Nie ma opcji z 3 wagonami. Jak będzie powyżej 30 stopni to stonka zdechnie tak jak zdychała kilka razy z dwoma wagonami teraz na wakacjach. Jedyna opcja to 2 loki.
Kurcze, to jest stonka świeżutko po P5 w Newagu -- chyba nie powinna tak łatwo zdychać przy 60 kmh z marnymi 3 pudłami? Na linii helskiej widziałem stonki z 4-5 wagonami, a tam też są wzniesienia (fakt, że nie aż takie).
Kurcze, to jest stonka świeżutko po P5 w Newagu -- chyba nie powinna tak łatwo zdychać przy 60 kmh z marnymi 3 pudłami? Na linii helskiej widziałem stonki z 4-5 wagonami, a tam też są wzniesienia (fakt, że nie aż takie).
Gamy są "przypisane" do innych relacji z tego co pamiętam. 2x stonka teoretycznie, ale to absurd dla 3 pudeł. Nie wiem czy IC jeszcze dzierżawi "Nurki" od Czechów.
Do Kudowy nie pojedzie więcej. Trzy wagony to będzie standard. Trzeba się cieszyć, że udało się przywrócić ruch dalekobieżny na tej linii nawet jeżeli te pociągi pojadą sezonowo. Tutaj są takie same ograniczenia z ilością wagonów jak do Szklarskiej.
Pytałem dlatego ,że nie bardzo z tymi ograniczeniami do szklarskiej . Nawet 7 pudeł jeździło planowo na wzmocnieniach ! Także dalej nie wiemy ile może pojechać
Na linii do Szklarskiej obowiązuje ograniczenie do 5 wagonów. Fakt, że czasami "Kamieńczyk" jeździ na 6 wagonach nie znaczy, że wszystkie dojeżdżają na samą górę. Jeden jest wypinany w Jeleniej Górze. Ale "Kamieńczyk" jeździ na 5 wagonach a 6 zdarza się niezwykle rzadko. Podobnie jest z TLK "Śnieżka" - jeździ na pięciu wagonach ale jeden z nich jest wypinany w Jeleniej Górze. Oczywiście kiedyś jeździły składy 6-7 wagonowe do Szklarskiej min tyle ciągnął na samą górę nocny bez nawy Warszawa- Częstochowa- Szklarska ale to było już dawno. Przepisy po modernie linii zrobiły swoje.
Kamieńczyk nie jest rozpinany w Jeleniej (nie ma na to rezerwy w rozkładzie ani obsługi na stacji) - ile wyjedzie z Poznania, tyle dojedzie do Szklarskiej. W przypadku przekroczenia długości peronu na odcinku JG-SPG blokowane są drzwi w skrajnych wagonach. Karkonosze natomiast są skracane planowo, choć można się zastanawiać nad celowością tej operacji - szczególnie w dni kiedy planowo do Szklarskiej jadą tylko 3 wagony, a 4 jest odpinany.
Obecnie "Kamieńczyk" jeździ na pięciu wagonach planowo w tym rozkładzie i tu się nic nie dzieje w Jeleniej. Mówię o sytuacjach z wcześniejszych rozkładów gdzie jeździł na 6. Kiedyś pośpiechy do Szklarskiej ciągnęły więcej wagonów. Zwłaszcza w latach 90. Teraz więcej niż 5 do Szklarskiej wjechać nie może.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum