Wysłany: 14-07-2015, 12:34 Puste przebiegi EP09 po E30
Witam, mam takie pytanko. Jako że expertem w tej dziedzinie nie jestem, nie znam żadnego kolejowego forum to zadam je tutaj. Pasującego tematu też nie znalazłem (przydałoby się jakieś ogólnotematyczne odnośnie E30). Przez ostatnie 10 dni dzień w dzień widuję jeżdżące lokomotywy EP09 po m.in. odc. Okmiany-Chojnów-Milkowice-Legnica, co to ma na celu, może ktoś wyjaśnić? Myślałem, że jakieś testy lokomotyw, ale one jeżdżą i jeżdżą codziennie, więc nie rozumiem. Czasem w duecie, czasem luzem EP09-025 i 029.
Proszę o wyrozumiałość jeśli pytanie debilne Modów poproszę o usunięcie, jeśli dostanę odpowiedź na pytanko, jeśli temat robi śmietnik. Pozdrawiam!
Beatrycze, to wiem od dawna, ale jednak miałem nadzieję, że to co ujrzałem ma głębszy sens.
mateuuu napisał/a:
Testy ETCS i GSM-R.
Dziękuję za odpowiedź Doczytałem to i owo, wiem więcej Szkoda tylko, że w testach póki co biorą lokomotywy EP09, które na tym szlaku nie jeżdżą i jeździć nie będą Ale może jak kiedyś zelektryfikują odc. do Zgorzelca to mam nadzieję zobaczymy tu jakieś pośpiechy.
Pośpiechy być może, ale prędzej przelotowe lub na EZT. Po modernizacji układu torowego zdaje się, że trudniej byłoby manewrować w Zgorzelcu z grupą wagonów.
_________________ W ŚWIECIE IMITACJI DOSKONAŁYCH SZTUKA RODZI SIĘ Z PRZEKŁAMAŃ W KOPIOWANIU.
Ty tam wyżej się nie śmiej, bo EC Wawel codziennie zostawiał po sobie zajętość szlaku, praktycznie od Wrocławia do Legnicy. I o ile w stacji nie ma problemów z zerowaniem odcinków zajętości, to na szlaku już takiej możliwości nie ma i pomimo stwierdzenia faktu, że pociąg przejechał i nie nastąpiło rozerwanie składu, to następny kursujący po nim musiał zbierać te zajętości jadąc 20 km/h.
@Jerry, liczniki osi świrowały. Powód do dzisiaj nie jest znany.
_________________ Manipulacja w najczystszej postaci
i pomimo stwierdzenia faktu, że pociąg przejechał i nie nastąpiło rozerwanie składu, to następny kursujący po nim musiał zbierać te zajętości jadąc 20 km/h.
@Jerry, liczniki osi świrowały. Powód do dzisiaj nie jest znany.
A rozkaz S na unieważnienie blokady?
_________________ Ignorancja znacznie częściej wywołuje uczucie pewności siebie niż wiedza.
Pytaj się ludzi związanych z inżynierią ruchu, ja jestem drogowcem i bardzo często będąc na nastawni byłem świadkiem tych sytuacji. Nie wiem czy wprowadzenie zapowiadania telefonicznego i wydawanie rozkazów "S" było możliwe. Gdyby było na pewno ktoś by na to wpadł.
_________________ Manipulacja w najczystszej postaci
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum