Potwierdzam. Byłem na rozmowie 12.12 w zakładzie wschodnim. Planowane przyjęcie 25 osób. Teoretycznie chcą aby zacząć pracę już 28.12. Szkoda tylko, że warunki zaproponowane przez nich nie były do przyjęcia.
W moim przypadku chodziło o miejsce pracy bo akurat jeśli chodzi o pieniądze to wiadomo czego można na początku spodziewać się. Mieszkając kilkanaście kilometrów od jednej lokalizacji w której mógłbym pracować i jest tam do tego największe zapotrzebowanie na prace w całym wschodnim zakładzie to ktoś wpadł na pomysł żeby ulokować mnie blisko 100 km od miejsca zamieszkania gdzie do tego jeszcze jest problem z bardzo małą ilością par pociągów na dzień bo w nocy to już kompletnie nic nie jeździ. Zgadzając się na to musiałbym pogodzić się z tym, że w domu byłbym gościem. Czekałem na tą rekrutację dwa lata właśnie dlatego że nie chciałem nigdzie przeprowadzać się a tu takie kwiatki. Do tego krótki termin na wypowiedzenie umowy o pracę u aktualnego pracodawcy sprawia wrażenie kpiny z kandydatów. Widziałem, że kilka osób również było w szoku po tym co im zaproponowali ale nie wiem czy w końcu na to pójdą. Niestety nie było możliwości negocjacji warunków. Całe szczęście dla mnie, że ja jako maszynista chcę pracować... ale nie muszę.
Właśnie też słyszałem, że warsztat ma się zacząć jeszcze w tym roku chociaż wydawało mi się, że to mało realny termin.
Cytat:
największe zapotrzebowanie na prace w całym wschodnim zakładzie to ktoś wpadł na pomysł żeby ulokować mnie blisko 100 km od miejsca zamieszkania gdzie do tego jeszcze jest problem z bardzo małą ilością par pociągów na dzień bo w nocy to już kompletnie nic nie jeździ.
Tak z ciekawości o które lokalizacje Ci chodzi? Skąd czerpiesz wiedzę na temat ruchu na danych liniach? Zaciekawiłeś mnie szczególnie tym, że są "u nas" linie po których nie jeździ się nocą - nie licząc może Włoszczowice - Busko, ale tam akurat ruch jest niemal zerowy. Piszesz tak jakbyś uważał, że rekrutujący nie wiedzieli co robią - uwierz wiedzą.
Sam pracuję we wschodnim i mimo że interesowałem się koleją zanim przyszedłem do Cargo to bardzo zdziwiony byłem tym w których kierunkach się jeździ i w których sekcjach jest ruch.
Tak z ciekawości o które lokalizacje Ci chodzi? Skąd czerpiesz wiedzę na temat ruchu na danych liniach? Zaciekawiłeś mnie szczególnie tym, że są "u nas" linie po których nie jeździ się nocą - nie licząc może Włoszczowice - Busko, ale tam akurat ruch jest niemal zerowy. Piszesz tak jakbyś uważał, że rekrutujący nie wiedzieli co robią - uwierz wiedzą.
Sam pracuję we wschodnim i mimo że interesowałem się koleją zanim przyszedłem do Cargo to bardzo zdziwiony byłem tym w których kierunkach się jeździ i w których sekcjach jest ruch.
Ale ja nie piszę o pociągach towarowych tylko osobowych aby dojechać na sekcję. Chodzi o dojazd z okolic Lublina do Rozwadowa. Mieszkając przy lini 68 masz wybór jazdy albo PR (ale tu jest problem "styków" i dlatego jest mało połączeń) lub dojazd do Lublina i jazda IC do Stalowej Woli. Powrót wygląda tak samo. Więc ja wolę poczekać na pracę w Lublinie lub innej okolicy do której łatwiej dojechać. Czekałem dwa lata to mogę poczekać i jeszcze.
Sam pracuję we wschodnim i mimo że interesowałem się koleją zanim przyszedłem do Cargo to bardzo zdziwiony byłem tym w których kierunkach się jeździ i w których sekcjach jest ruch.
Witam . Jesli posiadam licencje maszynisty a nie mam swiadectwa to na jaki adres mam zlozyc cv i z kim sie kontaktowac w tej sprawie ? Pozdrawiam
Ja wysłałem normalnie na maila około 1,5 roku temu, ale ktoś gdzieś na forum pisał że najlepiej zgłosić się osobiście. Dzisiaj była rozmowa na świadectwo w Katowicach i każdy, kto zaakceptował warunki i spełniał wymagania formalne został przyjęty. Pozostały jeszcze badania.
Witam . Jesli posiadam licencje maszynisty a nie mam swiadectwa to na jaki adres mam zlozyc cv i z kim sie kontaktowac w tej sprawie ? Pozdrawiam
Ja wysłałem normalnie na maila około 1,5 roku temu, ale ktoś gdzieś na forum pisał że najlepiej zgłosić się osobiście. Dzisiaj była rozmowa na świadectwo w Katowicach i każdy, kto zaakceptował warunki i spełniał wymagania formalne został przyjęty. Pozostały jeszcze badania.
Dzwoniłem dzis do Cargo i nic nie wiedzą o szkoleniu na swiadectwo maszynisty, jak to mozliwe ?. Wysyłaliście aplikacje do katowic czy do jakieś innej siedziby ? Pozdro .
Witam . Jesli posiadam licencje maszynisty a nie mam swiadectwa to na jaki adres mam zlozyc cv i z kim sie kontaktowac w tej sprawie ? Pozdrawiam
Ja wysłałem normalnie na maila około 1,5 roku temu, ale ktoś gdzieś na forum pisał że najlepiej zgłosić się osobiście. Dzisiaj była rozmowa na świadectwo w Katowicach i każdy, kto zaakceptował warunki i spełniał wymagania formalne został przyjęty. Pozostały jeszcze badania.
Dzwoniłem dzis do Cargo i nic nie wiedzą o szkoleniu na swiadectwo maszynisty, jak to mozliwe ?. Wysyłaliście aplikacje do katowic czy do jakieś innej siedziby ? Pozdro .
Wiem gdzie byłem na rozmowie. Zakład południowy w Katowicach.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum