Zestawienie EIC Chrobry, Łokietek jest sto razy lepsze pod względem standardem niż w IC Mieszko. Mimo, że wizualnie wyglądają identycznie, ale wagony w EIC Chrobry, Łokietek przebijają wszystkie.
_________________ fb: podróże koleją. Zdjęcia, ciekawostki z podróży
To prawda EIC Chrobry i EIC Łokietek są mega wyczesane. Natomiast warszawsko-krakowskie EIC to porażka. Najsłabszy jest EIC Tatry, EIC Kaszub, EIC Modrzejewska trochę lepszy EIC Krakus.
Co złego jest w Modrzejewskiej? Modrzejewska ma obieg z Krakusem, więc oba mają bardzo dobry skład. W składzie 159A, Zety, restauracyjny, jedynka Zet, 152A bezprzedziałowa, która jest bardzo wygodna mimo, że ma już swoje lata jest naprawde mega wygodna. Nie ocenia się po wyglądzie tylko komforcie.
_________________ fb: podróże koleją. Zdjęcia, ciekawostki z podróży
A tak w ogóle to na większości, dalekich tras wypuszczane są takie stare, zniszczone wagony, czy tylko na kilku trasach?
I czy tylko TLK ma takie wagony?
EIC: Wagony wizualnie podobne do IC, lecz wygodniejsze
IC: Składy złożone tylko z nowoczesnych wagonów, zwykle dobrze utrzymane
TLK: Możesz trafić na wszystko - szrot albo nowoczesny wagon - loteria, przydają się zestawienia z Wagonweb.
Osobiście nigdy nie spotkałem starego wagonu w IC ani EIC (poza Warsami).
Zależy na jakie wagony się trafi.
Osobiście uważam, że powinno się remontować wszystkie wagony w TLK, ponieważ tymi pociągami podróżuje bardzo dużo ludzi.
Szczególnie jeżeli chodzi o okres wakacyjny i ferie zimowe, wtedy, w TLK są tłumy ludzi.
A każdy podróżny chyba chciałby podróżować w ładnych, estetycznie wagonach?
Każdy taki wagon, po każdej podróży jest też chyba, gdzieś w zajezdniach myty z kurzów? Myte są też szyby w oknach wagonów?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum