Źrudło jest mało prawdopodobne a pochodzi ono zapewne z budowy SKMki która przez wiele lat jeszcze nie będzie miała racji bytu na śląsku czytałem ten artykuł i tam były wymienione dodatkowe przystanki większości wyspowe
@pawel78, a niby czemu mają podnieść cene biletu? Nie rozumiem też twojej wypowiedzi odnośnie pomylenia pociągu z tramwajem. Chociaz nie ma w tym nic dziwnego bo większość twoich tekstów na tym forum nie ma sensu.
Źródło jest bardzo prawdopodobne bo pochodzi z samego PLK w necie też bez problemu znajdziecie sporo notek na ten temat.
Powiem szczerze, że troche dziwi mnie wasz 'szok', przecież plan SKR od samego początku zakładał budowe sporej ilości nowych stacji pomiędzy Sosnowcem/Katowicami a Tychami Lodowiskiem (wtedy jeszcze Miastem). Tychy już zrealizowały budowe swojego odcinka SKR.
I co z tego, że SKR? Jak połączysz Damrota z dworcem głównym? SKR powinno działać na obecnych przystankach. A zamiast (potencjalnego) nowego przewoźnika i/lub nowych stacji niech te pieniądze dadzą KŚ na połączenia przyśpieszone.
Napisałem o tramwaju, bo one co chwile mają przystanki.
dddbb -Usunięty- Gość
Wysłany: 11-01-2017, 15:49
Jeśli te pomysły wejdą rzeczywiście w życie, to mam nadzieję, że nikomu nie przyjdzie do głowy zatrzymywać wszystkich pociągów z S5 na tych stacjach. Mam też nadzieję, że w niedługim czasie odpadną postoje na stacjach Brynów i Podlesie, ja to już jest na S6.
@pawel78, SKR na obecnych przystankach nie ma sensu! Połączenie Damrota-Głowny nie będzie stanowiło żadnego problemu. W dzisiejszych czasach zarówno tramwaje jak i pociągi mają co chwile przystanek. KŚ do tego nic nie mają więc po co niby dawać im jakąkolwiek kase z tej puli?
@dddbb, na nowych stacjach będą sie zatrzymywały tylko składy jeżdżące po S4
hanys, Tak, tak. Dodatkowy koszt aby dojechać z SKR np. na dworzec główny czy Zawodzie. Lepiej pociągi przyspieszone lub postoje na obecnych stacjach. Zwłaszcza, że musiałaby powstać dodatkowa infrastruktura, schody, perony, wiaty/poczekalnie, itp.
Cała dodatkowa infrastrukura (perony, wiaty, schody itp.) powstanie, to chyba logiczne, prawda?!
@pawel78, mam do ciebie ogromną prośbe, czy mógłbyś przestać wypisywać tutaj bzdury?! Jaki dodatkowy koszt żeby dojechać z SKR na dworzec główny czy Zawodzie? Niby z czym ma być związany ten koszt? Czasami mi sie wydaje, że jestes zwykłym trollem.
hanys, Więcej przystanków, częstsze stawanie, itp. Dodatkowo zapewne powołają nową spółkę do obsługi, bo "biedakami" muszą obsadzić stanowiska.
A zamiast wydawać na nową infrastrukturę (np. stacje) to niech dadzą KŚ na pociągi przyspieszone.
@pawel78, nikt nie będzie powoływać żadnej nowej spółki do obsługi SKR ponieważ zajmą sie tym KŚ, w tej sprawie decyzja zapadła już dawno, poza tym inna opcja nie wchodziła i nie wchodzi w gre.
Powiedz, czy ty umiesz czytać?! Napisałem przecież, że na nowych przystankach będą sie zatrzymywać tylko pociągi S4. Budowa nowych przystanków jest konieczna. I zrozum, że nikt nie może dać żadnej kasy dla KŚ, co to w ogóle za chory pomysł!
Hanys
Proszę podać dokument 9a nie jakieś informacje od PLK) na podstawie którego budowa nowych przystanków byłaby przyjęta do realizacji. I w jakim terminie i z jakich srodków? [/u][/b]
@zefel, poszperaj sobie w necie, jest tam bardzo dużo informacji na ten temat. Swoją drogą to jestem w szoku, że o tym nie wiedzieliście, ten projekt nie jest przecież nowy.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum