Wysłany: 27-03-2017, 18:22 Specjalista ds. obsługi klienta Infodworzec
Witam
W ostatnim czasie często spotykam w internecie oferty na stanowisko specjalisty ds. obsługi klienta Infodworzec w PKP S.A. Czy wiecie o tym coś więcej? Na czym polega ta praca? Jak wygląda wynagrodzenie?
Czy nie lepiej praca w systemie zmianowym. W nocy nikt się nie czepia jest spokój. Można przeglądać internet ile się chce bo co można robić innego jeśli już się wszystko zrobiło.
A praca tego specjalisty ds. obsługi klienta chyba jest tylko w porze dziennej. Na czym polega? Oprócz rutynowych czynności zapewne pomoc w przetransportowaniu bagaży podróżnym, jeśli np. winda uległa awarii. Dodatkowo użeranie się i przyjmowanie wszystkiego na klatę co zawalili dygnitarze z PKP.
No raczej nie;] Pracownik InfoDworca oficjalnie podlega pod szeroko rozumianą administrację obiektu i zajmuje się teoretycznie wspieraniem "szefa dworca" w ogarnianiu terminów przeglądów, kontroli czystości, bieżącej pracy dworca (ale nie związanej bezpośrednio z pasażerem, tylko np. z osobami bezdomnymi, awariami wind itd.). Podczas obchodów sprawdza czy windy działają, światła. Dodatkowo koordynuje pracę ochrony, wystawia faktury za parking, zgłasza awarie, usterki.
To teoretycznie. W praktyce oprócz tego [raczej nie zajmuje to dużo czasu] dochodzi odbieranie telefonów z prośbą o informację kolejową i udzielanie jej również bezpośrednio. W sytuacjach awaryjnych koordynuje wydawanie napojów awaryjnych i wysyła raporty do Centrali.
No i taka standardowa pomoc osobom niepełnosprawnym, ale nie żadne noszenie itd. tylko wzywanie ochrony, zgłaszanie do przewoźnika itd.
No i ogólnie pomoc pasażerom zagubionym przy tablicy odjazdów itd.;]
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum