Praca dróżnika nie jest wcale zła.
Siedzisz na czterech literach, jak Ci każą zamykasz przejazd .
Jest trochę odpowiedzialności, ale ta jest wszędzie. A co do pasjonatów, być dróżnikiem na linii z dużym ruchem
może być świetnym zajęciem. Zamykam przejazd, aparat w dłoń .....
danio, z tym aparatem to przesadziłeś. Foty to można sobie robic po służbie.
Ja się wyleczyłem na jakiś czas z chęci pracy na kolei. Może jak odłoze kase na 2-3 lata to wróce do tematu. Bo na początek kasa jest dramatyczna i aby przetrwać w dużym mieście, z rodziną na karku to musisz mieć ze 20-30 tys zł oszczędności. Po kilku latach pensja wzrosnie, zrobisz dodatkowe uprawnienia i jakoś to się wyprostuje.
Żałuje jednego - że nie poszedłem na kolej jak miałem 20 lat i mieszkałem z rodzicami
Maszynista, dróżnik i toromistrz. Kolejarze poszukiwani.
Maszynista to jeden z zawodów przyszłości. Żeby nim zostać, trzeba zdobyć licencję, świadectwo, a później zaliczyć wiele godzin praktyki. Ale warto, bo zarobki na tym stanowisku rekompensują zainwestowany w kształcenie czas i pieniądze.
Wysłany: 15-03-2016, 15:16 rekrutacja w pkp plk w chwili obecnej
Witam,
Chcialbym sie poradzic i zapytac jak w chwili obecnej wyglada rekrutacja pracownikow z innych spolek kolejowych do centrum realizacji inwestycji w warszawie. Chodzi mi o to jakie zgody musi uzyskac taka aplikacja zeby otrzymac oferte umowy i wogole.
Wysłany: 15-03-2016, 15:51 Przyjęcia do PLK - ZLK Wrocław
Witajcie, orientuje się ktoś ja będą wyglądały przyjęcia na stanowiska ruchowe z wykształceniem kolejowym w tym roku ? Szukają dyżurnych czy raczej zwalniają ?
Pozdrawiam
Chcialbym sie poradzic i zapytac jak w chwili obecnej wyglada rekrutacja pracownikow z innych spolek kolejowych do centrum realizacji inwestycji w warszawie. Chodzi mi o to jakie zgody musi uzyskac taka aplikacja zeby otrzymac oferte umowy i wogole.
W styczniu tego roku bylem na rekrutacji w pkp plk do CRI w warszawie. Do dnia dzisiejszego nie mam zadnej informacji, ani pozytywnej, ani negatywnej. Z tego co sie dowiadywalem to nie ma wolnych etatow. Chcialbym sie dowiedziec jak to w tej chwili wyglada. Nadmienie, ze przechodzilbym z innej spolki z grupy ppkp.
Jedna pani radna z PiS i działaczka sekty „GazPola” wysłała CV do Lotosu i została szefową działu sprzedaży Lotos Kolej. Przecież to jest absolutnie normalne. A Wy pewnie dalej będziecie pisać na forum, że bez znajomości dobrej pracy na kolei dostać się nie da.
_________________ ⚠ Bossowie związków zawodowych, zarządy i rady nadzorcze spółek PKP to partacze, nieudacznicy, ludzie niekompetentni! Jest to banda kretynów, idiotów i darmozjadów pierdzących w stołki, którym los PKP zwisa i powiewa!
Wysłany: 17-10-2016, 17:16 PRACA Automatyka sterowania ruchem kolejowym
Witam jestem po rozmowie na stanowisko automatyk sterowania ruchem kolejowym.Chciałbym się dowiedzieć jak wygląda tradycyjny dzień pracy automatyka na koleji.
Ile zarabia taki automatyk,czy jest to zwod przyszłosciowy?
po jakim czasie dostaje się umowe na stałe.
Mi zaoferowano najniższą krajową umowe na 3 miesiące i szkolenie roczne na automatyka a potem egzamin.
[ Dodano: 17-10-2016, 18:17 ]
Jestem nowicjuszem na forum prosze wybaczyć za błedy
Hej! Mam takie pytanie - we wtorek mam rozmowę na kasjera w PIC i prosili by sobie zarezerwować ok. 2h - czego mogę się na tej rozmowie spodziewać, no i ogólnie może ktoś mi powiedzieć jak taka praca kasjera wygląda?
Co do punktu 2 - to idź na jakiś dworzec i zerknij na kasę - czyli praca jak na dniówce to pewnie sprzedawanie biletów bez przerwy jak na kasie w Biedronce - tylko że bardziej skomplikowana... Na nocy czy w niedzielę albo jakieś święto pewnie będą jakieś przerwy bez sprzedaży - ale pospać sobie nie pośpisz...
Oczywiście w/w opinia nie dotyczy kasy IC na stacji Włoszczowa
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum