pawel78, Skoro jak sam napisałeś przez Nędzę przejeżdża kilkadziesiąt pociągów, które da się sprawnie skomunikować, to takich sześć w Bukownie tym bardziej!
W sumie to sam wsadziłem kij w mrowisko bo wątek, który poruszyłem bardziej powinien znaleźć się tu:
Gdzieś wyczytałem, że swego czasu KD przyspieszyły pociągi z Wrocławia do Jelcza trasując je po niewłasciwym torze. Stosując taki zabieg na LK 62, pociągi jadące w kierunku Katowic można by przyspieszyć o niemal 35 minut.
Czy w oparciu o obowiązujące regulaminy PLK jest taki zabieg możliwy na LK 62?
[ Dodano: 18-11-2016, 00:57 ]
sympatyk napisał/a:
... pociągi z Sędziszowa powinny jeździć od Bukowna przez Jaworzno Szczakową do Dąbrowy Górniczej Ząbkowic. ...
Przepraszam ale urwałeś się z choinki. Odcinek Katowice - Sławków nabija potoki pasażerskie tej trasy w 1/3. Swoją drogą to cud, że tę linię remontują i ktokolwiek chce tymi pociągami jeździć przy tak szcżatkowej ofercie.
Ja na poprawę liczę albo przez przejęcie finansowania połączeń regionalnych przez budżet państwa albo przejęcie trasy przez Koleje Małopolskie. PRom "Basztowa" pracy przewozowej nie zwiększy.
... pociągi z Sędziszowa powinny jeździć od Bukowna przez Jaworzno Szczakową do Dąbrowy Górniczej Ząbkowic. ...
Przepraszam ale urwałeś się z choinki. Odcinek Katowice - Sławków nabija potoki pasażerskie tej trasy w 1/3.
Ja o krowie, Ty o rowie. Gdzie w trasie Bukowno - Jaworzno Szczakowa - Dąbrowa Górnicza Ząbkowice zawiera się odcinek Sławków - Katowice?! Kilka postów wyżej wyraziłem swoją opinię (nie każdemu może się ona oczywiście podobać), a Ty czepiłeś się mnie w taki sposób że rzeczywiście urwałeś mnie z choinki.
LoloPendolo -Usunięty- Gość
Wysłany: 18-11-2016, 22:39
tomasso86 napisał/a:
Gdzieś wyczytałem, że swego czasu KD przyspieszyły pociągi z Wrocławia do Jelcza trasując je po niewłasciwym torze. Stosując taki zabieg na LK 62, pociągi jadące w kierunku Katowic można by przyspieszyć o niemal 35 minut.
.
Tak. Tylko od Tunelu do Bukowna jest półsamoczynna blokada liniowa, nieprzystosowana do prowadzenia ruchu po torze lewym. Nie wyobrażam sobie aby co stacje dyktowali maszyniście rozkaz N. Jakby to tutaj było możliwe to juz dawno by było wprowadzone.
Jechałem wczoraj Regio 7:43 z Katowic do Kielc. W moim przedziale ciągle było zapełnienie +/- 50% a siedziałem na końcu, gdzie z reguły siedzi mniej osób. Zwłaszcza że na większości stacji nie ma kas i ludzie wsiadają z przodu celem zakupu biletu. Nawet na mniejszych stacjach wymiana po kilkoro pasażerów. Z lepszym rozkładem widzę tam więcej podróżnych. Trzymam kciuki.
Rozkładowiec -Usunięty- Gość
Wysłany: 27-11-2016, 12:25
Tyle się mówiło że na linii olkuskiej o nowego rozkładu ma być czwarta para, a ja przeglądając rozkład nadal widzę te marne trzy.
dddbb -Usunięty- Gość
Wysłany: 27-11-2016, 19:24
Od 2 stycznia w dni robocze ma być czwarta para
Rozkładowiec -Usunięty- Gość
Wysłany: 22-01-2017, 16:45
Nie wiem jak to wygląda na co dzień, ale dzisiejsze Regio 24909 z Kielc do Katowic frekwencją mnie powaliło z nóg. Wszystkie czwórki w kiblu pozajmowane i to średnio przez 3-4 osoby. Myślę że gdyby oferta na linii olkuskiej uległa poprawie, to pociągi by raczej piste nie jeździły.
Zaobserwowałeś to w Kielcach? Jeśli tak to trzeba pamiętać że ten pociąg obsługuje też linie Kielce-Sędziszów i spora część pasażerów pewnie się ulotniła na tym odcinku. Oczywiście odcinek Sędziszów-Katowice też ma potencjał, ale kiepsko wykorzystywany.
Rozkładowiec -Usunięty- Gość
Wysłany: 22-01-2017, 17:46
bestkf, tak się składa że jadę tym pociągiem z Tunelu do Sosnowca. Obecnie jesteśmy w Bukownie i do tej pory na stacjach pośrednich więcej ludzi się dosiadło niż wysiadło, co by oznaczało że głównym celem podróży tych ludzi są Katowice.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum