Wysłany: 02-04-2016, 15:00 Kryteria skierowania taboru do naprawy głównej
Witam
Mam pytanie do ludzi znających sie na branży . Co jaki czas (po ilu rewizjach) w en57 trzeba przeprowadzic naprawe głowną? Obecnie jednostki które oczekują naprawy głownej są po 5 ciu lub 11 naprawach rewizyjnych np. EN57-1933 (1991r) oczekuje NG po 5 ciu rewizjcach, EN57-1187 poszła do naprawy głownej po 11 rewizjach. Czy Ed 72 które są najmłodsze i przeszły juz R5 teraz beda oczekiwały naprawy głownej ?
Ilość rewizji nie ma tutaj znaczenia, decydujące są dwa kryteria- przebieg od ostatniego P5 (budowy lub naprawy głównej) oraz czas jaki od niej upłynął.
Dla EN57, o ile dobrze pamiętam (choć pojazdy po obecnych modernizacjach mogą się w tym względzie różnić), to odpowiednio- P5 po 30 latach eksploatacji lub przebiegu 3 200 000 km, przy czym możliwe jest skrócenie tego okresu o max 15% ze względu na zużycie pojazdu.
_________________ KIBLE NASZĄ PRZYSZŁOŚCIĄ!
TAK JESZCZE Z 50 LAT.P
Czyli fakt ze niektóre kible miały 11 rewizji świadczy o tym ze były intensywniej użytkowane ? Ktoś wie jakie przebiegi mają Krakowskie ed72 i en 71 ? i Ile brakuje im do Naprawy Głownej ? wszelkie info mile widziane
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum