Wysłany: 22-01-2018, 21:24 RJ 2018/2019 na Dolnym Śląsku
Rozpoczyna się kolejna edycja konsultacji społecznych dotyczących rozkładu jazdy, który będzie obowiązywał od 9 grudnia 2018 roku. Wszyscy zainteresowani mogą nadsyłać swoje propozycje zmian w rozkładach lub korekt tras pociągów od 22 stycznia do 4 lutego 2018 r.
Przypominam, że jutro mija termin nadsyłania propozycji do rozkładu jazdy 2018/2019. Kto jeszcze tego nie zrobił, a ma jakieś sugestie, niech nie zwleka.
Wnioski, uwagi i sugestie należy przesyłać na specjalnie do tego celu przygotowanym formularzu, na adres e-mail: kontakt.koleje@dolnyslask.pl
W tytule e-maila: "Konsultacje społeczne RJP 2018/2019"
Bilety kolejowe droższe i mniej pociągów.Tak może być już wkrótce.
Wzrost cen biletów i zmniejszenie liczby regionalnych pociągów na najmniej rentownych liniach. To wszystko grozi nam już od grudnia. Powód? Podwyżka opłat za dostęp do torów kolejowych, którą zamierzają wprowadzić PKP Polskie Linie Kolejowe.
Czy ktoś z forum otrzymał już odpowiedź z UMWD odpowiedź na zgłoszone propozycje do RJ 2018/2019?
Minęły już ponad 2 miesiące odkąd wysłałem e-maila i nadal cisza.
Czyżby do UMWD wpłynęła aż tak wielka liczba propozycji, że opracowanie odpowiedzi trwa tak długo?
Już widzę to bóldupienie jeleniogórskiego mikolstwa!
_________________ ⚠ Bossowie związków zawodowych, zarządy i rady nadzorcze spółek PKP to partacze, nieudacznicy, ludzie niekompetentni! Jest to banda kretynów, idiotów i darmozjadów pierdzących w stołki, którym los PKP zwisa i powiewa!
Z góry przepraszam za pociągnięcie tematu ale normalnie ręce opadają i krew jasna zalewa, jak czyta się wypociny popaprańców komentujących to info i ogólnie wszystkie dotyczące woj. dolnośląskiego a w szczególności Wrocławia i Jeleniej Góry. Przerażająca większość tych debili ( nie będę przepraszał za użycie tego określenia, jest ono i tak łagodne, bo jeszcze gorsze cisną mi się na klawiaturę), neguje/oczernia/podważa wszystkie dobre i pozytywne informacje dotyczące właśnie Wrocławia.
Większość z osób prowadzących to forum pochodzi właśnie z dolnośląskiego może nawet z Wrocławia. Jak Wy to widzicie? Czy Wam to już przestało przeszkadzać i wkurzać Was
? Mnie, mimo iż pochodzę z pomorza zachodniego (obecnie mieszkam w Gorzowie) po prostu kurwica bierze jak wszędzie czytam te brednie!!
Kto jest aż tak chory na łeb, żeby ciągle i wszędzie tak "jechać po bandzie.
Również komentowałem info o "Metropolu" i jestem zażenowany płytkością i brakiem obiektywizmu, popaprańców, czynnie udzielających się w komentarzach.
_________________ Fundacja Ratowania Zabytków www.zabytki.org
Paszczak, dzięki za linka. Robię popcorn i zabieram się do lektury.
robertrush, mam swoją „teorię spiskową”, ale nie będę wnikała w szczegóły, bo Ośrodek Monitorowania Zachowań Nielewackich i Antykomunistycznych oskarży mnie o faszyzm i homofobię. Odsyłam do postu Beatrycze, który wiele wyjaśnia, a resztę wyczytasz między wierszami.
_________________ ⚠ Bossowie związków zawodowych, zarządy i rady nadzorcze spółek PKP to partacze, nieudacznicy, ludzie niekompetentni! Jest to banda kretynów, idiotów i darmozjadów pierdzących w stołki, którym los PKP zwisa i powiewa!
Polregio też chce jeździć z Wrocławia do Berlina. We współpracy z NEB
Przewozy Regionalne wspólnie z niemieckim przewoźnikiem NEB (Die Niederbarnimer Eisenbahn) planują uruchomić w grudniu weekendowe połączenia pomiędzy Berlinem a Wrocławiem przez Zieloną Górę.
Przewoźnik planuje kursowanie pociągu według wstępnego rozkładu jazdy:
W piątek: Berlin Lichtenberg 18:00 – Zielona Góra 20:00 – Wrocław Gł. 21:50. W sobotę: Wrocław Gł. 6:00 – Zielona Góra 7:50 – Berlin Lichtenberg 9:50. W niedzielę: Berlin Lichtenberg 13:30 – Zielona Góra 15:30 – Wrocław Gł. 17:20; Wrocław Gł. 18:00 – Zielona Góra 19:50 – Berlin Lichtenberg 21:50.
Gdzieś kiedyś ktoś napisał że KD chciało uruchomić zwiększyć ilość kursów Kulturzug-a właśnie w podobnych godzinach jakie zaproponowały PR-y z tym że jeździłby tak jak obecnie przez Legnice.Był nawet przez chwile artykuł na ten temat na portalu branżowych ale bardzo szybko go usunięto.
Pozatym godziny jazdy pociągu PR-ów uzupełniałyby się z godzinami Kulturzug-a i mógłby być sensowny takt weekendowy pomiędzy Wrocławiem a Berlinem.Mogłoby to być tak:
- jednen popołudniowy z Berlina (PR) w piątek,sobota-poranny z/do Berlina (PR,KD) i popołudniowy do Berlina (KD),niedziela poranny z Berlina (KD) i popoludniowy jeden z Berlina (PR) i dwa do Berlina (PR,KD).
Do uzupełnienia dwóch par na dzień przydałby się jeszcze kurs w sobote popołudniu z Berlina i w niedziele rano do Berlina.Niedzielny-wieczorny kurs PR-ów do Berlina przesunąć na poniedziałek rano a niedzielny-popołudniowy kurs PR-ów z Berlina przesunąć na godzie 18.
_________________ ⚠ Bossowie związków zawodowych, zarządy i rady nadzorcze spółek PKP to partacze, nieudacznicy, ludzie niekompetentni! Jest to banda kretynów, idiotów i darmozjadów pierdzących w stołki, którym los PKP zwisa i powiewa!
W kwestii założeń dotyczących rocznego rozkładu jazdy edycji 2018/2019 Bittel podał, że oferta przewozowa dla stacji Jelenia Góra kształtuje się na poziomie zbliżonym do obecnie obowiązującego rozkładu jazdy. W rozkładzie jazdy edycji 2018/2019 planuje się uruchomienie połączeń m. in. do Warszawy, Świnoujścia, Przemyśla, Białegostoku/Ełku, Bydgoszczy, a w sezonie wakacyjnym także do Kołobrzegu. Zakłada się, że połączenia z Jeleniej Góry do Warszawy przez Wrocław zapewnią pociągi EIP 6104, EIC 6150 "Śnieżka" oraz pociąg IC 6170/6150 "Słowacki" relacji Szklarska Poręba Górna/Jelenia Góra – Warszawa – Białystok/Ełk i nocny pociąg IC 61191 "Karkonosze" relacji Szklarska Poręba Górna – Białystok przez Warszawę. Ponadto pociąg IC 66100 "Barnim" zapewni bezpośrednie połączenie do Świnoujścia przez Wrocław, Poznań, a pociąg IC 63100 "Chełmoński" kursować będzie w relacji Jelenia Góra – Przemyśl Gł. przez Katowice. Dodatkowo zaplanowano kursowanie pociągów sezonowych m. in. TLK 65170 "Łebsko" Jelenia Góra – Kołobrzeg przez Szczecin oraz pociągu TLK 66110 "Halny" relacji Jelenia Góra – Bydgoszcz.
Krótkowzroczność Ministerstwa mnie przeraża. Po pierwsze, mało kto w jakimkolwiek pociągu pokonuje PEŁNĄ trasę od punktu pierwszego do ostatniego, po drugie - dziwi mnie to, że przewoźnik zapomniał, że istnieje coś takiego jak relacja pośrednia, dzięki której mamy mieszane potoki, np. Wałbrzych - Katowice, Jaworzyna Śląska - Dęblin, Jelenia Góra - Nałęczów, itp. Po trzecie - jak pasażerów ma przybywać, skoro CO ROKU połączenia pojawiają się i znikają, destabilizując tym samym ofertę. A pieprzenie o frekwencji to zwyczajna kpina - w przypadku "Karkonoszy" z RJ 2014/15 Opolskie i GOP zapełniały przyzwoicie ten pociąg. Szkoda, że nie widzą, jaką porażkę zafundowali teraz, kierując na to połączenie Darta totalnie niefrekwencyjną trasą.
Zresztą, o czym tutaj mowa, sola w oku jest połączenie, z którego korzystano od wieków i było frekwencyjne, ale za to nie ma problemu w puszczaniu powietrzowozów w stylu EIC Śnieżka czy też TLK Halny, nikomu do niczego niepotrzebnych.
_________________ "Myśmy się na władzę nie zamachiwali. Myśmy ino kradli"
Władze regionu Pardubice rozmawiają z LEO Express na temat uruchomienia bezpośredniego połączenia do Wrocławia – informują czeskie media. Obecnie nie ma w ofercie bezpośredniego połączenia Pardubic z Wrocławiem. Pasażerowie muszą korzystać z przesiadek, co, zdaniem władz regionu, zniechęca wielu z nich do podróżowania na tej trasie. LEO Express mógłby połączenia te obsługiwać Flirtami bądź Lintami, które zamierza pozyskać. Najwcześniej bezpośrednie połączenie Pardubic z Wrocławia mogłoby ruszyć w grudniu 2019 roku.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum