Jerry, Ta KKZ jechała tylko dzisiaj i to tylko w jedną stronę. W relacji powrotnej z Gdyni jako przewóz zastepczy wyznaczono pociąg REGIO 55052 relacji Gdynia - Chojnice, a następnie pociąg REGIO 58329 relacji Chojnice - Krzyż. ZKA tylko na odcinku Krzyż - Gorzów Wielkopolski.
pacy, czyli co, fatum jak z Gamami na Podkarpaciu?
Nie wiem czy fatum ale:
W poprzednim rozkładzie na dwie nowe Gamy obieg był taki :
Krzyż - Gorzów( Uznam ), Gorzów - Piła ( Osterwa/Noteć ), Piła - Gorzów - Piła ( Moniuszko ), Piła - Gorzów ( Noteć/Osterwa ), Gorzów - Krzyż ( Uznam ) czyli ok. 590 km, jedna Gama jeździła druga w rezerwie!
Obecnie:
Krzyż - Gorzów( Uznam ), Gorzów - Gdynia - Gorzów( Kociewie), Gorzów - Krzyż( Uznam ) - 818 km dla pierwszego Nurka,
Szczecin - Piła( Moniuszko ), Piła - Gorzów - Piła( Noteć ), Piła - Szczecin( Moniuszko) - 582 km dla drugiego Nurka !!
Rezerwy nie ma żadnej !
Nawet jeżeli zamieniają się obiegami i ten z Kociewia przejdzie w Pile( może dlatego ten postój Kociewia na powrocie z Gdyni?)na Moniuszkę to i tak sumarycznie robią 1400 km na dobę bez rezerwy.
Przemyślanin tylko z tej ZKA zrobi się dalej ZKA na Uznam do Krzyża i pewnie jeszcze jutro też będzie. Chyba , że IC w jakiś sposób dostarczy jakieś wagony i lokomotywę do Krzyża na rano???
_________________ 2016 - 15995 km, 2017 - 12197 km, 2018 - 9460 km, 2019 - 8278 km, 2020 - 9476 km,
dddbb -Usunięty- Gość
Wysłany: 21-12-2016, 09:31
Informujemy, że w dniu 21.12.2016 r. z przyczyn technicznych zostaną odwołane pociągi:
TLK 80171 UZNAM na odcinku Krzyż - Gorzów Wlkp. możliwość porzejazdu pociągiem Spółki Przewozy Regionalne 80421. Odjazd ze stacji Krzyż o godzinie 05:13.
TLK 85108 KOCIEWIE odwołany w całej relacji. Na odcinku Gorzów Wlkp. - Tczew zostanie uruchomiona zastępcza komunikacja autobusowa. Od stacji Tczew do stacji Gdynia Gł. pasażerowie mają możliwość przejazdu innymi pociągami PKP Intercity.
TLK 18100 NOTEĆ na odcinku Piła - Gorzów Wlkp. zostanie uruchomiona zastępcza komunikacja autobusowa.
TLK 81100 NOTEĆ na odcinku Gorzów Wlkp. - Piła Gł. zostanie uruchomiona zastępcza komunikacja autobusowa.
Za utrudnienia przepraszamy.
http://www.intercity.pl/pl/site/o-nas/dzial-prasowy/utrudnienia/zastepcza-komunikacja-autobusowa-w-dniu-21.12.2016-r.-za-pociagi-tlk-80171,-tlk-85108,-tlk-18100,-tlk-81101.html
Ta KKA to chyba koniec historii TLK "Kociewie".To już lepiej niech trasę Gorzów-Gdańsk przejmie PKS,bo "kolejowy" autobus tylko do Tczewa,nie wiadomo z czym skomunikowany i do tego tylko w jedną stronę,nie jest rozwiązaniem.Kolejowym rozwiązaniem problemu połączenia Gorzowa z Trójmiastem w sytuacji kompromitacji PKP IC powinno być połączenia PR Gorzów-Piła,Piła-Chojnice,Chojnice-Gdynia skomunikowane ze sobą.Na powrocie z Trójmiasta potrzebny jest tylko pociąg Krzyż-Gorzów,bo do Krzyża z Gdyni da się dojechać pociągami 55052 "Tur"+Regio 58329 w czasie niewiele dłuższym niż bezpośrednim TLK "Kociewie".
31.12 będę jechać tym pociągiem z Gorzowa do Tczewa, jestem ciekawy jak do tego czasu sprawa się rozwiąże.
Nie wiem czy to na 100% ale kom.zastępcza ma być minimum do 2 stycznia,tak twierdzą kolejarze,ile w tym prawdy to zobaczymy.Orientuje się ktoś ile trwa przejazd autobusem z Gorzowa do Tczewa?
Rafel więcej tych połączeń bo jak ktoś chce się bawić w przejazd na całej trasie PR to pojedzie:
Gorzów-Krzyż
Krzyż-Piła
Piła-Chojnice
Chojnice-Gdynia
Podejrzewam że dnia zabraknie aby taką podróż wykombinować
Da radę w ok 6 godzin to przejechać PR.Wygląda to tak:Gorzów Wlkp odj.11.38-Krzyż przyj.12.30,Krzyż odj.13.35-Chojnice przyj 15.41,Chojnice odj 15.48-Tczew przyj.17.23,Tczew odj.17.35-Gdańsk Gł.przyj.17.59.
Skoro i tak jest po drodze zmieniana lokomotywa spalinowa na spalinową to do Krzyża (Piły?) może ciągnąć SU160, trochę szybciej będzie. Jeżeli chodzi o Tczew to albo jedziemy łącznicą i pomijamy stację albo tam powinna przejmować skład EP09, bo oblot nie dość że dłużej trwa niż zmiana loka to jazda maszyną na 100 km/h na szlaku na 160 km/h to niezbyt dobre rozwiązanie. Koncepcja tego połączenia dobra ale jego organizacja od początku wygląda mi jakby ktoś chciał je od razu wykończyć. Te długie postoje (razem koło 1,5h!) w Krzyżu i Pile to też jakiś żart.
Skoro i tak jest po drodze zmieniana lokomotywa spalinowa na spalinową to do Krzyża (Piły?) może ciągnąć SU160, trochę szybciej będzie. Jeżeli chodzi o Tczew to albo jedziemy łącznicą i pomijamy stację albo tam powinna przejmować skład EP09, bo oblot nie dość że dłużej trwa niż zmiana loka to jazda maszyną na 100 km/h na szlaku na 160 km/h to niezbyt dobre rozwiązanie. Koncepcja tego połączenia dobra ale jego organizacja od początku wygląda mi jakby ktoś chciał je od razu wykończyć. Te długie postoje (razem koło 1,5h!) w Krzyżu i Pile to też jakiś żart.
Zmiana lokomotywy jest w Pile chyba po to aby zrównoważyć obiegi dwóch Nurków ( po ok. 700 km na dobę ) i żeby każdy z nich co drugi dzień zjeżdżał do Gdyni na jakieś pewnie przeglądy.
Do tego SU160 już tutaj nie jeżdżą.
Przy permanentnym deficycie lokomotyw na 160 km/h angażowanie Ep09 do przeciągnięcie dwóch wagonów byłoby idiotyzmemem. Do tego Nurek i tak jakoś do bazy w Gdyni musi dojechać.
Co do długich postojów w Pile( właśnie na zmianę loków) i w Krzyżu ( oczekiwanie na wagony z TLK Dobrawa do Gorzowa) to się zgadzam powinny być krótsze!
_________________ 2016 - 15995 km, 2017 - 12197 km, 2018 - 9460 km, 2019 - 8278 km, 2020 - 9476 km,
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Możesz załączać pliki na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum