Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Skanowanie biletów międzynarodowych
Autor Wiadomość

szok Płeć:Kobieta
Nowy


Dołączyła: 03 Kwi 2016

PostWysłany: 04-04-2016, 12:33   Skanowanie biletów międzynarodowych Odpowiedz z cytatem

Czy ktoś może mi wytłumaczyć, dlaczego po stronie czeskiej nie ma problemu ze skanowaniem biletu z tableta/laptopa, a po stronie polskiej zaczyna się walka z konduktorami? Dosłownie wczoraj byłam świadkiem jak konduktorka "złapała" takie osoby i powiedziała, że mają nieważne bilety. Ale po stronie czeskiej było wszystko ok. Niby wymagała pieczątki na papierze, ale w sumie po co jej to. Ją powinno obchodzić to, co jest po stronie polskiej. Dodatkowo bardzo raził mnie brak jakiejkolwiek konsekwencji, na osobę jadącą do Katowic pani machnęła ręką i tylko wytłumaczyła, że trzeba te bilety drukować. Natomiast do osób jadących do Warszawy powróciła na poziomie Centralnej Magistrali i nie odpuściła, aż kupili nowy bilet. Jest to dla mnie niepojęte. Mam nadzieję, że te osoby odwołają się.
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

dddbb
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 04-04-2016, 13:37   

Kupując bilet CZ -> PL na stronie cd.cz wraz z biletem pojawiła się adnotacja, że dla ważności biletu, musi on być przez konduktora po stronie czeskiej skasowany. Jeśli kond. sam się nie pojawi, należy go "aktywnie poszukać".
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl