Rozumiem że wymagania w zakresie kompetencji miękkich są spore, nie każdy je posiada w odpowiednim stopniu rozwinięte, od tego jest min. specjalistyczny kurs, uwzględniający specyfikę tego zawodu. Miałem sporo wątpliwości podczas scenki jak się zachować wobec pasażera, z jednej strony PKP ICC powinno zależeć na każdym podróżnym, z drugiej strony wymagana jest asertywność. Jeżeli pasażer poczuje się urażony, wybierze Polskiego Busa itp. Z drugiej strony konduktor jest gospodarzem pociągu i należy się stosować do jego poleceń.
Ciężko jest sprawdzić te kompetencje podczas jednej scenki w rozgrzanym wagonie, nie śpiąc od 3 w nocy. Wiem, nie jest to wytłumaczenie, czasami się pracuje po 12 godzin, ale w rzeczywistości ta praca wydaje mi się łatwiejsza. Uważam że wiele rzeczy trzeba przemilczeć, ewentualnie pomóc na tyle ile się da. A może jestem w błędzie...
Nie rozumiem natomiast do końca sensu ciągnięcia grupy 16 osób z Katowic do Wrocławia, chyba że w ten sposób chcą trochę zapełnić pociągi
Nie liczę na pozytywną odezwę, a pojawienie się ponownie ogłoszenia tylko mnie w tym upewniło. Niech wybiorą lepszych i gratuluję tym, których skierowali na badania
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum