Mam zakupiony bilet w kasie na trasie Koszalin-Stargard-Poznań (TLK+IC) czy mogę go wymienić na inny termin na trasę Koszalin-Poznań-Kraków(IC) nie płacąc 15% odstępnego?
Odstępne to 10% na te kategorie, a jeśli chodzi o taką wymianę, to jeśli nie wyszedłeś z dworca i sprawdziłeś, że masz coś źle, to bezpłatnie poprawiają, a to jest zmiana umowy przewozu, więc nie wiem. Raczej tylko zwrot i kupno nowych biletów wchodzi w grę, z odtrąceniem 10%, ale mogę się mylić.
Ja wymieniałem bilet tym sam dniu którym kupiłem na bilet tą samą godzinę i trasę tylko na dzień następny kilka minut po odjedzie pociągu z stacji początkowej a bilet kupowany był innej stacji niż odjazd miałem i na tej stacji gdzie zakupiłem bilet robiłem wymianę i była za free bo nic nie dopłaciłem za wymianę
Odstępne to 10% na te kategorie, a jeśli chodzi o taką wymianę, to jeśli nie wyszedłeś z dworca i sprawdziłeś, że masz coś źle, to bezpłatnie poprawiają, a to jest zmiana umowy przewozu, więc nie wiem. Raczej tylko zwrot i kupno nowych biletów wchodzi w grę, z odtrąceniem 10%, ale mogę się mylić.
A skąd te 10% mi na infolinii intercity powiedzieli 15%.
I brak możliwości wymiany
Macie gdzieś może regulamin mówiący o tym?
Odstępne to 15%. Ale pierwsza wymiana zawsze jest bez odstępnego, jedyne co możesz stracić to ulgę wcześniej, jeśli kupiłeś bilet np. 2 tygodnie przed odjazdem a wymieniasz dzień przed. Nic poza tym. Sprawdzone osobiście wiele razy.
Odstępne to 15%. Ale pierwsza wymiana zawsze jest bez odstępnego, jedyne co możesz stracić to ulgę wcześniej, jeśli kupiłeś bilet np. 2 tygodnie przed odjazdem a wymieniasz dzień przed. Nic poza tym. Sprawdzone osobiście wiele razy.
Pani w okienku nie chciała mi wymienić bilety na trasę Koszalin -Kraków twierdziła że może tylko do Poznania
Musiałem zwrócić bilet zapłacić 15% i dopiero wtedy kupić nowy na trasę Koszalin Kraków
czy kasjerka postapila prawidłowo?
Nie, nie postąpiła prawidłowo. Zgodnie z TP-IC, pierwsza wymiana biletu polegająca tylko na zmianie terminu (trasa taka sama) nie wiąże się z potrąceniem odstępnego. Składaj reklamację przez internet najlepiej (najbardziej kompetentna obsługa), dołącz skan nowego biletu i opisz sytuację, ale zachowaj oryginał (mogą chcieć wysłania pocztą). Muszą zwrócić Ci to odstępne.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum