1. EIC "Jantar" z Kołobrzegu i Helu: EP09-044 + wagony z Helu: 111Arow + 159A + 159A + bar + 139A + Z2B + 111Arow + wagony z Kołobrzegu: 111Arow + Z2B + 139A-Op + Z2B + 111Arow + 159A.
Jak widać pociąg ten przeszedł niebywałą metamorfozę, a już wagony 159A to jest naprawdę hit. Oby takie zestawienie utrzymało się jak najdłużej:-0 Około 100 osób wysiadło, więc dużo i niedużo. To jest pociąg typowo sezonowy a obecnie na początku wakacji raczej się wyjeżdża z Warszawy na Wybrzeże.
2. EIC "Bolesław Prus" ze Szczecina: DB Vectron + 159A + 152Aa + restauracyjny + 156A + 136A-IC3 + 144A. Wysiadło trochę osób ale bez jakiegoś szału. Tydzień temu tym pociągiem wracałem z Poznania frekwencja była o wiele lepsza.
3. EIP 3106 z Krakowa: ED250-019. Bardzo ładna frekwencja, wagony 6 i 7 około 50%, pozostałe wagony to praktycznie komplet miejsc.
4. EIC "Polonia' z Wiednia: Husarz + 154A + XB + 136A-IC6 + restauracyjny + 152A. Bardzo kiepsko z frekwencją, maksymalnie 50 osób przyjechało.
IC Latarnik, Katowice - Kołobrzeg, skład przechodzący z EIC Górnik, zestawienie - 4.07.
EU07 - Z1B, Z2A, 155a, 136a, 111 arrow,
w sumie ładne zestawienie dzięki obiegowi z Górnikiem, jeden z nielicznych pociągów w obecnym rozkładzie jadący przez Bytom.
W pociągach TLK Pogoria, Wydmy jeżdżą dwa wagony sypialne z czego jeden jeździ jako kuszeta. Jak wygląda sytuacja z miejscówkami? Wiem, że są sprzedawane wyłącznie miejsca po 69 zł, ale co z przedziałami Single? Są wyłączone z sprzedaży?
_________________ fb: podróże koleją. Zdjęcia, ciekawostki z podróży
Na Wydmach do Łeby jadą normalnie dwa sypialne, na Hel sypialny i kuszeta. Single jak najbardziej można nabyć, oczywiście jeśli jest jeszcze przedział wolny.
Mam pytanie co oznaczają liczby napisane na wagonach w zestawieniach pociągów??
Interesuje mnie zestawie ie TLK 38202/3 Kraków-Hel i ta na wagonie sypialnym jest liczba 41 co ona oznacza??
Jest to numer wagonu. Jak masz miejscówkę to możesz sobie łatwo sprawdzić do którego wagonu się udać żeby niepotrzebnie nie latać po peronie jak pociąg przyjedzie.
Mnie bardziej zastanawia numeracja pociągu. Przykładowo w zestawieniach jest TLK 53200/1 a na bilecie mam 53201, powrotny analogicznie ale tym razem jest 35200/1 a na bilecie 35200. Ktoś wie z czego wynika dopisywanie tej w moim przypadku jedynki na końcu?
2. TLK "Łodzianin" do Łodzi Kal. EP07-456 + 141A + 141A + 141A + Z2B + 145Ac + 145Ac + 111Ainw. + 141A + 141A + 141A. Klasa 2 około 60-70%, także nie wiem czy w wakacje tak długi skład jest potrzebny.
3. EIC "Krakus" do Krakowa: EP09-024 + 136A + 111Arow + 136A + 136A + 145Ab + restauracyjny + Z2A + Z2B + 111Arow. Poza pierwszym dodatkowym wagonem z nr 21 gdzie było może z 15 osób, pozostałe wagony około 80%. Klasa 1 o wiele gorzej, może ze 20% było zapełnienie.
4. TLK "Wieniawski" Lublin-Bydgoszcz Gł: EU07-302 + CD + CD + B(IC) + CD + 140A + CD + B(IC). Około 90-100% frekwencja.
6. EIP 4502 Katowice-Gdynia, ED250-005, 100% frekwencja. Te dwa składy widać bardzo się przyjęły w tej relacji i nawet w dzień powszedni, nie w piątek czy niedzielę frekwencja potrafi sięgać 80-90%.
7. TLK "Oleńka" z Częstochowy: EU07-356 + Z2B + 139A-Op + Z2B. Frekwencja niestety kiepska, może ze 30 osób przyjechało.
8. EIP 5308 Gdynia-Kraków; ED250-015, i tradycyjnie 100% frekwencja.
9. EIP 3100 Kraków-Warszawa Wsch. ED250-008. Ten pociąg z kolei nie ma szczęścia do frekwencji. Nie wiem szczerze powiem, czy w inny dzień poza niedzielę jest on w ogóle potrzebny. Może z 60-70 osób przyjechało.
10. TLK "Kiev-Express" do Dorohuska i Kijowa: EP07-412 + B + B(IC) + B(IC) + B(IC) + A(IC) + 3 wagony sypialne do Kijowa. Frekwencja grubo ponad 100%, zajęte wszystkie korytarze i przejścia między wagonami. Z Warszawy odjechał +75. Aż się prosi, żeby w piątek do tego pociągu dołożyć chociaż ze 2 wagony, bo w każdy piątek są takie historie z frekwencją. Do Łodzi ich aż tyle jest niepotrzebne, zwłaszcza w wakacje.
1. TLK "Krasicki" do Olsztyna i Białegostoku: EP07-382 + 609A + 141A + 112A + 141A + 111Ay. Frekwencja od samej Warszawy ponad 100%, bardzo dużo młodzieży, rowery, łódki, widać że nad jeziora mazurskie jechali na wakacje. I bardzo dobrze, że ten pociąg jedzie bezpośrednio aż do samego Białegostoku właśnie przez całą Krainę Wielkich Jezior Mazurskich stąd nie ma problemu z frekwencją.
2. EIP 1500 do Gdyni: ED250-011, frekwencja 100%. na ten pociąg ostatnio na sobotę to bilety kończą się z 2-3-tygodniowym wyprzedzeniem.
Niedziela, 5 lipiec 2015 rok:
1. TLK "Mazury" Olsztyn-Kraków: EP09-031 + B(IC) + B(IC) + B(IC) + A(IC) + B(IC)+ B(IC). Na stacji Warszawa Wschodnia doczepione trzy wagony 112A jako zdeklasowane wagony klasy 2 w relacji Warszawa Wsch.-Kraków Pł. Frekwencja już na odcinku Olsztyn-Warszawa ponad 100%. Biletów tylko w relacji z Olsztyna do Warszawy zabrakło już w piątek. Czas przejazdu 2h45 minut, i wprowadzony niedawno "Bilet Relacyjny" spowodują co już częściowo widać, że i dla stolicy Warmii i Mazur przyjdą tłuste lata, jeżeli chodzi o frekwencję w pociągach TLK do i z Warszawy.
2. TLK "Sienkiewicz" Warszawa -Kielce: EP07-480 + B/A (IC) + 141A. Na dworcu wschodnim gdzie widziałem ten pociąg frekwencja w momencie odjazdu maksymalnie 50% także przy tej ilości wagonów tyle co nic.
3. TLK "Opolanin" Wrocław-Warszawa: EP07-351 + B(IC) + B(IC) + A(IC) + B(IC) + B(IC). Jak na koniec tak pięknego weekendu frekwencja nie za specjalna, w granicach 150 osób, które wysiadły.
4. TLK "Wisła" z Wisły Uzdrowisko: EP09-020 + B + B + B(IC) + B(IC) + A(IC) + B(IC) + B. Frekwencja bardzo wysoka, wagony ze stacji Wrocław czyli obieg z TLK "Wrocławianin" dalej "Skarbek" - "Skarbek" i "Warmia" również na wakacje został utrzymany.
5. EIC "Jantar" z Kołobrzegu i Helu: EP09-044 + wagony z Kołobrzegu: 111Arow + Z2B + Z2A + Z2B + 111Arow + 154A + wagony z Helu: 111Arow + 159A + 159A + bar + 139A + Z2B + 111Arow + 152A (jako wagon zdeklasowany) + 159A + 159A. Frekwencja bardzo bardzo wysoka. To prawdziwe morze ludzi było, peron natychmiast się zakorkował, o wjeździe na schody ruchome nie wspomnę. Nie wiem gdzie i jak Ci ludzie się pomieścili, bo dawno nie widziałem tylu osób wysiadających z pociągu. Pełen szacunek dla konduktorów którzy potrafili nad tym zapanować i dla maszynistów, którzy mimo 16 wagonów z jedną lokomotywą zajechali rewelacyjnie. Jak patrzyłem w info pasażera z Gdańska wyjechał +20, w Warszawie był +12.
6. EIC "Polonia" z Wiednia: Husarz + 154A + XBNMg2 + 136A + restaurant + 139A. Sądząc, po ilości wysiadających osób frekwencja była w granicach 100%.
7. IR "Bosman" ze Świnoujścia: EU07-076 + 112A + 5 wagonów piętrowych. Frekwencja mnie trochę rozczarowała, owszem przyjechało sporo ludzi, ale nie było to tyle co w zwykłą niedzielę w roku szkolnym przyjeżdża IR 'Portowiec" i na pewno nie było takich tłumów jak w "Jantar czy "Jantar-Bis". Do Warszawy przyjechał +58.
8. EIC "Tatry" z Zakopanego: EP09-010 + 111Arow + Z2B + 111Arow + 155A + 139A + Z2B + 111Arow + 111Arow +_ 136A. Frekwencja również wysoka była, sądzę że w granicach 100% było w czasie podróży.
9. EIP 4105 z Katowic: ED250-004, tradycyjnie laightowo było. wagon nr 7 puściutko, wagon nr 6 - 1 osoba, wagon nr 5 -15 osób i dopiero wagony nr 4 i 2 przyjechały z jako taką frekwencją. Nie wiem czy ten pociąg w okresie wakacji jest potrzebny. Po godz. 21 przyjeżdża TLK "Korfanty"/"Wisła", za 35 minut EIC "Polonia" i za 35 minut kolejny EIP jest zupełnie zbędny. Pominę fakt, że IC po wakacjach powinno podjąć męską decyzję co dalej z pociągami Pendolino na trasie Warszawa-Katowice, bo chyba śmiało można powiedzieć po 6 miesiącach obserwacji, że jest tutaj po prostu źle.
10. EIC "Jantar-Bis" z Gdyni: EP09-024 + 111Arow + 111Arow + Z2B + 152Aa + 406A + 152A + Z2B + 111Arow + 111Arow. Frekwencja również bardzo wysoka, gdyby zrobili Bis z Bisa to też by pełen przyjechał. Ale samo to, że po kilka latach zobaczyć można było pociąg "Bis" to już cieszy jak nie wiem.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum