Abstrahując od Waszych dyskusji, czy naprawiono już nasyp toru 1 linii 608 (wiem, że był przetarg, nie wiem czy prace wykonano)? bo jeśli nie to całą Waszą dyskusję o trasowaniu przez Kraków-eNHa wypadałoby wsadzić między bajki z powodu braku przejezdności toru 1 z powodu zeszłorocznej powodzi (rozległe osunięcie nasypu przy p.o. Rudzice), co wymuszałoby konieczność zmiany czoła w Podłężu.
PS: kamilu_krk, coś chyba Ci się pomieszało z tą koleją obwodową, nie cirkumwalencyjna (nie wiem, może jesteś kibicem FC Valencia??) a cyrkumwalacyjna. Etymologia słówka oczywiście łacińska
Na łącznicy? Czyli nic nie zrobili,druty zdjęto w tamtym roku, bo osuwisko uszkodziło nie tylko tory, ale też kilka słupów poległo/mocno się przechyliło. Tor o którym mówisz to właśnie tor 1, czyli ten najbardziej uszkodzony
Remont torów w węźle krakowskim. Przez Nową Hutę, być może tymczasowym przystankiem.
Według informacji „RK”, plan jest taki, że pociągi dalekobieżne przelotowe ominą Kraków i będą jechać przez Nową Hutę. Przejazd objazdem przez Nową Hutę, po linii 95 Kraków Mydlniki – Podłęże dotyczy tylko siedmiu pociągów, kursujących w przerwie między g. 9.00 a 14.00.
Tylko i aż 7 pociągów - bo ile ich jest? Kilkanaście?
Na absurd zakrawają stwierdzenia typu:
"Jak informuje przedstawicielka PLK, rozważana jest budowa tymczasowego przystanku Kraków Olsza."
"Jednym z wariantów jest też uwzględnienie zatrzymania w Zastowie dla zapewnienia przesiadek na komunikację miejską." (spójrzcie na streetview lub zdjęcia satelitarne, jak wygląda droga dojazdowa do stacji w Zastowie. Słyszał tam ktoś o komunikacji miejskiej?)
"Linia nr 95 Kraków Mydlniki – Podłęże nie została do końca przygotowana do pełnienia roli trasy objazdowej."
"Obecnie prowadzone są rozmowy ze spółką PKP PLK w sprawie organizacji komunikacji zastępczej a także w Gminą Miejską Kraków w sprawie honorowania biletów kolejowych w komunikacji miejskiej"
A wszystko ma ruszyć już za ponad miesiąc! To się nazywa dopracowanie szczegółów...
Linia nr 95 Kraków Mydlniki – Podłęże nie została do końca przygotowana do pełnienia roli trasy objazdowej. Wprawdzie w ostatnich latach prowadzono tam pewne prace, ale prędkość 100 km/h można osiągnąć tylko na 9 kilometrach (z 33–ech ogółem) toru parzystego. Poza nim pociągi zwalniają do 50, a nawet do 30 kilometrów na godzinę.
I super
16 kwietnia w poniedziałek - Miasto Kraków rozpoczęło remont jezdni drogi po której jeżdżą autobusy obok właśnie tego peronu - połowy jezdni rozkopana - ulica stała się jednokierunkową na raczej dłuższy okres czasu.
Chaos w Krakowie - pociągi omijają centrum. Remont linii kolejowej wkroczył w kolejną fazę.
PKP PLK prowadzi właśnie kolejny etap prac budowlano-remontowych na średnicy Krakowa. W ich ramach dobudowywane są tory dla Szybkiej Kolei Aglomeracyjnej, więc po zakończeniu prac skorzystają na nich wszyscy.
Jednak 18 kwietnia to dla pasażerów dzień dużych problemów – od tego dnia wiele pociągów omija dworzec Kraków Główny co dotyczy zarówno pociągów dalekobieżnych, jak i lokalnych.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum