Jeszcze tylko te zbędne, kretyńskie przesiadki w Legnicy trzeba wyeliminować. Mam nadzieję, że stanie się to najpóźniej przy pierwszej korekcie. Do tego czasu beton KD będzie miał ciosane kołki na głowach. Ja to im obiecałam na forum publicznym, więc słowa muszę dotrzymać.
Mój mąż jeździ do pracy do Wrocławia pierwszym pociągiem. Jak dowiedział się, że od grudnia wydłuży się czas jazdy i będzie przesiadka w Legnicy to tak się wnerwił, że "prostytutki" posypały się pod adresem władz KD. Mało go szlag nie trafił. KD zamiast ułatwiać życie swoim pasażerom to robią wszystko, żeby ich do kolei zniechęcić.
Noema napisał/a:
Stella, rozkład jazdy będzie trochę zagmatwany. Tak to już jest jak ktoś niekompetentny mąci w ofercie. Robi się burdel na szynach!
Pierwsze połączenie z Węglińca do Wrocławia, nie dość, że z 38 minutową przesiadką ...to jeszcze do Legnicy na szynobusie, który sam w sobie ma dłuższy czas jazdy. W KD brakuje taboru ...czymś trzeba było pokryć trzy pary niemieckich szynobusów (Wrocław-Węgliniec), do tego wkrótce powrót pociągów do Krotoszyna, później Lubina, elektryki do Zgorzelca i po remoncie Wrocław Sołtysowice-Jelcz Miłoszyce ...tylko pytanie: czym? dopiero w grudniu ma się rozstrzygnąć przetarg na 5 nowych ezt ...z terminem dostawy do 21 miesięcy.
arvent, po co KD pchają się do Wielkopolski (wcześniej Rawicz, teraz Krotoszyn) skoro nie mają czym jeździć po Dolnym Śląsku? PR spokojnie by te trasy obsłużyły. Czy w UMWD i KD używa się mózgów?
_________________ Bądź szczery, a wyzwą cię od chamów i prostaków.
arvent, po co KD pchają się do Wielkopolski (wcześniej Rawicz, teraz Krotoszyn) skoro nie mają czym jeździć po Dolnym Śląsku? PR spokojnie by te trasy obsłużyły. Czy w UMWD i KD używa się mózgów?
Raczej nie ! Nie wiedzą co robią . Okroją składy najbardziej frekwencyjne do Węglińca i Jeleniej Góry ? Żeby oddać na Krotoszyn itd.
skubi, skończą się podwójne składy w szczytach przewozowych (np. w niedziele wieczorem do Wrocławia) i tłok w pociągach będzie jeszcze większy. Do tego jeszcze te zbędne przesiadki w Legnicy... Wróżę, że w przyszłym roku KD zderzą się z falą uzasadnionej krytyki i hejtu.
_________________ Tylko człowiek wolny się buntuje,
niewolnicy są posłuszni.
po co KD pchają się do Wielkopolski (wcześniej Rawicz, teraz Krotoszyn) skoro nie mają czym jeździć po Dolnym Śląsku? PR spokojnie by te trasy obsłużyły. Czy w UMWD i KD używa się mózgów?
Rawicz to jest pierwsza stacja za granicą województwa, więc nie wiem skąd to oburzenie.
Pierwsze połączenie z Węglińca do Wrocławia, nie dość, że z 38 minutową przesiadką ...to jeszcze do Legnicy na szynobusie, który sam w sobie ma dłuższy czas jazdy. W KD brakuje taboru ...czymś trzeba było pokryć trzy pary niemieckich szynobusów (Wrocław-Węgliniec), do tego wkrótce powrót pociągów do Krotoszyna, później Lubina, elektryki do Zgorzelca i po remoncie Wrocław Sołtysowice-Jelcz Miłoszyce ...tylko pytanie: czym? dopiero w grudniu ma się rozstrzygnąć przetarg na 5 nowych ezt ...z terminem dostawy do 21 miesięcy.
Po pierwsze z 5-minutową przesiadką (część ludzi pewnie i tak zrezygnuje z podróży koleją ze względu na uzasadnioną niechęć do niepewnych przesiadek). A po drugie przesiadki w Legnicy z szynobusu na Impulsa (i odwrotnie) nie będą z powodu braku tych drugich, bowiem dziś Impuls jedzie do Węglińca i tam nocuje, a od 9 grudnia będzie nocował w Legnicy. Przeganianie ludzi w Legnicy ze składu do składu jest w tym przypadku bez sensu. W związku z tym nasuwa się pytanie, po co PKP PLK elektryfikuje linię do Zgorzelca, skoro KD z lubością praktykują jazdę taborem spalinowym po liniach zelektryfikowanych, ze szczególnym uwzględnieniem magistrali E-30.
_________________ "Aby dowiedzieć się kto naprawdę tobą rządzi, sprawdź kogo nie wolno ci krytykować" - Voltaire.
Połączenie Wrocław – Drezno z przesiadką w Węglińcu.
Kolej Dolnośląskie wprowadziły zmiany w ofercie połączeń do Drezna. Od 9 grudnia 2018 roku połączenie Wrocław Główny – Drezno będzie realizowane ze skomunikowaną przesiadką w Węglińcu. Na odcinku Wrocław Główny – Węgliniec przejazd będzie się odbywał pojazdem typu Impuls, następnie po wygodnej przesiadce odcinek Węgliniec – Drezno będzie obsługiwane niemieckim pojazdem spalinowym.
Robcio, dla kogo? Dla wrocławian pracujących w mrozowskich fabrykach na drugiej zmianie?
_________________ ⚠ Bossowie związków zawodowych, zarządy i rady nadzorcze spółek PKP to partacze, nieudacznicy, ludzie niekompetentni! Jest to banda kretynów, idiotów i darmozjadów pierdzących w stołki, którym los PKP zwisa i powiewa!
Serio Noema, nie wszystko co opuści twoje usta musi być jadowitą złośliwością. 3 godzinna dziura jest niedopuszczalna i rzeczywiście powinna być zmniejszona. A dla twojej wiadomości w Mrozowie jest ogromna wymiana podróżnych, potwierdza się reguła według której im bliżej miejscowość jest wielkiego miasta tym więcej ludzi dojeżdża do niego nie tylko do pracy ale i na zakupy czy w celach rozrywkowych.
_________________ Manipulacja w najczystszej postaci
voyager1231, na zakupy, do Wrocławia, po 22-ej? Bądź poważny! Nikt nie będzie wywracał do góry nogami rozkładu na całej linii (skomunikowanie Legnicy z Wrocławiem, obiegi taboru etc.) dla kaprysu kogoś z Mrozowa.
_________________ Lady Makbet to typ kobiety, którą nieokiełznana ambicja prowadzi do zbrodni, a potem do wyrzutów sumienia.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum