Kolego a słyszałeś zasady jak działają przewozy na styku województw? Zasada jest taka że jeśli województwo A zrobi 30km to sąsiednie musi zrobić tyle samo. Przypomnij sobie jaka była wojna między Śląskim a Małopolskim na odcinku Sławków - Katowice.
W tym przypadku masz tak samo więc dlatego nie ma połączeń o dość dziwnej porze.
A tak prywatnie jeździsz tym pociągiem, że tak walczysz o niego?
_________________ Ja też nie jechałem pociągiem z Warszawy do Łodzi przez Skierniewice, zawsze jechałem przez Radom.
Wie ktoś czy w Krzyżu do pociagu "Noteć"z Szczecina do Wawy przez Bydgoszcz będą doczepiane wagony "Osterwy" z Gorzowa do Krakowa?,według przyjazdu tych pociagów do Krzyża na to wychodzi ze tak będzie,ale w projekcie cięzko to wyczytać
Witam
Nowy rozkład jest w miarę , jest trochę nowych połączeń w rejonie, najważniejsze to nocny Białystok - Szczecin z łącznikiem do Kołobrzegu . Myśleliśmy , że EIP będzie w zamian za Pobrzeże, ale zamiast tego jedzie Słowiniec do Warszawy więc zmiana na plus. Błędem jest zaprzestanie kursowanie porannego regio Koszalin- Poznań w niedzielę, ten pociąg powinien kursować codziennie niezależnie od dnia. Pojawiły się manewry z sobotnim południowym regio Brd- Kg i powrót w niedzielę , w sumie to dobry dodatek do tej południowej sobotnio - niedzielnej pary pociągów z i do Poznania. Radew do Koszalina nie jeździ w sobotę ale z Koszalina już codziennie. Przestanie kursować Regio Białogard 16:00- Słupsk ale to w sumie dobrze bo z brd wyjeżdżało z nim z 5 osób , do Słupska pojedzie w zamian osobowy Szczecin - Koszalin 17:30 - Słupsk. Na plus także wydłużenie dawnego Słowińca do Wrocławia, ale na minus Gwarek skrócony tylko do Koszalina. To złe rozwiązanie bo będzie musiał ktoś ogarniać ten skład w Koszalinie a ze Słupska i tak będzie startowała Słupia także skład powinien jechać do Słupska. Liczyłem na jakieś pozytywy w relacjach Kołobrzeg - Koszalin ( bez zmian) , Kołobrzeg - Białogard ( ten 45 minutowy odstęp pomiędzy pociągami popołudniu przy tej ofercie poraża), także bez zmian Chojnice - Szczecinek , Szczecinek - Słupsk i Szczecinek - Szczecin, bardzo szkoda. Hitem na plus jest ostatnie regio Słupsk - Białogard , odjazd o godzinę później niż dotychczas i nazwa PARSĘTA:)
Z Gwarkiem jest sprawa prosta, do obiegu wystarczy jeden skład, czyli IC zaoszczędza. A sprzątaniem zajmie się jak zawsze firma Pomorze
Mnie jeszcze te nazwy kłują w oczy bo masz Regio Słupia i TLK Słupia które jedzie do Wrocławia, a TLK Słowiniec do Warszawy. Tak wiem to relikt PR jeszcze i trzeba dać inną nazwę. Zefir też już zmienia nazwę, i chyba to jest już 3 nazwa od kiedy go utworzyli a rapem minęło może z 10 lat.
_________________ Ja też nie jechałem pociągiem z Warszawy do Łodzi przez Skierniewice, zawsze jechałem przez Radom.
To jedna rzecz, ale wg mnie są jeszcze inne. "Gwarek" taki. Dla kogo on jest i kogo ma przywieść? Na pewno nie dla podróżnych udających się do Gdyni/Gdańska. Dlaczego? Katowice mają EIP, EIC jadące ~6 godzin, a nie 10. Wrocław i Poznań mają do 3miasta swoje IC na nowych wagonach, jadące również krócej niż "Gwarek". Zatem został pociąg dla chcących dojechać do Piły, Szczecinka, Koszalina. W Koszalinie będzie czekał R do Słupska, tam SKM do Lęborka jeśli ktoś bardzo chce. Teraz ten pociąg ma w porywach 5 wagonów i nie widziałem w nim tłumów...
Inną sprawą jest, że ja bym zaryzykował i dał go do Kołobrzegu, tak, żeby w Białogardzie skomunikowany był z "Rybakiem" do Białegostoku, a powrotny z "Iną" ze Słupska. Być może zaryzykowałbym też wytrasowanie go przez Ostrów Wlkp. Ale to tylko takie moje rozmyślenia
Lepiej dać Regio z Białogardu do Kołobrzegu niż Gwarka.
Zastanawia mnie jedno, dlaczego po ok 10 latach znowu jest możliwość robienia manewrów na dalekobieżnych w Białogardzie, Koszalinie. Ba nawet pociąg dalekobieżny będzie kończył bieg w Koszalinie pierwszy raz od czasów EX Słupia.
_________________ Ja też nie jechałem pociągiem z Warszawy do Łodzi przez Skierniewice, zawsze jechałem przez Radom.
Po 10? Przecież w Białogardzie są łączone grupy wagonów Łeba/Kołobrzeg - Wrocław. Przynajmniej tak było w roku 2010. A czy lepiej dać osobowy? U nas trzeba najpierw wyciąć, żeby coś dać Tak można byłoby obsłużyć wszystko istniejącymi połączeniami. Nie wiem jak było z frekwencją i przesiadkami, gdy "Gwarek" jeździł do/z Kołobrzegu.
Zobaczymy jak będzie z Gwarkiem ale frekwencja może być słaba. Opublikowali nowe plakaty ważne do marca 2016. Polaris będzie ciągnął wagony do Białegostoku i do Warszawy, mam nadzieję , że są błędy w druku bo na plakatach nie ma rannej SŁUPI Słupsk - Szczecin i Regio Kołobrzeg 19:30 - Szczecinek. Pojawiło nam się nowe połączenie do Poznania z przesiadką w Szczecinku. Odjazd o 12:10 z Koszalina w 1-5 a w 7 bezpośrednio
Od nowego rozkładu znika połączenie o 9:20 ze Szczecinka do Szczecina i powrotne ze Szczecina 12:20 do Szczecinka. Brak jest także weekendowego połączenia o 8:45. Wielka lipa niestety!!!
Pierwszy pociąg ze Szczecina do Szczecinka o 14:25.
_________________ Fundacja Ratowania Zabytków www.zabytki.org
O Gwarka byłbym spokojny. Sporo osób wsiada i wysiada obecnie w Koszalinie. Kolej regionalna w naszym województwie upada. Przykład mamy powyżej, tak samo Stargard - Wałcz - Piła. Minimum połączeń. Koszalin - Kolobrzeg szkoda gadać. Oferta regio Szczecin Koszalin Szczecin znów uboga. Brakuje połączenia ok. 8 rano i 17 że Szczecina ok 18 i nie jest dla argumentem to, że są jeszcze TLK. Znika Pobrzeże ale będzie Slowiniec ale to już nie IC tylko TLK więc dłużej i w gorszych wagonach i niezbyt dobrej porze.
O te połączenia Szczecinek - Szczecin byłbym spokojny bo widnieją w sitkolu więc raczej będą na obecnym poziomie. Koszalin - Kołobrzeg to tragedia masz racje tak samo jak Szczecinek- Chojnice i Szczecinek - Słupsk. Szkoda , że leci Pobrzeże , miało być w tym czasie Pendolino ale ma być ponoć od marca. Zobaczymy jak wyjdzie , zauważyłem też skomunikowanie Radwii z Poznania z Regio do Kołobrzegu w Koszalinie.
Tiaa
Pendo - nie będzie tak jak pisałem
Polaris - Szczecin - Białystok tylko do końca roku, od marca pewnie nie wróci
Polaris - Kołobrzeg - Warszawa też czuję że wyleci
Ranny Slupsk - Szczecin jest TLK-a do końca roku więc o co chodzi.
Jest dużo błędów jeszcze poczekajmy jak podadzą ten właściwy.
_________________ Ja też nie jechałem pociągiem z Warszawy do Łodzi przez Skierniewice, zawsze jechałem przez Radom.
Błędy są co roku, także wątpię, żeby np. "Słupia" miała nie jeździć. Tym bardziej, że rano w tym pociągu od Białogardu komplet jedzie. Nawet w soboty czy niedziele nie grzeszy frekwencją. Trzeba czekać na konkretny rozkład, a nie zarysy.
Polaris wg mnie też szybko wyleci. Ja jeszcze obstawiam, że ten TLK przez Kalisz Pomorski nawet nie zdąży pojechać... Obym się mylił
Czy to już pewne, że od 13 grudnia nie będą kursować pociągi INA i SŁUPIA ze Szczecina (odpowiednio 12.40 i 16.25) do Słupska? To chyba jakieś żarty, tym bardziej, że sporo osób nimi jeździło...a przynajmniej tak mi się wydaje. Tak samo jeśli chodzi o poranny pociąg SŁUPIA do Szczecina. Masakra ;/
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum