A kolega myśli że 09 na drzewach rosną? Czech i tak musi do Gdyni dojechać zatankować i zrobić PK, po drugie jak by dziewiątce na 2 wagonach starczyło hamowanego na 140 to byłby sukces.
Cytat:
Co do długich postojów w Pile( właśnie na zmianę loków) i w Krzyżu ( oczekiwanie na wagony z TLK Dobrawa do Gorzowa) to się zgadzam powinny być krótsze!
Z tego co wiem to w projekcie RJ były zupełnie inne godziny kursowania, PLK przy konstruowaniu rozkładu musiała pozmieniać
.
_________________ Ignorancja znacznie częściej wywołuje uczucie pewności siebie niż wiedza.
W Krzyżu Nurki też mają robione PK + tankowanie, czy nie ma na to czasu.?
I druga sprawa na odcinku Krzyż-Gorzów, Gorzów-Krzyż-Piła maszyniści są z zakładu zachodniego Poznań, a skąd jest drużyna trakcyjna, która jedzie z Piły do Szczecina.? - Zakład Północny/Szczecin.?
O TLK Kociewie na Rynku Kolejowym - spóźnienia wynikiem awarii sieci trakcyjnej
"Potwierdzamy, że w ostatnim czasie doszło do kilkukrotnych opóźnień składu TLK Kociewie. Były one wynikiem m.in. awarii sieci trakcyjnej czy awarii lokomotyw spalinowych, które obsługują składy na tej trasie. W sytuacji, gdy nie dysponujemy rezerwowymi lokomotywami, aby zapewnić pasażerom ciągłość podróży, decydujemy się na uruchomienie zastępczej komunikacji autobusowej – napisał Cezary Nowak, rzecznik prasowy PKP Intercity."
Nurki są robione w Gdyni, co do gam się nie znam, ale z tego co piszesz to tylko tam parkowała a nie miała przeglądów wykonywanych. Pewnie jakby była w stanie się uruchomić z zimnego bez zewnętrznego zasilania by stała w stacji a nie w szopie. A po drugie maszyny to nie wojsko że musi gdzieś "stacjonować".
_________________ Ignorancja znacznie częściej wywołuje uczucie pewności siebie niż wiedza.
Przecież GAMY, które stacjonowały w Krzyżu były przydzielone na Zakład Zachodni z siedzibą w Poznaniu, więc niby gdzie miały być tankowane oraz miałby mieć robione PK, skoro w Poznaniu IC żadnego zaplecza technicznego (szopy) nie posiada.?? Przecież nie jeździły do Gdyni .........
Po drugie, gdy GAMY były, to wówczas nie było tego KOCIEWIA do Gdyni, więc sprawa Nurków wyjasniona. Czekam tylko, kiedy wyjaśni się sytuacja z GAMAMI, bo jedna pojechała na Podkarpacie, a druga stoi w PESIE.
Tankować może gdziekolwiek, co do przeglądów nie znam cyklu więc się nie wypowiem ale raczej zbyt często nie był potrzebny pewnie co 3 dni patrzyli czy nic nie odpadło uzupełniają piasek i płyn do spryskiwaczy a jakiś poważniejszy co 14-30 dni. Przynajmniej tego typu cykle maja nowoczesne pojazdy.
_________________ Ignorancja znacznie częściej wywołuje uczucie pewności siebie niż wiedza.
Pociąg widmo jeździ do Trójmiasta. "Jak na Dzikim Zachodzie, trzeba mieć szczęście".
Miesiąc temu PKP Intercity chwaliło się nowym ekonomicznym połączeniem z Trójmiasta do Gorzowa Wielkopolskiego przez Tczew i Piłę. Dziś to jeden z najbardziej opóźnionych i najczęściej odwoływanych pociągów w Polsce. Nie jedzie co piąty i nigdy nie był planowo na stacji końcowej. Raz nawet w lokomotywie... zabrakło paliwa.
Wczoraj bez opóźnienia Kociewie dojechał do Gorzowa,wagony to zdeklasowane 1,jechałem w części Dobrawy i aż mnie pozytywnie zaskoczyło co zastałem w wc...
Czyściutko,kilka rolek papieru,nakładki na sedes,ciepła woda i działająca suszarka do rąk
Już po wyjeździe z Strzelec Kraj. Wschód chodził facet w kamizelce IC który wymieniał wewnątrz składu tablice kierunkowe składu z Kociewia na Uznam.Wychodzi na to że wzięli się za ten skład,od 21 lutego z Gorzowa będzie wyjeżdżał o 6:30 czyli będzie trochę więcej czasu na nadrobienie ewentualnego opóźnienia nocnego Uznama.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Możesz załączać pliki na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum