Szlag mnie trafia, jak na jednej linii kolejowej (i to w ramach tej samej rewitalizacji!) nie ma jednolitości i na jednej stacji jest inna nawierzchnia (inny kolor i/lub rodzaj) a parę kilometrów dalej inny!
Pomiędzy Toszkiem, a Strzelcami Opolskimi pojawiły się takie quasi wygrodzenia linii kolejowych, które są stosowane na drogach krajowych. Na siatkach znajduje się napis: PKP PLK SA. W Szymiszowie perony są zrobione, natomiast w okolicach Strzelec Opolskich prowadzone są prace przy wycince drzew.
O 14 minut skróciła się podróż pociągiem ze stacji Opole Groszowice do Błotnicy Strzeleckiej. 11 wyremontowanych peronów na 5 stacjach, podwyższenie prędkości pociągów pasażerskich do 120 km/h – to najważniejsze efekty zakończonej na zlecenie PKP PLK rewitalizacji 35 km linii kolejowej. Koszt inwestycji przekroczył 251 mln zł.
Wysłany: 03-07-2015, 19:04 Re: kolejny powrót do przeszłości
Przejrzałem forum ale nie znalazłem odpowiedzi na nurtujące mnie pytanie. Brzmi ono: w jakim celu stacja Strzelce Opolskie ma obecnie pięć krawędzi peronowych - kogo powaliło, żeby tu stawiać trzeci peron? Ile kasy wyrzucono w błoto?
Sorki bo to dwa pytania ale na strasznie mnie ruszyło jak to niedawno zobaczyłem.
LoloPendolo -Usunięty- Gość
Wysłany: 03-07-2015, 23:52
Wg. Mnie dobre posunięcie. Pamiętaj, że nadal jest linia do Kluczborka. Nie daj Boże, za kilka/kilkanaście lat odżyje ruch na tym węźle... Wole takie zabezpieczenie. Przyszłościowe myślenie. Wolę żeby stał niż później słuchać biadolenia za 10 lat że brakuje krawędzi peronowej.
Choć nie powiem... Sam bylem ciekaw gdy zobaczyłem to na własne oczy
Miejmy nadzieje, że kiedyś się przyda. Przy zwijaniu "kolei" w dzisiejszych czasach...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum