Monciak nie pojedzie przez Staszów bo nie ma to żadnego uzasadnienia ekonomicznego + czas przejazdu wydłuża się o godzine. Tym bardziej, że czas przejazdu do sandomierza został skrócony z 5h04 do 4h29 z powodu tego, że jeździ obwodnicą skarżyska.
To już jest pewne ŻE pojedzie. Od 4 Sierpnia do 1 września będzie kursował objazdem przez Staszów jednak bez zatrzymywania sie w moim mieście. Mówię z całą pewnością, bo dzięki tutejszym kolegom z tego forum, udało mi się dotrzeć do rozkładów jazdy TLK Monciak przez Staszów. A rozkład jest JUŻ dostępny zarówno na Sitkolu jak i na rozkładach jazdy PKP.
nie o tym pisze chłopie, to jest oczywiste, że pojedzie przez Staszów z powodu wyłączenia toru na odcinku zalesie gorzyckie - sandomierz, ale facet się odnosił do następnego RJ w którym sugeruje, że może zostać na stałe przez Staszów, otóż na stałe przez Staszów nie zostanie, to tylko trasa objazdowa, będzie jeździć przez Sandomierz, trasa przez staszow nie ma zadnego uzasadnienia ekonomicznego ani czasowego. Tym bardziej, że podczas trasy objazdowej nawet tam postoju nie będzie. A trasa objazdowa przez Staszów potrwa nie do września a do listopada na co wskazują wszystkie znaki na niebie i na ziemi ( komunikat PLK).
A trasa objazdowa przez Staszów potrwa nie do września a do listopada na co wskazują wszystkie znaki na niebie i na ziemi ( komunikat PLK).
Wszystko się zgadza . Pierwotnie miał być to 1.X.13, pózniej był 14.X.13 a teraz rozkład jazdy TLK M-K pokazuje, że trasa objazdówa będzie do 4 listopada 2013 roku.
dla zainteresowanych Monciak jezdzi od Rozwadowa do Skarżyska SKA ciągnięty przez SU45 od czasu przywrócenia ruchu kolejowego przez sandomierz. Ma tak jeszcze jeździć kolo miesiaca. Oczywiście siódemka jest przeciągana. Powód: kradzież linek podtrzymujących trakcje w Dwikozach oraz przekładanie sieci trakcyjnej miedzy zalesiem a sandomierzem na nowe słupy. Tak wiec codziennie łapie od 15-20 minut opóźnienia. Ponieważ między rozwadowem a skarżyskiem nigdzie nie ma rewidentów więc Suka musi zasuwać cała trase ze SWR az do Skarżyska. Tak to jest jak się puszcza pociąg po wyludnionej i opuszczonej trasie.
Po wielu latach przerwy pociągi pasażerskie pojadą ze stolicy Podkarpacia do stolicy Polski przez Tarnobrzeg i Sandomierz - informuje portal echodnia.eu
Zastanawiam się czemu zarządy woj.Podkarpackiego,Świętokrzyskiego oraz władze PKP IC nie lobbują w PKP PLK za remontem linii 70.Wtedy można by z Rzeszowa do Wa-wy jechać przez Stalową Wolę-Tarnobrzeg-Kielce-Skarżysko.Więcej ludności byłoby obsłużone po drodze,można też zadbać o Sandomierz w kontekście tego wariantu,czyli mam na myśli przystanek w st.Sobów,gdzie dojazd z Sandomierza to dosłownie kilka km.Na koniec taki smaczek,odcinek Rzeszów-Ocice(linia 71 po której muszą jechać poc w wariancie Rz-Ta-Sa) jest jeszcze niezelektryfikowany,nawet nie zaczeto go elektryfikować na obecną chwilę,znamienne jest zatem w tym kraju,że za rządów tej opcji,chwali się i propaguje sukcesa którego jeszcze nie ma,czyli czas przyszły-dokonany:)))
Trochę dookoła. Gdyby ósemka była zrobiona, to spokojnie mógłby jechać przez Kolbuszową - Tarnobrzeg (zmiana czoła i trakcji) - Chmielów - Staszów - Kielce. Trasą przez SWR i Staszów jeździł IR Przemyśl - Wrocław. Pusty nie był... Znając życie to wszystko pojedzie przez cmk, bo rozkopią siódemkę i ósemkę jednocześnie i na długo... Lepiej osobówki Rzeszów - Tarnobrzeg na początek przedłużyć do Sandomierza. Już nie wspomne o połączeniu Buska z Tarnowem - wtedy by można jechać Rzeszów - Tarnów - Busko - Kielce - W-wa.
Zapominacie ciągle o tym, że 2, a zwłaszcza 7 i 13 nie są z gumy, a siódemka też jest do remontu. Ileś par KM Radom - W-wa nie przefrunie, te pociągi będą miały pierwszeństwo. A zakończenia robót to może nasze wnuki doczekają (pod warunkiem, że postaracie się o dzieci )
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum