, bo uważała, że nie jest możliwy zwrot po odjeżdżie pociągu po tygodniu ważności biletu bla bla bla... więc pobrałem wniosek o reklamację ze strony PR napisałem, że chcę zwrot gotówki za niewykorzystany bilet z powodów losowych i bez problemu po dwóch tygodniach dostałem zwrot na koncie z 15% potrąceniem.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl