W pociągach do Trzebnicy znów ścisk. Bo jest za mało taboru.
Po kilku tygodniach na trasie Wrocław - Trzebnica podróżni korzystający z pociągów Kolei Dolnośląskich znów muszą jeździć w tłoku. Najbardziej narzekają podróżujący porannym pociągiem, który z Trzebnicy wyjeżdża o 6.42. Do pociągów z Trzebnicy do Wrocławia znowu nie wciśnie się igły...
Wczoraj po dłuższej przerwie wybrałam się pociągiem do Wrocławia i – cóż za zbieg okoliczności – spotkałam prezesa KD. Nie zagadywałam, bo nie jechał sam, więc pozdrawiam tu i teraz.
Frekwencja w pociągu (z Węglińca 15:48) przyzwoita, ok. 90-100 proc. Do domu wracałam autem.
_________________ ⚠ Bossowie związków zawodowych, zarządy i rady nadzorcze spółek PKP to partacze, nieudacznicy, ludzie niekompetentni! Jest to banda kretynów, idiotów i darmozjadów pierdzących w stołki, którym los PKP zwisa i powiewa!
Paszczak, 6% w porywach do 8% – zajebista frekwencja.
Czekam teraz na tradycyjne tłumaczenia zaklinające rzeczywistość, że nie ten dzień, że nie ten sezon, że nie ta pogoda i że w inne dni jest znacznie lepiej.
Szkoda pchać te muchowozy do Jeleniej Góry! Tam nawet Darty wożą powietrze. Ilekroć jestem w Jeleniej Górze i mam okazję widzieć pociąg PKP IC do/z Jeleniej Góry to na pokładzie widuję max kilkanaście osób. Tak, wiem, mam pecha bywać w nie ten dzień, w nie ten sezon, w nie tę pogodę. W inne dni z pewnością jest znacznie lepiej.
_________________ ⚠ Bossowie związków zawodowych, zarządy i rady nadzorcze spółek PKP to partacze, nieudacznicy, ludzie niekompetentni! Jest to banda kretynów, idiotów i darmozjadów pierdzących w stołki, którym los PKP zwisa i powiewa!
No ale prawda jest bezlitosna. Jerzy Michalak powiedział, że w 2017 roku:
"Najwięcej, ponad 2,5 mln pasażerów podróżowało pociągami na trasie Wrocław - Lubań, a więc m.in. do Legnicy. Oblegana (około 1,5 mln pasażerów) była także linia z Wrocławia do Szklarskiej Poręby przez Wałbrzych i Jelenią Górę."
Wynika stąd, że ponad 1 mln pasażerów więcej podróżowało po E30 niż po 274.
Frekwencja w dzisiejszym pociągu "Jan Kepler"
Żary - Wrocław Gł (19.10) - przyjazd z zapełnieniem ok. 75%.
Wrocław Gł (19.21) - Żary - odjazd z frekwencją ok. 60% (trochę więcej niż połowa miejsc siedzących zapełnionych). Na Muchoborze +/-0, Nowy Dwór +2, Leśnica 0, Miękinia -6.
Skład - LINK.
Widziałem też z pewnej odległości Regio rel. Nysa-Wrocław. Do Wrocławia przyjechała garstka pasażerów, nie więcej niż 15 osób. Skład to opolski SA134.
Dzisiejszy pociąg Wrocław (odj. 11:54) - Bolesławiec (przyj. 13:22). Impuls 4-członowy. Frekwencja na starcie ok. 70%, do Bolesławca dojechało ok. 50 osób.
O godz. 11:47 z tego samego peronu odjechał pociąg PR do Kędzierzyna-Koźla. Impuls 3-członowy, frekwencja ok. 60%.
Jak podaje niemiecka gazeta dla Dolnoślązaków, dziś w pociągu TLK „Halny” było 30 osób. Na stacji Wałbrzych Fabryczny. Informacja dot. wypadku na torach.
_________________ ⚠ Bossowie związków zawodowych, zarządy i rady nadzorcze spółek PKP to partacze, nieudacznicy, ludzie niekompetentni! Jest to banda kretynów, idiotów i darmozjadów pierdzących w stołki, którym los PKP zwisa i powiewa!
York -Usunięty- Gość
Wysłany: 24-01-2018, 20:50
TLK Halny odjazd z Jeleniej Góry w kierunku Bydgoszczy frekwencja w Wałbrzychu 30 osób. Odjazd z Jeleniej Gory o godz 16.28
Natomiast pociąg KD relacji Jelenia Gora-Wrocław odjazd z Jeleniej Góry o godz 16.36 czyli 8 minut po TLK Halny frekwencja na starcie około 70%
Koleje Dolnośląskie już od kilku lat regularnie osiągają ok. 2-milionowy przyrost liczby pasażerów w ciągu roku. W minionych dwunastu miesiącach przewiozły 9 380 000 osób. Rok 2016 spółka zakończyła z wynikiem 7,3 mln pasażerów na pokładzie, w 2015 było to 5,2 mln, a w 2014 – 3,6 mln. Dzięki temu KD pozostają jednym z najdynamiczniej rozwijających się przewoźników kolejowych w Polsce.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum