Na Dolnym Śląsku samorządowa spółka kolejowa wygrywa z prywatnymi autami.
Wydaje mi się, że niektórzy urzędnicy nie zorientowali się jeszcze, że koleje samorządowe są największym przewoźnikiem pasażerskim w Polsce - mówi Piotr Rachwalski, prezes Kolei Dolnośląskich i przewodniczący Rady Związku Pracodawców Kolei Samorządowych.
Moje dzieci są zadowolone, bo nie muszą się tłuc do babci zatłoczonym ponad miarę pociągiem. Chciałam wychować je prokolejowo, jak na kolejarską rodzinę przystało. Niestety – używając kolejarskiego „slangu” – nie da się.
_________________ ⚠ Bossowie związków zawodowych, zarządy i rady nadzorcze spółek PKP to partacze, nieudacznicy, ludzie niekompetentni! Jest to banda kretynów, idiotów i darmozjadów pierdzących w stołki, którym los PKP zwisa i powiewa!
Rachwalski każdej władzy da popalić. Jako anarchista przykuwał się do drzew.
Jako młody anarchista przykuwał się do drzew, by bronić przyrody rozjeżdżanej przez buldożery z budowanej autostrady. Odtąd jeździ pociągami, a z Kolei Dolnośląskich uczynił najprężniej rozwijającego się regionalnego przewoźnika.
„Cztery lata temu głosowałem na Biedronia. Teraz w lokalnych wyborach nie zamierzam. Chyba że wystartuje na prezydenta Polski. Na takie stanowisko się nadaje, ale do pracy w samorządzie już nie. Zmarnowana kadencja” – oświadczył Piotr Rachwalski na łamach GóWna.
Na prezydenta powiatowego miasta Biedroń nie nadaje się, ale na prezydenta Polski już tak. Ot, logika. Ciekawe kto byłby pierwszą damą. Rafalala? A może pan Anna Grodzka?
Póki co, jeszcze nie zaczęła się kampania przed wyborami prezydenckimi, a superkandydat Biedroń już ją spalił. Otóż oświadczył, że chciałby żeby cała Polska wyglądała jak Słupsk. Dziękuję Bogu, że Biedroń nie rządzi Zgorzelcem.
Polska ma być jak Słupsk. Jak z tym żyć prezesie Rachwalski? Popierać czy nie popierać naczelnego ped... wróć... geja III RP? Ot, zagwozdka.
A oto kandydat lewicy/opozycji na prezydenta Polski promowany przez prezesa KD na łamach GóWna. Parafrazując klasyka można rzec: jaka opozycja taki kandydat. Były poseł palikociarni, który karierę polityczną zawdzięcza wyłącznie promocji swej orientacji seksualnej. Voilà:
_________________ ⚠ Bossowie związków zawodowych, zarządy i rady nadzorcze spółek PKP to partacze, nieudacznicy, ludzie niekompetentni! Jest to banda kretynów, idiotów i darmozjadów pierdzących w stołki, którym los PKP zwisa i powiewa!
A oto kandydat lewicy/opozycji na prezydenta Polski promowany przez prezesa KD na łamach GóWna. Parafrazując klasyka można rzec: jaka opozycja taki kandydat.
Gazeta Wyborcza to lewacki szmatławiec. Oby tylko ta promocja nie przeniosła się do pociągów KD.
Krystyna Pawłowicz na Twitterze nazwała człowieka ze Słupska "ostateczną kompromitacją Polski":
Gazeta Wyborcza to lewacki szmatławiec. Oby tylko ta promocja nie przeniosła się do pociągów KD.
Oj, żebyś się nie zdziwił. Gejostwo było już promowane w pociągach KD na trasie Wrocław - Jelenia Góra. Pisała o tym niemiecka gazeta dla Dolnoślązaków.
Mówiła też o tym Katarzyna Odrowska, specjalistka ds. CSR Kolei Dolnośląskich (film 1). Zdeklarowana feministka, na fejsie promuje lewackie hucpy z logo KD na głowie (załącznik). Współtwórczyni sukcesu wyborczego Roberta Biedronia (film 2).
Takich ludzi do KD ściągnął ze Słupska prezes Rachwalski, których musimy utrzymywać z naszych podatków. Lukratywny etat dla koleżanki prezesa, zupełnie zbędny, bo niemający nic wspólnego z podstawową działalnością spółki kolejowej. A na podwyżki dla maszynistów, konduktorów i innych niezbędnych szeregowych pracowników pieniędzy nie ma...
Tak więc żebyś się nie zdziwił, gdy pewnego pięknego dnia wybierzesz się z rodziną w góry i w pociągu KD do Szklarskiej Poręby będą Wam stręczyć tęczoizm, z Biedroniem na czele. Albo islamskich nachodźców... HGW w warszawskim metrze nie takie numery odstawia promując kodziarskie hucpy.
_________________ ⚠ Bossowie związków zawodowych, zarządy i rady nadzorcze spółek PKP to partacze, nieudacznicy, ludzie niekompetentni! Jest to banda kretynów, idiotów i darmozjadów pierdzących w stołki, którym los PKP zwisa i powiewa!
Noema, jedziesz po bandzie. Zobaczysz, że oni tego nie zdzierżą i w końcu polecą z donosem do prokuratury, jak poprzedni zarząd. Rujnujesz im pijar w roku wyborczym!
_________________ "Aby dowiedzieć się kto naprawdę tobą rządzi, sprawdź kogo nie wolno ci krytykować" - Voltaire.
Na koniec pytam: Koleje Dolnośląskie to samorządowa kolej regionalna czy lewacki bardak na szynach?
Tak parsknęłam śmiechem, że aż oplułam monitor. Dobre!
Noema napisał/a:
Mówiła o tym Katarzyna Odrowska, specjalistka ds. CSR Kolei Dolnośląskich (film 1). Zdeklarowana feministka, na fejsbuku promuje lewackie hucpy z logo KD na głowie (foto).
Ja również mam pytanie do prezesa Rachwalskiego. Co zamierza pan zrobić w sprawie wykorzystywania wizerunku KD jakim jest logo spółki do promocji na Facebooku proaborcyjnych "czarnych protestów" przez pańską podwładną? To że kobieta w średnim wieku pajacuje z żółtą kaczką na głowie to jej prywatna sprawa. Ale logo KD to już nie jest sprawa prywatna. My za to płacimy!
Mam też pytanie do pani Odrowskiej, specjalistki od spraw społeczno-kulturalnych w KD. Jak pani godzi promocję proaborcyjnych "czarnych protestów" z tą akcją:
Co prawda co innego prywatne poglądy (popieranie aborcji z powodów eugenicznych), a co innego sprawy zawodowe (pomaganie dzieciom nieuleczalnie chorym), ale trochę to zalatuje hipokryzją.
opozycja-aborcja.jpg
Plik ściągnięto 16 raz(y) 95.76 KB
_________________ Lady Makbet to typ kobiety, którą nieokiełznana ambicja prowadzi do zbrodni, a potem do wyrzutów sumienia.
Ja również mam pytanie do prezesa Rachwalskiego. Co zamierza pan zrobić w sprawie wykorzystywania wizerunku KD jakim jest logo spółki do promocji na Facebooku proaborcyjnych "czarnych protestów" przez pańską podwładną?
Nic nie zamierza zrobić. Co najmniej milcząco akceptuje. Przecież są znajomymi na fejsbuku, więc widzi co koleżanka odstawia. Formalna podległość służbowa nie ma żadnego znaczenia, bo znają się prywatnie od wielu lat. Kolega koleżance krzywdy nie zrobi. Ba, nie zdziwiłabym się gdyby ogon merdał psem...
Twoje pytanie należy skierować do dwóch pozostałych członków zarządu. Krytykowałam powiększenie zarządu KD z jednej do trzech osób, ponieważ wiąże się to z dużymi kosztami, które poniosą podatnicy i pasażerowie, ale widać, że przy jednoosobowym zarządzie w firmie robi się bardak i każdy robi co chce. Przerabialiśmy to już z poprzednim zarządem w osobie pani Ładniak.
Lady Makbet napisał/a:
Co prawda co innego prywatne poglądy (popieranie aborcji z powodów eugenicznych), a co innego sprawy zawodowe (pomaganie dzieciom nieuleczalnie chorym), ale trochę to zalatuje hipokryzją.
Poglądy poglądami, ale propaganda zwana pijarem musi być (ciemny lud to kupi), a kasa na koncie co miesiąc musi się zgadzać.
_________________ ⚠ Bossowie związków zawodowych, zarządy i rady nadzorcze spółek PKP to partacze, nieudacznicy, ludzie niekompetentni! Jest to banda kretynów, idiotów i darmozjadów pierdzących w stołki, którym los PKP zwisa i powiewa!
Prezes Kolei Dolnośląskich odpowiada na zarzuty szefa Przewozów Regionalnych: koleje samorządowe są tańsze i lepsze
O tym, czy istnienie kolejowych spółek samorządowych ma sens, konkurencji ze strony Leo Express, skutkach rosnących cen energii i powrocie kolei do miejscowości, gdzie od lat nie widziano pociągu, rozmawiamy z Piotrem Rachwalskim, prezesem Kolei Dolnośląskich i szefem rady Związku Samorządowych Przewoźników Kolejowych.
"W przypadku pozostałych projektów sami startujemy w konkursach UE, sami zdobywamy dofinansowanie na wkład własny, sami zaciągamy kredyty i sami kupujemy tabor na własne ryzyko i za własne pieniądze. Nie otrzymujemy dofinansowania od właściciela – musimy zarobić na inwestycje na wykonywanej usłudze."
A teraz cytat ze strony UMWD:
"Zarząd Województwa Dolnośląskiego przyjął wniosek KD S.A. Dzięki tej decyzji, władze Kolei Dolnośląskich S.A. będą mogły kupić pięć nowych Elektrycznych Zespołów Trakcyjnych. Wartość maszyn to ok. 131 mln zł, z czego ok. 71 mln zł pochodzić będzie z dofinansowania udzielonego przez Zarząd Województwa."
"Od pięciu lat ceny biletów nie były u nas podnoszone i ja uważam, że nie powinny być też podnoszone tak długo, jak się da. Tak, aby ta cena nie odstraszała."
Przypominam, że latem KD chciały podnieść cenę biletu weekendowego z 35 zł do 47. Wycofali się z tej podwyżki po fali krytyki. Hipokryzję władz KD najlepiej podsumował Pirat:
Modliszka, ubiegłaś mnie. Ale dorzucę jeszcze coś od siebie.
Prezes Rachwalski raczył powiedzieć:
„Skądinąd linia z Legnicy do Wrocławia jest już dziś chyba jedną z najbardziej obciążonych linii w Polsce i to mimo biegnącej równolegle bezpłatnej autostrady. A zatem przy dobrej ofercie kolejowej wygrywamy z autostradą – udało nam się w zasadzie zlikwidować autobusową i busową konkurencję na tej trasie...”
„Jesteśmy liderem, jeśli idzie o powrót pasażerów do kolei. Zresztą nie tylko nam przybywa. Dzięki dobrej pracy organizatora – urzędu marszałkowskiego – pasażerów przybywa także pozostałym przewoźnikom. To efekt synergii. Jeśli będą dobre połączenia PolRegio czy Intercity, to ludzie przyjadą na przesiadki naszymi pociągami.”
Nie będę dużo mówiła. Odsyłam do moich wcześniejszych postów, w których obrazuję jak KD poprzez psucie oferty i celowe rozkomunikowania pociągów podkładają się niemieckiemu busiarzowi.
W załączniku odjazdy FlixBusa ze Zgorzelca (Google nie pokazuje kursów do Wrocławia). Niemiecki FlixBus wystartował we wrześniu z jednym połączeniem na trasie Zgorzelec - Bolesławiec - Legnica - Wrocław - Warszawa. Od grudnia kursów na trasie Zgorzelec - Wrocław jest kilka dziennie. I będzie jeszcze więcej. Tak KD likwidują autobusową konkurencję. Gratulacje prezesie Rachwalski!
Powtórzę to co już na forum mówiłam. Prezes FlixBusa powinien po rękach całować prezesa KD. Jeden sukcesywnie psuje ofertę na linii zgorzeleckiej, drugi robi na tym dobry interes.
Na kłamstwie i propagandzie daleko się nie zajedzie!
_________________ ⚠ Bossowie związków zawodowych, zarządy i rady nadzorcze spółek PKP to partacze, nieudacznicy, ludzie niekompetentni! Jest to banda kretynów, idiotów i darmozjadów pierdzących w stołki, którym los PKP zwisa i powiewa!
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum