Ale sieć trakcyjna będzie się kończyła na środku mostu, więc oblot będzie dało się zrobić.
Ale po oblocie trzeba będzie jeszcze przestawić skład na tor nr 2 aby móc wyjechać na tor prawy w kierunku Weglińca jednocześnie blokując możliwość jazdy z Goerlitz do Węglińca- co jak co ale układ przejść zwrotnicowych w Zgorzelcu po modernizacji to jakaś tragedia.
Najlepiej byłoby od razu wjeżdżać na tor nr 2, wtedy nie trzeba by przestawiać. A układ torowy po modernizacji w ogóle się zmienił? Kiedyś chyba też taki był. Ogólnie bez elektryfikacji części lubańskiej, to na dalekobieżne pociągi nie ma chyba co w Zgorzelcu liczyć.
Najlepiej byłoby od razu wjeżdżać na tor nr 2, wtedy nie trzeba by przestawiać. A układ torowy po modernizacji w ogóle się zmienił? Kiedyś chyba też taki był. Ogólnie bez elektryfikacji części lubańskiej, to na dalekobieżne pociągi nie ma chyba co w Zgorzelcu liczyć.
Oczywiście, że można wjechać na tor nr 2 ale wtedy tak jak mówiłem blokujesz sobie jakiekolwiek wjazdy od strony Goerlitz na dłuższy czas (oblot, próba hamulca, oczekiwanie na odjazd). Niestety nikt nie pomyślał o zabudowie w Zgorzelcu trapezów z obu stron i przez to będa teraz problemy z uruchamianiem tam pociągów dalekobieżnych. Najlepszym rozwiązaniem byłby tor łączący z podg Zgorzelec Miasto na grupę torów lubańskich w Zgorzelcu ale o tym możemy już raczej zapomnieć.
Wyszukujecie sztuczne problemy. Mówicie tak jakby tabor PKP Intercity ograniczał się do wagonów z lokomotywą. Są przecież Darty, Pendolina etc. Jeżdżą do Jeleniej Góry, mogą i do Zgorzelca.
_________________ "Aby dowiedzieć się kto naprawdę tobą rządzi, sprawdź kogo nie wolno ci krytykować" - Voltaire.
@Beatrycze: no ale wtedy do Zgorzelca będzie trzeba jeździć przez Jelenią Górę
@mateuuu: jeśli dojdzie do skutku elektryfikacja linii 274, to wówczas problemu i tak nie będzie. Po oblocie składu będzie go można sobie przetoczyć na grupę lubańską. Ewentualnie od razu wydłużyć do Lubania i jechać z pominięciem stacji Zgorzelec
@mateuuu: jeśli dojdzie do skutku elektryfikacja linii 274, to wówczas problemu i tak nie będzie. Po oblocie składu będzie go można sobie przetoczyć na grupę lubańską. Ewentualnie od razu wydłużyć do Lubania i jechać z pominięciem stacji Zgorzelec
Ja jestem za tym rozwiązaniem. Tory dodatkowe w Lubaniu będą użyteczne.
Teraz pozostaje czekać na ogłoszenie przetargu.
Dochodzą do was informacje kiedy ma być ogłoszony?
Co chwile pojawiają się informacje o rozmowach na temat elektryfikacji całego mostu, ale na razie to bez konkretów
Cytat:
W części poświęconej problemom infrastrukturalnych przedyskutowano (...) plany elektryfikacji linii Zgorzelec – Węgliniec wraz z elektryfikacją stacji Görlitz.
_________________ ⚠ Bossowie związków zawodowych, zarządy i rady nadzorcze spółek PKP to partacze, nieudacznicy, ludzie niekompetentni! Jest to banda kretynów, idiotów i darmozjadów pierdzących w stołki, którym los PKP zwisa i powiewa!
Przetarg na roboty bedzie rozpisany na początku przyszłego roku. Także może jeszcze przy następnej rocznej zmianie rozkładu nie bedzie impulsów do Zgorzelca, ale przy korekcie wiosennej czemu nie.
Teraz co do artykułu ze Zgorzelec.info - obecnie jest to bardzo słaba strona. Głownie reklamy a ich artykuły to przeklejka z innych stron. Własnych treści produkują bardzo mało co odbija się na jakości. Chcieli po prostu wywołać sensacje i im się udało. Na szczescie ten ich czarny scenariusz mozna schować miedzy bajki
PKP Polskie Linie Kolejowe ogłosiły przetarg na elektryfikację linii z Węglińca do Zgorzelca. Szacowana wartość inwestycji to 70 mln zł. Prace projektowe i budowa zaplanowane są w latach 2017-2019.
Na „Rynsztoku Kolejowym” mikolski ból dupy. Linka nie podaję, kto chce to sobie znajdzie. Odsyłam do mego ostrzeżenia przed jeleniogórsko-mikolskim hejtem:
_________________ ⚠ Bossowie związków zawodowych, zarządy i rady nadzorcze spółek PKP to partacze, nieudacznicy, ludzie niekompetentni! Jest to banda kretynów, idiotów i darmozjadów pierdzących w stołki, którym los PKP zwisa i powiewa!
Ja by srobilem na sostawu trakcijnym (Niemiecke slupy ) tez do Goerlitz na 3000V i tak ostalo by do czs kiedy bede z Niemiec spalin. Tak samo jest
Linije Wieden - Znojmo na cielym odczinku jest system niemiecki 15 000v 16,7 Hz tylko czeska stacja Znojmo ma czesky zowstaw trakcyjny (slupy) dlja przipadku ze by po za 20 lat nyiebylo spalin Znojmo - Jihlava. tym przypadkom sa w czechach wsytke 4 systemy trakcyjne 15/25/3/1,5 kV.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum