Dzisiaj Roździeński +107, Konopnicka +30, Słowacki +20. W każdym z tych przypadków portal pasażera podaje przynajmniej raz przyczynę jako awaria taboru
dddbb -Usunięty- Gość
Wysłany: 16-10-2016, 20:09
Powodom na "portalu pasażera" nie ma co wierzyć. W Tychach oczekiwaliśmy na spóźniony skład od strony Pszczyny (jeden tor zamknięty), a na portalu też "awaria taboru"...
Rozkładowiec -Usunięty- Gość
Wysłany: 16-10-2016, 20:15
Co do Konopnickiej, to w kierunku Lublina była wymiana Dartów w Warszawie Wschodniej. IC nawet nie zadbało o to, żeby się to odbywało na jednym peronie, tylko ludzie z bagażami musieli się przemieszczać dwa perony dalej.
Imho nie masz wiedzy ogólnej nt. defektów/usterek w całej flocie ed161 a jedynie cząstkową. Znajdź odpowiedź na pytanie ile pociągów pojechało do chwili obecnej na wagonach z powodu defektu (lub zostało rozwiązanych) ed161 a ile ed160. Możesz się także dowiedzieć ile w danym miesiącu opóźnień spowodowały darty a ile inny tabor. O komforcie jazdy pasażerów widzę, ze nic nie wiesz i nie widziałeś ich skarg; no ale skoro jedziesz w kabinie to skąd możesz wiedzieć co się dzieje z tyłu
Dokładnej wiedzy nie mam, masz rację. Natomiast co do wagonowców to jednak chyba więcej pojechało za ed160 ale to ze względu na wyłączenia po wypadkach. Przez ostatnie dwa tygodnie jeździł wagony za ED161 ze względu na odstawienie części dartów na pomiary. Jeżeli Ty masz tak dodkładne dane to je przedstaw a nie zarzucasz mi brak wiedzy na ten temat.
A czy kolega widział te liczne skargi pasażerów? Ciekawe.
Co do komfortu to ani dartem ani flirtem ani pendrakiem jazda mi nie pasuje jako pasażerowi. Kolega wymienia awarie dartów a skoro uważasz że ED161 jest takie bezawaryjne to sprawdź jak ostatnio padł flirt w Łodzi czy w Szczecinie. To jest komputer pewnych rzeczy ani we flircie ani w darcie nie przeskoczysz.
Ty masz swoje zdanie a ja mam swoje zdanie. Ani ja Ciebie nie przekonam ani Ty mnie.
[ Dodano: 16-10-2016, 21:38 ]
Rozkładowiec napisał/a:
Co do Konopnickiej, to w kierunku Lublina była wymiana Dartów w Warszawie Wschodniej. IC nawet nie zadbało o to, żeby się to odbywało na jednym peronie, tylko ludzie z bagażami musieli się przemieszczać dwa perony dalej.
Wiesz doskonale że przewoźnik ma mało do powiedzenia przy wpuszczaniu pociągu na dany peron. Z tego co widziałem to specjalnie 41109 wpuszczono na peron 5 aby wymiana na konopnickiej były przy 4 peronie. A czemu wpuszczono gdzie indziej wie tylko dyżurny WWO.
_________________ w pociągu:
2010-2012=14439km
2013-49706km
IC nie ma wpływu na peron przy podmianie składów, to decyzja PLK.
Rozkładowiec -Usunięty- Gość
Wysłany: 17-10-2016, 09:31
siwiutki91, danio, wiem wiem. W sumie to było drobne przejęzyczenie z mojej strony. Powinno być, że "osoby za to odpowiedzialne nawet nie zadbały o to, żeby się to odbywało na jednym peronie, tylko ludzie z bagażami musieli się przemieszczać dwa perony dalej".
Dzisiaj Konopnicka 62106 odwołana na odc. Nowe Skalmierzyce - Warszawa Zach.
i pociąg zastępczy. Ile dostali w plecy nasi pasażerowie ? 1,5 godziny a może i dwie.
Ja, ja to jest super sprzęt wiodącego producenta, który klienta i jego podróżnych ma głęboko w d....
GAMY 008 i 009 stacjonujące w Krzyżu jakoś po okolicy jeżdżą bez problemu, chociaż na początku też były problemy.
sheva17 napisał/a:
Ciekawa sprawa. Te lubelskie psują się regularnie? O co tutaj chodzi? Może też kwestia obsługi tego taboru?
Jak już to rzeszowskie .
Pewne różnice w eksploatacji jednak są. Nie wiem ile dziennie obecnie robią Gamy w Wielkopolsce, ale pierwotnie było to coś koło 100km?
W ostatnim gorącym okresie wakacyjnym, gdy mało tych lokomotyw w Rzeszowie było sprawnych, obiegi dzienne były po ponad 600km, a dochodziły do 800km. To jednak spora różnica.
Po drugie pociągi z tymi lokomotywami w tej częsci kraju jeżdżą te 120km/h na torach nieraz nie najlepszej jakości, to też ma jakiś wpływ na ich stan.
Po trzecie nie można pominąc kwestii utrzymania, paliwa itp. Przetargi są organizowane lokalnie, więc co innego się leje do baku w Wielkopolsce, a co innego w Rzeszowie.
Czytałem też takie opinie, że osoby obsługujące te lokomotywy mają różny stan wiedzy, ale tego wolałbym nie ruszać, bo nie znam sprawy.
Co do DARTów to te pomiary, co się ostatnio odbywały też są ciekawe z socjologicznego punktu widzenia. Pojawia się plotka o problamach z ramą, może lipna, ale już na etapie pierwszych zdjęć szkieletu parę osób mówiło, że delikatna ona jest.
Prasa: Niemcy skarżą się na awarie pociągów z Polski. "To katastrofa".
Niemiecka SPD i partnerskie partie z Polski i Czech prowadziły w miniony weekend kampanię wyborczą pod hasłem rozbudowy transgranicznych połączeń kolejowych. Awaria polskiego pociągu zakłóciła wspólną eskapadę. Pociąg zdołał przejechać ze stacji Gesundbrunnen w Berlinie do innej berlińskiej stacji Lichtenberg, po czym zepsuł się. Jeden z dwóch wagonów odmówił posłuszeństwa. "To wszystko złom" - cytuje gazeta dyrektora NEB Detlefa Broeckera. 130 polityków, dziennikarzy i gości musiało kontynuować podróż w drugim wagonie. "Tagesspiegel" podkreśla, że sobotnia awaria nie jest wyjątkiem.
Poniżej link do artykułu z drugą stronę tej opowieści.
Cytat:
PESA o niemieckich Linkach po publikacji jednego z dzienników
W związku z publikacją jednego z niemieckich dzienników dotyczącą niemiekich Linków PESA przesłała pełną informację o eksploatacji tych pojazdów przez niemieckich przewoźników.
ČD musiał wycofać nowe polskie jednostki ze służby po dwóch dniach z powodu usterek.
Po niespełna dwóch dniach próbnej eksploatacji z pasażerami Koleje Czeskie wycofały nowe jednostki RegioFox serii 847 polskiego producenta PESA Bydgoszcz z linii między Rakovníkiem, Berounem i Pragą. Powodem są usterki w obu jednostkach.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum