Drugi tor na linii Poznań – Piła możliwy, ale niepotrzebny.
Modernizacja linii nr 354 przewiduje możliwość dobudowania drugiego toru pomiędzy Obornikami a Dziembówkiem. Województwo nie widzi jednak takie potrzeby tym bardziej, że koszty byłyby wysokie.
PKP Polskie Linie Kolejowe podpisały z konsorcjum Alusta i Compremum umowę za ok. 44 mln zł na dokumentację i roboty na linii nr 281.
Jak informuje PKP PLK, po realizacji robót na linii nr 281 między Koźminem Wielkopolskim a Jarocinem, na ok. 14 km, pociągi pasażerskie pojadą z prędkością 120 km/h – nawet dwukrotnie szybciej niż obecnie. Podróże skrócą się z 20 min do ok. 15 min.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Możesz załączać pliki na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum