Witam,. Jak wymienic zadaszenie komory na semaforze??
Wejść, odkręcić stary daszek, przykręcić nowy, zejść i koniecznie sprawdzić widoczność.
Oprócz daszku (-szka?) weź ze sobą śrubokręt i klucz płaski "ósemkę", bo nie wiesz, jakie śrubki miał akurat pod ręką poprzedni "daszkowymieniacz", poza tym coś do "opukania" starej farby, WD-40, no i nowe śruby M4x10 (czy może M5 - nie pamiętam) w ilości sztuk bodjże sześciu albo i więcej - nie wiem czemu, ale prawo Newtona jakoś nie kocha monterów, a w tłuczniu nieciekawie się szuka.
Niestety, jest duża szansa, że poukręcasz śrubki mocujące, zapieczone na styku stali z aluminium.
Wtedy pozostanie wymienić cały układ optyczny.
Cytat:
Od ktorej strony zabrac sie do tego Komora swiatla czerwonego.
Najlepiej zaatakować od dołu - tam jest początek takiej drabinki.
Potem wejść na górę, zająć dogodną pozycję wewnątrz albo lepiej na zewnątrz kosza, z boku, przypiąć się pasem i...
Dokonywać wymiany - od przedniej strony tarczy tłowej.
Cytat:
Ktos wchodzil i wymienial takie cos??? jak poruszac sie na tym semaforze aby to zrobic samemu
Małpy w ZOO widziałeś?
No, to tak samo, tylko bez używania ogona.
Jak ja kocham chodzenie w pasach po semaforze:) aż mnie skręca . Widze że muszę zabrać cały arsenał ze sobą.
Dzięki za pomoc jakby co będziemy w kontakcie:)
Najprościej ,wymień cały układ optyczny.Pracuje na linii gdzie semafory są nie pierwszej młodosci , dlatego wcześniej wyremontowany okular wyjęty ze starego sygnalizatora wymieniam odkręcając od środka komory światła śruby(przeważnie lekko sie odkręcają}.Zdemontowany okular do remontu ,czeka na następną wymiane.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum