Generalnie decydując się na licencje maszynisty, trzeba wiedzieć że kolejnym procesem szkolenia jakim jest świadectwo u przewoźnika jest praca za najniższą krajową. Tak jest wszędzie w państwówce IC, PR, KM etc.
U prywaciarzy pewnie trochę lepiej z hajsem, ale z tego co wiem to na razie żaden prywaciarz z wyjątkiem Miedź-Transu, szkoleń nie organizuję.
Zostałem zaproszony na rozmowę na poniedziałek do kolei dolnośląskich, dam znać jakie warunki proponują.
Wszystko fajnie tylko jak tu przeżyć 1,5 - 2 lata za najniższą krajową?
Ale czego Ty oczekujesz? Przewoźnik Ciebie szkoli i na dodatek Ci płaci. Za kurs np. C+E Ty bulisz (tak wiem że trwa zdecydowanie krócej). Każdy staż w każdej firmie wiąże się z nędzną wypłatą.
_________________ w pociągu:
2010-2012=14439km
2013-49706km
Tomek-Gliwice -Usunięty- Gość
Wysłany: 14-10-2016, 16:21
Od kiedy wisiało to ogłoszenie na stronie KD ?? Bo nie wiem czy to jest jeszcze aktualne, skoro piszesz ze już na rozmowy zapraszają ??
Jeśli możesz udzielić skrawka tajemnicy czy sprawdzali Twoją wiedzę na spotkaniu i w kwestiach finansowych jak to na początku wygląda bo chcąc pracować tam trzeba wynająć mieszkanie przynajmniej w moim przypadku?
Generalnie, w sumie ciężko to nazwać rozmową. Weszliśmy w 12 chłopa, powiedzieli jakie są warunki zatrudnienia. Czy się zgadzamy i dostaliśmy skierowania na badania i do domu. Nie było żadnego testu z wiedzy jak w IC. Jeżeli przejdę badania, podpisuję umowę i zaczynam pracę.
Koleje Dolnośląskie nie mają bazy noclegowej, ani nic nie zapewniają. Ja również muszę szukać mieszkania we Wrocławiu, bo jestem z Łodzi.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum