hehehe za takie coś możesz zostać zwolniony albo zarobić pół roku w warsztacie w którym zarobisz podstawę czyli zasiłek dla bezrobotnych
W Cargo nie pracuje ale widuje na szlaku dużo opuszczonych lokomotyw bez obsady przy składzie, wiec raczej praktyka zabezpieczyć skład zamknąć maszynę nie jest taka niezwykła. Też często się na radiu słyszy ''Pani dyżurna u pani na boczek zabezpieczamy kluczę przyniosę podmiana przewidywana na godzinę xx:xx"
_________________ Ignorancja znacznie częściej wywołuje uczucie pewności siebie niż wiedza.
Za zgodš lub na polecenie dyspozytora. Tak samo jak w IC i innych PKP rzšdzi dyspozytor. A mi chodziło o tekst typu minęło 12 h idę do domu. Nic z tych rzeczy jeli dyspozytor się nie zgodzi siedzisz na maszynie 14-16 godzin czasem ekstremalnie dłużej chodzi o próbę hamulca i o priorytet pocišgu.
A to co zacytowałe to konsekwencje tak jak napisał kończę służbę mam 12 h nic mnie nie obchodzi zabezpieczam i idę do domu.
A co do prawa to 12 godzin jest święte ale w kwestii jazdy i też od tego są wyjątki. Natomiast dozorować tabor MUSISZ aż przyjdzie podmiana lub zapadnie decyzja o zamknięciu pociągu. Liznąłeś temat ale nie do końca.
Tu jak inny forumowicz też się NIE ZGODZĘ na temat jazdy powyżej 12 godzin. I nie ma WYJĄTKÓW ( poza katastrofą etc ). Prokurator jak stwierdzi jazdę powyżej 12 godzin to nawet z Tobą gadał nie będzie tylko od razu zaproponuje Ci wymiar kary do lat 3 lub od 6 miesięcy do lat 8 ( art 174 i 177 kk ) lub w wersji maksymalnej do 12 lat i nikt Ci nie pomoże. Co innego dozór i tak jak wspomniałeś - decyduje Dyspozytor , ale takie rzeczy zgłasza się wcześniej a nie kiedy musztarda po obiedzie.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum