"Tego rodzaju sprawy mają dwa ostrza i szybko może się okazać, że kto chce wbić pasażerom nóż w plecy, sam sobie poderżnie gardło. Wybory samorządowe za dwa miesiące. Wiecie co robić..."
Wydrukować i powiesić sobie nad biurkiem, szanowni decydenci!
_________________ "Aby dowiedzieć się kto naprawdę tobą rządzi, sprawdź kogo nie wolno ci krytykować" - Voltaire.
Rachwalski chyba może zacząć się żegnać ze stołkiem prezesa KD?
PiS i Bezpartyjni Samorządowcy podpisali umowę koalicyjną na Dolnym Śląsku. Marszałek się nie zmieni, ale nie wiadomo któremu z wicemarszałków przypadnie nadzór nad KD. Ten zapewne będzie forsował na stołki swoich ludzi.
_________________ ⚠ Bossowie związków zawodowych, zarządy i rady nadzorcze spółek PKP to partacze, nieudacznicy, ludzie niekompetentni! Jest to banda kretynów, idiotów i darmozjadów pierdzących w stołki, którym los PKP zwisa i powiewa!
Należy domniemywać, że jednym z warunków BS był ich nadzór nad koleją, więc pewnie oni będą obsadzać stołki.
Na TV Dami Wałbrzych pojawił się ciekawy wywiad z Patrykiem Wildem z BS, gdzie również pojawiają się wątki kolejowe. Natomiast z wypowiedzi Pana Wilda można wywnioskować, że sprawy kadrowe jeszcze nie są do końca ustalone. Ważne jest to, że załącznikiem do umowy koalicyjnej jest kwestia przejęcia szeregu linii kolejowych przez UMWD.
http://daminfo.pl/rozmowy-3/item/21797-w-sejmiku-dolnoslaskim-rzadzic-bedzie-pis-i-bezpartyjni-samorzadowcy
_________________ www.kolkry.eu - Kolej na Śląsku Kamiennogórskim
W KD czerpią chyba jakąś chorą satysfakcję z tego, że opóźniają sami swoje pociągi a przy okazji doprowadzają pasażerów do szewskiej pasji.
Przykład: dzień w dzień jest ta sama sytuacja z pociągiem 69506 rano do Wrocławia. WIEDZĄ DOSKONALE że 10 minut za nim pędzi IC6116 do Wrocławia. Co robią? Celowo obsadzają ten skład najgorszym gównem jakie mają - kiblami AL a w ciągu ostatniego tygodnia - cholernym złomem ENdolino.. jaki jest efekt? Codzienne opóźnienia i wymijanie nas przez pociąg IC odpowiednio w Środzie Śląskiej, Miękini lub tak jak dziś w Leśnicy. Sami na swoją prośbę to robią. Wystarczy spojrzeć na jakieś zestawienie - w ciągu ostatniego miesiąca nie wiem czy choć raz dojechałem do Głównego tym pociągiem planowo, a jeżdżę codziennie. I dzban Rachwalski będzie mówił że opóźnienia w KD to efekt prac modernizacyjnych na sieci PLK? Szlag mnie trafi.
PR, wróćcie na E30!!!
_________________ Manipulacja w najczystszej postaci
Niestety ENdolino nie ma szans utrzymać się w rozkładzie jazdy Impulsa czy nawet AL/AKD.
Chociaż w poniedziałek i wtorek mimo kilkuminutowego opóźnienia ENdolino dojechało do Wrocławia Głównego tuż przed "Konopnicką".
Dzisiaj faktycznie do Miękini pociąg przyjechał już +10, a w Leśnicy został wyprzedzony przez IC.
Chociaż z drugiej strony z Leśnicy pojechało już Drezno, więc nic nie stało na przeszkodzie (nie jechał nawet towarowy), aby IC lub ENdolino puścić po niewłaściwym torze od Leśnicy do Żernik czy Nowego Dworu. Rano przy dojazdach do szkół i pracy każde 5 minut się liczy.
W załączniku screen pokazujący skandaliczne rozkomunikowanie pociągów KD i IC w Węglińcu (tak samo jest wieczorem w odwrotnym kierunku). To już nie jest przypadek. To jest celowe antykolejowe działanie władz KD. I niech mi tylko żaden mikol nie próbuje tego usprawiedliwiać, bo szlag mnie trafi.
Rozkomunikowania pociągów w stylu KD (0-3 min.) stają się już tradycją. Prezesie KD, kończ waść!
_________________ ⚠ Bossowie związków zawodowych, zarządy i rady nadzorcze spółek PKP to partacze, nieudacznicy, ludzie niekompetentni! Jest to banda kretynów, idiotów i darmozjadów pierdzących w stołki, którym los PKP zwisa i powiewa!
Beatrycze, nie wiem czy jest z czego się cieszyć. Historia KD pokazuje, że każdy kolejny prezes jest gorszy od swego poprzednika. Kto zastąpi Rachwalskiego? Strach się bać!
Rozbawił mnie zalinkowany płatny artykuł GóWna. Nie jestem kodziarą i nie płacę michnikoidom, więc odniosę się tylko do widocznego fragmentu.
„Czy z Kolei Dolnośląskich odejdzie człowiek, który stoi za ich sukcesem? Nieoficjalnie mówi się, że władze regionu chcą się rozstać z prezesem Piotrem Rachwalskim.”
A jakichże to sukcesów KD ojcem jest pan Rachwalski? Laudacja GóWna na cześć Rachwalskiego nie dziwi mnie, ponieważ prezes KD jest – że tak powiem – w dość bliskich stosunkach z tą lewacką gadzinówką. W każdym razie w kwestii ideologicznej stoją po tej samej stronie barykady. Dowód:
KD pod rządami Rachwalskiego to gówno w propagandowej posypce i lewacki bardak na szynach! Jeśli tak wyglądają sukcesy prezesa KD to strach pomyśleć jak wyglądałyby porażki...
_________________ ⚠ Bossowie związków zawodowych, zarządy i rady nadzorcze spółek PKP to partacze, nieudacznicy, ludzie niekompetentni! Jest to banda kretynów, idiotów i darmozjadów pierdzących w stołki, którym los PKP zwisa i powiewa!
No właśnie aż strach się bać kogo układ "dobrej zmiany" wciśnie na stanowisko prezesa. Pewnie kolejnego partacza który ma tylko odpowiednie partyjne znajomości a nie wiedzę merytoryczną. Ale to przecież norma...
No właśnie aż strach się bać kogo układ "dobrej zmiany" wciśnie na stanowisko prezesa.
Z komentarzy pod artykułem może wynikać, że na stołek prezesa KD szykuje się Jerzy Michalak, były wicemarszałek z nadania PO i niedoszły prezydent Wrocławia. Ale to są tylko domysły, bo nie mamy dostępu do całej treści (artykuł dostępny tylko w prenumeracie cyfrowej). Gdyby ktoś miał dostęp to proszę, aby skopiował całą treść i podesłał mi na PW.
_________________ ⚠ Bossowie związków zawodowych, zarządy i rady nadzorcze spółek PKP to partacze, nieudacznicy, ludzie niekompetentni! Jest to banda kretynów, idiotów i darmozjadów pierdzących w stołki, którym los PKP zwisa i powiewa!
Mimo pogłosek, że Piotr Rachwalski ma zostać odwołany z funkcji Prezesa Kolei Dolnośląskich, obradująca dzisiaj rada nadzorcza nie odniosła się do tego tematu. Oficjalnie potwierdzono jedynie odejście Piotra Malepszaka, wiceprezesa półki należącej do samorządu województwa. Będzie on teraz zasiadał w zarządzie spółki Centralny Port Komunikacyjny.
W załączniku screen pokazujący skandaliczne rozkomunikowanie pociągów KD i IC w Węglińcu (tak samo jest wieczorem w odwrotnym kierunku). To już nie jest przypadek. To jest celowe antykolejowe działanie władz KD. I niech mi tylko żaden mikol nie próbuje tego usprawiedliwiać, bo szlag mnie trafi.
Rozkomunikowania pociągów w stylu KD (0-3 min.) stają się już tradycją. Prezesie KD, kończ waść!
Rozkomunikowania pociągów to był klasyczny pekapowski manewr, którego celem było najpierw celowe wygaszenie potoku podróżnych, a potem likwidacja połączeń. Przerabialiśmy to mniej więcej do upadku monopolu PKP PR. Jak widać KD z prezesem Rachwalskim na czele reaktywowały tę niechlubną kolejarską tradycję. Ktoś kiedyś na forum napisał, że po 10 latach istnienia KD przekroczyły "cienką, czerwoną linię" oznaczającą zwrot i stopniową pekapizację/betonizację samorządowego przewoźnika. Jest to swego rodzaju naturalny proces - po prostu na polskiej kolei nie może być za dobrze. Pasażer był, jest i zawsze będzie śmiertelnym wrogiem kolejarzy, w myśl zasady: "kolej jest dla kolejarzy, nie dla pasażerów!". Dopóki jest dotacja (z naszych podatków!), pasażer będzie tylko zbędnym balastem.
_________________ "Aby dowiedzieć się kto naprawdę tobą rządzi, sprawdź kogo nie wolno ci krytykować" - Voltaire.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum