thassos coś jest na rzeczy.
Na stronach bodajże UTK, albo PLKi można było znaleźć informację o takich egzotycznych połączeniak jak w/w, a także Białystok - Lublin/Rzeszów z pominięciem Wawy. To ostatnie, jeśli mnie pamięć nie myli, miał obsługiwać PR. Na pewno chodziło o tzw. połączenia komercyjne i zamówienie tras.
Rozmawiałem z pracownikiem Arrivy
Prawdopodobieństwo połączenia Wejherowo-Chełm jest niewielkie
Skończy się raczej na relacji Wejherowo-Warszawa
Ale nie rozumiem tego. Oni dostali zezwolenie na całą trasę a nie na cześć najbardziej opłacalną... To mają prawo sobie wybierać odcinki?? Coś mi tu nie gra.
Na portalu pasażera nie ma ani wzmianki o połączeniach, chyba umarły śmiercią naturalną.... pewnie w akcie zgonu mają wpisany covid, bo ten wszystkiemu dzisiaj winien....
Ale nie rozumiem tego. Oni dostali zezwolenie na całą trasę a nie na cześć najbardziej opłacalną... To mają prawo sobie wybierać odcinki?? Coś mi tu nie gra.
Może to kogoś jeszcze dziwić ale to jest spółka prywatna, więc mają do tego prawo by jeździć jak chcą
Takie zezwolenie podlega regulacjom. Nie ma tak dobrze że ktoś dostaje zezwolenie na najbardziej dochodowy odcinek, a na niedochodowych inne firmy będą jeździć i tracić. Podejrzewam że jak dostali zezwolenie to wyłącznie na cała trasę. A druga sprawa, jaka to prywatna? Jak to własność państwowych kolei niemieckich
Auderman, Arriva jest tak prywatna jak prywatne jest PKP Intercity. Arriva to część koncernu Deutsche Bahn (państwowe koleje niemieckie). Właścicielem DB i tym samym Arrivy w 100% jest niemiecki skarb państwa, czyli rząd federalny Angeli Merkel.
Przyjrzyj się logo Arrivy. Co tam widzisz? Napis "a DB company".
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum