Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Specjalista ds. obsługi klienta Infodworzec
Autor Wiadomość

railman93 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 17 Paź 2008
Skąd: Zduńska Wola

PostWysłany: 27-03-2017, 18:22   Specjalista ds. obsługi klienta Infodworzec Odpowiedz z cytatem

Witam

W ostatnim czasie często spotykam w internecie oferty na stanowisko specjalisty ds. obsługi klienta Infodworzec w PKP S.A. Czy wiecie o tym coś więcej? Na czym polega ta praca? Jak wygląda wynagrodzenie?

Pozdrawiam

_________________
ZDUŃSKOWOLSKIE WIEŚCI KOLEJOWE
www.zwk.org.pl
https://www.facebook.com/zwkzdwola
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

Grad Płeć:Mężczyzna
Zbanowany


Dołączył: 15 Lis 2005

PostWysłany: 27-03-2017, 23:39    Odpowiedz z cytatem

Czy nie lepiej praca w systemie zmianowym. W nocy nikt się nie czepia jest spokój. Można przeglądać internet ile się chce bo co można robić innego jeśli już się wszystko zrobiło.
A praca tego specjalisty ds. obsługi klienta chyba jest tylko w porze dziennej. Na czym polega? Oprócz rutynowych czynności zapewne pomoc w przetransportowaniu bagaży podróżnym, jeśli np. winda uległa awarii. Dodatkowo użeranie się i przyjmowanie wszystkiego na klatę co zawalili dygnitarze z PKP.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

mateusz123 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 23 Lip 2008
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 28-03-2017, 07:43    Odpowiedz z cytatem

No raczej nie;] Pracownik InfoDworca oficjalnie podlega pod szeroko rozumianą administrację obiektu i zajmuje się teoretycznie wspieraniem "szefa dworca" w ogarnianiu terminów przeglądów, kontroli czystości, bieżącej pracy dworca (ale nie związanej bezpośrednio z pasażerem, tylko np. z osobami bezdomnymi, awariami wind itd.). Podczas obchodów sprawdza czy windy działają, światła. Dodatkowo koordynuje pracę ochrony, wystawia faktury za parking, zgłasza awarie, usterki.
To teoretycznie. W praktyce oprócz tego [raczej nie zajmuje to dużo czasu] dochodzi odbieranie telefonów z prośbą o informację kolejową i udzielanie jej również bezpośrednio. W sytuacjach awaryjnych koordynuje wydawanie napojów awaryjnych i wysyła raporty do Centrali.
No i taka standardowa pomoc osobom niepełnosprawnym, ale nie żadne noszenie itd. tylko wzywanie ochrony, zgłaszanie do przewoźnika itd.
No i ogólnie pomoc pasażerom zagubionym przy tablicy odjazdów itd.;]
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl