Roboty budowlane przy elektryfikacji odcinka Węgliniec - Zgorzelec rozpoczną się wrześniu tego roku - mówi dla naszej redakcji Bohdan Ząbek, z Zespołu Prasowego PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. ...
Jakoś nie widzę, żeby się tłum zmniejszał w pociągach na trasie Zgorzelec - Wrocław, przynajmniej, jak ja jeżdżę, to zawsze jest dużo osób, nie mówiąc o Bolesławcu, który generuje dość duże potoki pasażerskie. Hmm, uważam, że wcale nie musi być jeszcze kilku 100-tysięcznych miast po drodze z Bolesławca do Zgorzelca, czy z Legnicy do Bolesławca, żeby trasa generowała duże potoki pasażerskie. Węgliniec jest zbiorówką, może nie pierwszej rangi, ale jednak jest. Ilekroć coś jedzie z Węglińca, to do Bolesławca puste nie zajeżdża.
Z resztą: pociągi jeździły, jeżdżą i jeździć będą, tym bardziej po elektryfikacji.
W przypadku linii 282/278 działa jak najbardziej poprawna zasada funkcjonowania przewozów: im dalej, tym pasażerów coraz mniej. Jeżeli Zgorzelec stanie się miastem stołecznym, to będziemy mieli odwrotny kierunek.
Proponuję przyjrzeć się kursom KM z Siedlec, Łukowa, Pilawy, Dęblina itp. do Warszawy.
_________________ Nie chce PeKaPe ....... ? To pojedzieDeBe
Cos zaczyna sie ruszac w temacie elektryfikacji. W okolicy dworca w Piensku zaczelo sie zwozenie kontenerow socjalnych, pojawiaja sie jakies slupy itp. Na dniach przejade sie i zobacze. Na razie sa tylko takie fotki wynikajace z malego pozaru jaki wywolala ekipa od elektryfikacji:-)
Link
Piotr
We wrześniu PKP Polskie Linie Kolejowe rozpoczęły elektryfikację linii kolejowej z Węglińca do Zgorzelca. To ostatni odcinek na międzynarodowej trasie od Przemyśla, z którego nie mogły korzystać pociągi elektryczne. Po zakończeniu prac o wartości 70 mln zł zwiększą się możliwości podróży i poprawią warunki przewozu towarów.
Żebyście widzieli ten jazgоt mikoli na „Rynsztoku Kolejowym”. Jękom i wylewaniu żółci pod adresem linii zgorzeleckiej nie ma końca. To kolejny dowód na skurwienie dolnośląskiego mikolstwa. Mają już totalnie zryte mózgi. Jak po elektryfikacji część pociągów dalekobieżnych przekierują z Jeleniej Góry na Zgorzelec to mikole chyba się potną.
_________________ ⚠ Bossowie związków zawodowych, zarządy i rady nadzorcze spółek PKP to partacze, nieudacznicy, ludzie niekompetentni! Jest to banda kretynów, idiotów i darmozjadów pierdzących w stołki, którym los PKP zwisa i powiewa!
Jeleniogórskie mikolstwo również bardzo aktywne na inforail. Zresztą jest obecne na każdym portalu na którym porusza się tematykę kolei na Dolnym Śląsku. Naprawdę rzygać mi się chce gdy widzę te cholerne wypociny o tym jaką to metropolią jest Jelenia Góra i jak bardzo ona potrzebuje połączeń kolejowych - najlepiej bezpośrednich do Paryża i Moskwy. A już jak czytam bajki o tych Niemcach co uwielbiają jeździć w polskie góry to mi się scyzoryk w kieszeni otwiera.
Szczerze, komu chce się siedzieć na przeglądarce cały dzień i produkować takie durnoty?
_________________ Manipulacja w najczystszej postaci
Osoby wypisujące te bzdury dotyczące linii zgorzeleckiej szkodzą wszystkim ponieważ jakiekolwiek starania poczynione w sprawie połączeń dalekobierznych na obu liniach spółki kolejowe traktują w olewatorski sposób. Niestety idioci wysyłają również pisma do MINISTERSTWA utrudniając pracę ludziom którzy robią coś bardziej pożytecznego niż oni. Wystosowaliśmy pismo dotyczące wydłużenia relacji pociągu Konopnicka do Zgorzelca i MI potwierdziło że po elektryfikacji ten pociąg tam pojedzie. Również poszła propozycja o wydłużenie relacji któregoś IĆ z Gdyni i Przemyśla i powiedzieli że się nad tym pochylą.
"Trzeba zamiast tego zelektryfikować odcinek do Lubania i Pociągi ze Zgorzelca do Wrocławia trzeba puścić przez Jelenia Górę i Wałbrzych". W T F? Czego człowiek się może tam dowiedzieć to naprawdę zdumiewające. Owszem, może ta elektryfikacja nie jest potrzebą nr 1 polskiej kolei, ale pisanie, że jest zbędna i wywaleniem pieniędzy w błoto... To lekki absurd Poza tym klamka zapadła, teraz mogą sobie ujadać do woli.
Dajcie już spokój. Niech sobie wyją skoro nie mają nic lepszego do roboty - muszą mieć nudne i nieudane życie prywatne. Z tego wycia jeleniogórskich pseudo mikoli skutek i tak jest odwrotny od zamierzonego: Lwówek zaorali i złomiarze rozbierają tory, pociągi do Drezna jeżdżą, Węgliniec-Zgorzelec elektryfikują, pociągi IC wracają na E-30, a Jelenia Góra stała się pośmiewiskiem i nikt ich internetowych wypocin nie traktuje poważnie.
Antykolejowe mikolstwo - dolnośląski ewenement na skalę światową. Niestety rykoszetem obrywa KODLK, który jest kojarzony z Jelenią Górą, ale w przeciwieństwie do tych wyjących mikoli robi dużo dobrego:
ERTMS między Węglińcem a Zgorzelcem. Umowa z Bombardierem podpisana.
Na trasie z Węglińca do Zgorzelca sprawniejsze podróże koleją i większy poziom bezpieczeństwa zapewni ERTMS/ETCS poziomu 2. Nowoczesny system na międzynarodowej trasie E30 zapewni także większą przepustowość i płynne przewozy towarów w Polsce i w Europie. PKP Polskie Linie Kolejowe podpisały umowę o wartości ok. 34,5 mln zł netto na projekt i budowę systemu.
Szybciej dzięki elektryfikacji.
We wrześniu PKP Polskie Linie Kolejowe rozpoczęły elektryfikację linii kolejowej z Węglińca do Zgorzelca. To ostatni odcinek na międzynarodowej trasie od Przemyśla, z którego nie mogły korzystać pociągi elektryczne. Po zakończeniu prac zwiększona zostanie przepustowość linii.
Ma ktos jakes informacje czi niebede siec trakcijna Görlitz - Horka? Przeciw Görlitz/Zgorzelec jest wielke miasto i nielogicze go omijac sieci trakcijne!
W którym z odcinków programu Kolejwizja był wywiad z jakimś Niemcem obracający się w swerach koleii niemieckich i tam powiedziano że jest w planach zelektryzowanie i dobudowanie drugiego toru na odcinku Cottbus-Görlitz przez Horke.Jak wynikało z wypowiedzi byłaby to najszybsza,zelektryfikowana trasa pomiędzy Wrocławiem a Berlinem przez Horke.
Na stacji Zgorzelec Miasto widziałam dziś rozłożone na peronach stalowe słupy trakcyjne i betonowe podstawy. Lada dzień w Zgorzelcu zacznie się montaż trakcji elektrycznej.
_________________ ⚠ Bossowie związków zawodowych, zarządy i rady nadzorcze spółek PKP to partacze, nieudacznicy, ludzie niekompetentni! Jest to banda kretynów, idiotów i darmozjadów pierdzących w stołki, którym los PKP zwisa i powiewa!
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum