Nie żebym był jakimś pesymistą, ale po 1
To jest tylko studium, czyli założenia wyliczenia i plan czy się będzie opłacać. Oczywiście okaże się że nie opłaca się tego robić, a wystarczy podnieść prędkość do 160. Drugi tor bardziej będzie opłacalny do Lęborka. Czyli na początku kasa będzie już starcona
Druga sprawa napisali że poszukają pieniędzy w planach 2014-2020, czyli znając życie nie znajdą, co za tym idzie nie zrobią. Ot cała filozofia.
Więc się nie cieszmy, nie radujmy bo i tak nic z tego nie będzie. Tak jak S6, S11, lotnisko w Zegrzu, i masa projektów w naszym województwie.
A co do Pomorskiego, oni teraz mają o wiele większy problem, czyli budowa PKM, oraz remonty 9 od Warszawy, bo termin jakby nie patrzeć już dawno minął, a oni dalej się bawią z tym
_________________ Ja też nie jechałem pociągiem z Warszawy do Łodzi przez Skierniewice, zawsze jechałem przez Radom.
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA DLA PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO NA OPRACOWANIE DOKUMENTACJI PRZEDPROJEKTOWEJ DLA PROJEKTU „Dokumentacja przedprojektowa dla modernizacji linii kolejowej nr 202 na odcinku Gdynia Chylonia – Słupsk” POIiŚ 7.1- 87
Samorząd zbuduje przystanek kolejowy Lębork-Mosty.
Gmina Miasto Lębork ogłosiła przetarg na budowę przystanku osobowego w Mostach. To inwestycja, na którą czekali mieszkańcy tej miejscowości już od wielu lat. Nowy przystanek powstanie przy linii kolejowej nr 202. Peron będzie miał 215 metrów długości i 6 szerokości. Platforma przystanku znajdzie się 76 cm powyżej poziomu główki szyny.
Jedynym warunkiem branym pod uwagę przez lęborski samorząd jest cena. Wykonawca wybrany w przetargu będzie miał czas na zbudowanie przystanku Lębork-Mosty do 15 września 2015 r.
Na budowę przystanku osobowego w Mostach mieszkańcy tej miejscowości czekali już od wielu lat. Według zapewnień PKP PLK peron miał powstać już w 2012 roku.
Podobnie powinny się zachować władze Słupska (lub Kobylnicy - nie wiem kto tam rządzi) i wybudować przystanek przy linii 202 w Kobylnicy, bo obecny leży jedynie przy linii 405 do Szczecinka.
Poza tym śpi Koszalin, a sądzę że nowy przystanek przy skrzyżowaniu linii 202 z ulicą Władysława IV lub przy końcu ulicy Prostej (nowe osiedla w północno-wschodniej części miasta) cieszyłby się sporym powodzeniem wśród mieszkańców.
Władze Kołobrzegu dość mocno się zaangażowały w powstanie nowego przystanku i udało im się go obronić, może więc czas na Koszalin i innych.
Kobylnica dziękuję za przystanek, ona nie potrzebuje go, ponieważ komunikacja miejska lepiej działa niż kolej. Po 2 od stacji do samej wioski ba nawet do galerii handlowych będzie z dobry kilometr więc zbędne to.
Koszalin, hmm patrząc jak zamknęli Niekłonice ( a tam teraz większość nowobogackich ucieka) to wątpię aby gdzie indziej wybudowali przystanek bo jest nieopłacalny. No chyba że faktycznie koło Władysława IV gdzie mieszą się wydziały Politechniki Koszalińskiej i taki przystanek dla studentów. Zresztą miasto teraz lobbuję za budową kolei linowej do Mielna, więc co mu tam kolej żelazna interesuję.
Kołobrzeg, on dużo nie miał problemów bo peron już kiedyś istniał więc wystarczyła kwestia dogadania się i po kłopocie
_________________ Ja też nie jechałem pociągiem z Warszawy do Łodzi przez Skierniewice, zawsze jechałem przez Radom.
Polskie Kolej Państwowe i władze miasta rozważają rozebranie obecnego budynku dworca i zastąpienie go dużo mniejszym. – Nie jest wykluczony powrót do przedwojennego budynku dworca – mówi Marek Biernacki wiceprezydent Słupska w Radio Gdańsk. Obecny budynek dworca jest niefunkcjonalny, nie pasuje do historycznej zabudowy, a także trudno go przebudować lub poddać termomodernizacji. Nowy obiekt mógłby powstać przy okazji modernizacji linii nr 202 Słupsk-Gdynia Chylonia.
A kto Ci naopowiadał, że linia 402 ma być zelektryfikowana?
To co miało być zelektryfikowane (odcinek Koszalin - Kołobrzeg) to już dawno temu zelektryfikowane zostało. Reszta tej linii w ogóle nie jest brana pod uwagę w kontekście elektryfikacji, bo i po co, skoro obsługuje ją dobry tabor spalinowy z dobrymi prędkościami i czas jazdy jest najkrótszy w historii tej linii?
_________________ Ja też nie jechałem pociągiem z Warszawy do Łodzi przez Skierniewice, zawsze jechałem przez Radom.
S-C-Z -Usunięty- Gość
Wysłany: 29-11-2015, 12:59
Stoker napisał/a:
Reszta tej linii w ogóle nie jest brana pod uwagę w kontekście elektryfikacji, bo i po co, skoro obsługuje ją dobry tabor spalinowy
Wiele odcinków do elektryfikacji w Polsce zostało ''uwalonych'' przez ''obdarzenie'' nowym taborem.W "normalnym" kraju byłaby zelektryfikowana, rozważać można sobie elektryfikację do Helu ale nie taki mały wyłom.
Ministerstwo Infrastruktury: Fundusze z UE nie pokryją kosztów modernizacji linii 202
Ważą się losy jednej ze sztandarowych inwestycji kolejowych na Pomorzu. Ministerstwo Infrastruktury potwierdziło, że środki z funduszy unijnych nie pokryją zaplanowanej modernizacji linii 202 połączonej z dobudową torów na linii.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum