jano, dla porównania przeanalizowałam połączenia na linii jeleniogórskiej. Tam nie ma takich cięć jak u nas. Rano wszystkie pociągi z Jeleniej Góry do Wrocławia pojadą codziennie i bezpośrednio. To co zrobili z Węglińcem (przesiadki w Legnicy i brak połączeń w weekendy) to skandal, który nie ujdzie im na sucho. Dziwi mnie to tym bardziej, że marszałek Cezary Przybylski, któremu przecież KD podlegają, pochodzi z Bolesławca. A starosta bolesławiecki Karol Stasik zasiada w radzie nadzorczej KD. Nic z tego nie rozumiem. Albo to celowy sabotaż wierchuszki KD przeciw dolnośląskiej Platformie, albo sama lokalna Platforma ma już kompletnie w dupie suwerena i nie zależy im na wyborach. Jak myślicie? Bo logiki w tym żadnej. Bez pół litra nie rozbieriosz.
_________________ ⚠ Bossowie związków zawodowych, zarządy i rady nadzorcze spółek PKP to partacze, nieudacznicy, ludzie niekompetentni! Jest to banda kretynów, idiotów i darmozjadów pierdzących w stołki, którym los PKP zwisa i powiewa!
Co najmniej dziwne, E-30 zawsze była ważniejszą linią w przewozach pasażerskich od 274 (na jeleniogórskiej dominuje ruch towarowy ze względu na Wałbrzych - jakby pociągi jeździły przez Strzegom Miasto i Bolków, co raczej już się nie wydarzy (wygląda na to że cała linia 302 przestanie istnieć), to i przewóz towarów nie byłby taki duży). Ostatni ważny pociąg międzynarodowy przez całą długość 274 (Frankfurt a Main - Kraków) pojechał po raz ostatni na początku lat 90-tych. Ech, chyba w moich rodzinnych stronach znów trzeba będzie odświeżyć kadry w KD... Tylko za żadne skarby nie przywracać słynnej uwalaczki połączeń (mówię o p. Genowefie Ładniak) i jej przydupasów.
_________________ Gdyby cały beton PKP przerobić na podkłady, to można by zmodernizować wszystkie czynne szlaki
EU07-469, jako prezeska KD pani Ładniak żadnego połączenia nie uwaliła. W przeciwieństwie do Rachwalskiego i jego przydupasów.
_________________ ⚠ Bossowie związków zawodowych, zarządy i rady nadzorcze spółek PKP to partacze, nieudacznicy, ludzie niekompetentni! Jest to banda kretynów, idiotów i darmozjadów pierdzących w stołki, którym los PKP zwisa i powiewa!
Formalnie nie, ale z tego co pamiętam robiła wszystko aby je uwalić. Jak wcześniej w PKP (co zresztą się jej udawało). Zresztą sama wiesz najlepiej ile z Wami (jako administracją Forum - wówczas byłaś jedną z moderatorek) wojowała (zresztą ja też znalazłem się na jej "czarnej liście") i ile nerwów kosztowało to administrację Forum. Ale to już OT i historia, nie roztrząsajmy tego znowu.
Nie jestem w stanie zrozumieć czemu najważniejsza linia pasażerska w dolnośląskim nie dość że poszatkowana, z ograniczonymi terminami, to jeszcze straciła chyba najbardziej frekwencyjne Drezno. Swoją drogą, poranny pociąg z Wałbrzycha do Gorlitz i tak późny powrót stamtąd do Wałbrzycha to raczej pod dopięcie obiegów niż dla kogokolwiek z pasażerów (może dla niedobitków z Jeleniej do Janowic i Marciszowa).
_________________ Gdyby cały beton PKP przerobić na podkłady, to można by zmodernizować wszystkie czynne szlaki
Na linii zgorzeleckiej ogromne, skandaliczne wręcz cięcia.
A ten Wałbrzych - Goerlitz to bardzo interesujący.
Noema, Beatrycze, czyżby szturm Niemców ruszył na podbój Wałbrzycha?
Ostatnio zmieniony przez zapociągowany24 dnia 21-09-2018, 14:08, w całości zmieniany 1 raz
Jak wskazałem w swoim poprzednim poście, wieczorem to raczej dla niedobitków z Jeleniej w kierunku Janowic i Marciszowa, rano może ktoś z tamtego kierunku przyjedzie pociągiem... Raczej pod dopięcie obiegów albo żeby szynobusy stały w jednym miejscu (stamtąd jeżdżą do Kłodzka) i nie były tak porozrzucane (jeden w Wałbrzychu, drugi w Jeleniej, gdzie już nawet szopy nie ma, a raczej nie funkcjonuje...)
_________________ Gdyby cały beton PKP przerobić na podkłady, to można by zmodernizować wszystkie czynne szlaki
To co zrobili z Węglińcem (przesiadki w Legnicy i brak połączeń w weekendy) to skandal, który nie ujdzie im na sucho. Dziwi mnie to tym bardziej, że marszałek Cezary Przybylski, któremu przecież KD podlegają, pochodzi z Bolesławca. A starosta bolesławiecki Karol Stasik zasiada w radzie nadzorczej KD. Nic z tego nie rozumiem. Albo to celowy sabotaż wierchuszki KD przeciw dolnośląskiej Platformie, albo sama lokalna Platforma ma już kompletnie w dupie suwerena i nie zależy im na wyborach. Jak myślicie? Bo logiki w tym żadnej. Bez pół litra nie rozbieriosz.
Do grudnia nowy rozkład jazdy można jeszcze poprawić, w międzyczasie są wybory samorządowe. Proszę więc działać, pisać do UMWD, uderzać do lokalnych polityków (w tym do marszałka Przybylskiego i starosty bolesławieckiego - nowy rozkład najbardziej uderzy w ich miasto) i grozić im urną wyborczą, nagłaśniać temat w lokalnych mediach. Nie ma czasu do stracenia, na czczą gadaninę! Obroniliśmy bilet weekendowy, obronimy rozkład jazdy na linii zgorzeleckiej.
_________________ "Aby dowiedzieć się kto naprawdę tobą rządzi, sprawdź kogo nie wolno ci krytykować" - Voltaire.
Przede wszystkim żeby jakoś to zrównoważyć. Ja wiem że w Jeleniej po naprawieniu znaczącej części 274 mnóstwo osób porzuciło PKS i jeżdżą pociągami, niemniej Jelenia, Wałbrzych i Jaworzyna nie dadzą tak dużej frekwencji jak Legnica, Węgliniec i Zgorzelec albo Żary, gdzie pociągi tak się przez lata nie wlokły. Jeśli nie wszystkie, to kilka najważniejszych na E-30 normalnie zrobić do Węglińca albo i Zgorzelca, a jeżeli szatkowanie - to z jakimś sensownym skomunikowaniem, najlepiej "drzwi w drzwi". A co do Wałbrzych - Gorlitz i Gorlitz - Wałbrzych to prawdopodobnie te relacje spowodował fakt, że szopa w Jeleniej nie działa i szynobus trzymać w Wałbrzychu. Tym bardziej że po likwidacji połączeń na lwóweckiej to była jedyna relacja obok Zielonej Góry (jadącej zresztą tą samą trasą) obsługiwana szynobusem.
_________________ Gdyby cały beton PKP przerobić na podkłady, to można by zmodernizować wszystkie czynne szlaki
Pierwszy pociąg bezpośredni z Węglińca do Wrocław dopiero o 7.02 na Głównym i to za wyjątkiem niedzieli.
(...)
Z Wrocławia ostatni pociąg bezpośredni do Węglińca w soboty już o 19.49.
To już lepiej będzie miał Lubin. Szkoda, że reaktywacja jednej linii powoduje pogorszenie połączeń na innej, głównej linii. Historia się powtarza...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum