Skany z mojego przedpotopowego złomofonu wchodzą bez problemu, choć wyświetlacz jest niewielki i lekko uszkodzony ;->
To jest raczej kwestia wprawy.
Chodzi o to by cały kod mieścił się na ekranie, w sensie żeby np. część kodu nie znajdowała się gdzieś "poza ekranem". W ostateczności konduktor może spisać numer transakcji z biletu - tak sie robi w IC, nie wiem czy w PR też.
dddbb -Usunięty- Gość
Wysłany: 30-07-2013, 20:46
Wszystko jest możliwe. Podczas podróży także do Helu (zostałem ostatnio pouczony, że nie mówi/pisze się "na Hel"), konduktor(ka) machnęłą ręką, gdy zobaczyła bilet na ekranie komputera.
Miałem przypadek, że nie chciało konduktorowi zeskanować - czytaj nie miał wprawy to wyszukał bilet po numerze (wpisał numer). Miał kryteria wyświetlania ustawione, że tylko pokazywało mu jakimi pociągami jechałem wcześniej (bilet miesięczny), po sprawdzeniu, że jechałem porannym pociągiem w przeciwnym kierunku machnął ręką i zakończył sprawdzanie. W PR Szczecin są konduktorzy, którzy widząc bilet internetowy od razu machają ręką i odpuszczają sprawdzanie i to na widok wersji wydrukowanej.
Ps. Jeżdżę IR Pirania na odcinku Szczecin - Wysoka, są na nim akceptowane bilety okresowe na Regio. Jeden z konduktorów twierdził, że bilet miesięczny nie jest biletem okresowym.
z tego co piszecie mozna wywnioskowac ze konduktorzy sa niektorzy na bakier z nowa technologia. To tez potencjalne miejsce na naduzycia ze strony pasazerow..
Chyba dobrze myślę patrząc na numery, że pociąg z autobusem są skomunikowane i bus odjedzie po przesiadce?
No i czy bilety są na konkretny numer pociągu/busa czy na relację? Bo nie jestem pewien czy zdążę na pierwszy pociąg i nie wiem czy jest sens kupować bilet jeśli po ucieczce będzie się nadawać tylko do wyrzucenia
Rośnie sprzedaż i możliwości zakupów biletów przez Internet.
Coraz więcej pasażerów kupuje bilety na przejazd za pomocą strony internetowej. Niedawno przewoźnik rozszerzył możliwość ich nabycia poprzez zakup z wykorzystaniem smartfonów i tabletów.
Przewozy Regionalne: awaria sprzedaży internetowej.
Tuż przed godziną 14.00 na stronie internetowej Przewozów Regionalnych pojawił się komunikat potwierdzający możliwe trudności przy zakupie przez internet biletów na pociągi tego przewoźnika. System przyjmował płatności, ale nie wystawiał biletów.
Mobilne bilety Przewozów Regionalnych w aplikacji SkyCash.
Ruszyła sprzedaż mobilnych biletów na połączenia kolejowe Przewozów Regionalnych w aplikacji SkyCash. Korzystanie z tego rozwiązania pozwala podróżującym na zakup biletów za pomocą smartfonów lub tabletów z dowolnego miejsca, o dowolnej porze, nawet na chwilę przed odjazdem pociągu.
Wysłany: 19-08-2017, 10:16 Bilety przez internet Polregio
Kupując bilet w nowym systemie Polregio dla kilku osób zauważyłem, że system automatycznie nie liczy ceny biletów w ofercie Ty i raz, dwa, trzy... To jawne naciąganie klienta przez Polregio. Chyba, ze jest takaś możliwość, której ja nie znam?
2 osoby dorosłe, dziecko do 7 lat i bilet zerowy. Dopiero jak wszedłem na stary system kupowania biletów policzyło mi z tą ofertą. Zapłaciłem ponad 20 zł mniej (Wałcz-Ulikowo-Koszalin).
Ostatnio zmieniony przez Bartek1981 dnia 19-08-2017, 12:26, w całości zmieniany 1 raz
Konsorcjum Tk Telekom sp.z o.o. i S&T Services Polska sp. z o.o. wygrały konkurs na nowy System Sprzedaży Biletów PolRegio. Wdrożenie nowego systemu ma nastąpić jeszcze w tym roku.
Nowy system usprawni proces zarządzania sprzedażą i umożliwi dostęp w czasie rzeczywistym do danych o wystawionych i skontrolowanych biletach.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum