W tej perspektywie unijnej przewoźnicy mogą zamówić 300 pociągów. Na razie zamówili 106 składów. Ponad połowę w Newagu.
W perspektywie unijnej na lata 2014-20 przewoźnicy i samorządy planują kupić około 300 elektrycznych zespołów trakcyjnych (EZT). Dotychczas zamówionych zostało 106 pojazdów (wraz z prawem opcji) — aż 75 z nich dostarcza Newag. Powodzeniem cieszą się wprowadzone zaledwie kilka lat temu na rynek pociągi Impuls. Giełdowy producent już sprzedał składy dla województwa zachodniopomorskiego i zrealizował pierwsze kontrakty dla Małopolski, a planuje także dostawy m.in. na Dolny Śląsk oraz dla Łódzkiej Kolei Aglomeracyjnej. Józef Michalik, wiceprezes Newagu, ma nadzieję, że spółka utrzyma dotychczasową dynamikę w wygrywaniu przetargów.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum