Protest w KD. Związkowcy przeciw 11-letniej umowie z Polregio i… za swoim prezesem.
Dość zaskakujące pismo otrzymalśmy dziś od związkowców działających w Kolejach Dolnośląskich. Przedstawiciele czterech największych organizacji w KD sprzeciwiają się „zabetonowaniu” rynku poprzez przekazanie w obsługę części linii kolejowych Przewozom Regionalnym. Co niezwykłe – stanowczo opowiadają się za pozostawieniem w spółce obecnego prezesa KD – Piotra Rachwalskiego.
Nie rozumiem tej histerii związkowców z KD. O jakim "zabetonowaniu" rynku oni mówią? PR do 2030 r. miałyby obsługiwać linie stykowe (z Wrocławia do Ostrowa, Kluczborka, Opola/Nysy) oraz pojedyncze kursy z Poznania do Międzylesia i Szklarskiej Poręby. Czyli tak jak dotychczas. Wyjątkiem byłaby linia Wrocław - Głogów zmonopolizowana przez PR, co nie wyklucza obsługi niektórych kursów przez KD (na kilku liniach jeżdżą wspólnie PR i KD). Nie rozumiem w czym problem.
KD nie mają wystarczającej ilości taboru aby obsłużyć wszystkie dolnośląskie linie i szybko mieć nie będą, bo jest to proces długotrwały i bardzo kosztowny. KD zamiast pchać się na kolejne linie wygryzając PR, powinny zwiększać ilość połączeń na liniach, które już obsługują, bo pociągi KD często pękają w szwach, a pasażerów przybywa w zawrotnym tempie.
utk.jpg
Plik ściągnięto 12 raz(y) 65.32 KB
_________________ Tylko człowiek wolny się buntuje,
niewolnicy są posłuszni.
Pirat, a czego tu nie rozumiesz? Jak nie wiadomo o co chodzi to na pewno chodzi o pieniądze. O dotacje znaczy się. Nasze podatki konkretnie. Wyeliminowanie PR to więcej dotacji dla KD. A im więcej publicznych pieniędzy w kolejowej spółce tym więcej możliwości kręcenia lodów przez beton związkowo-dyrektorski. Mówiąc wprost: im więcej karmy w korycie tym więcej świń się nażre. Bo przecież nie o dobro pasażerów im chodzi. Tylko o koryto, żeby zanurzyć ryj w karmie! A nic tak prezesowi Rachwalskiemu się nie powiodło jak rozbudowa „chlewu” (zwiększył administrację KD o około 100 proc.). Dlatego wierchuszka związkowa go broni. Kwik, kwik, kwik...
PS
Żeby nie było, że na KD się uwzięłam, powyższe odnosi się również do PR. Tam też jest koryto i dużo świń do wykarmienia. Dlatego co jakiś czas słyszymy kwik związkowców, jak nie z KD to z PR Wrocław.
koryto.jpg
Plik ściągnięto 6 raz(y) 40.67 KB
_________________ ⚠ Bossowie związków zawodowych, zarządy i rady nadzorcze spółek PKP to partacze, nieudacznicy, ludzie niekompetentni! Jest to banda kretynów, idiotów i darmozjadów pierdzących w stołki, którym los PKP zwisa i powiewa!
Po upublicznieniu tych informacji związkowy beton nasłał na Victorię policję, o czym wspomniała sama zainteresowana:
„Proszę sobie wyobrazić, że pewnego dnia zaglądam na forumową pocztę i czytam maila, w którym Komenda Miejska Policji w Legnicy prosi mnie o to, abym udostępniła im mój adres IP, bo chcą mnie namierzyć na zlecenie jakiegoś betona z KD. No uśmiałam się do łez. Istny 13 posterunek!”
_________________ ⚠ Bossowie związków zawodowych, zarządy i rady nadzorcze spółek PKP to partacze, nieudacznicy, ludzie niekompetentni! Jest to banda kretynów, idiotów i darmozjadów pierdzących w stołki, którym los PKP zwisa i powiewa!
Związek Zawodowy Kontra odpowiada związkowcom z KD. Protest ma swoje reperkusje
Nie milkną echa protestu związków zawodowych, które działają w Kolejach Dolnośląskich, przeciwko przekazaniu Przewozom Regionalnym do obsługi na 11 lat części tras w województwie, a także przeciwko planowanym zmianom na stanowisku prezesa zarządu spółki.
21 grudnia rano związek zawodowy Kontra, także działający na Dolnym Śląsku, przesłał nam oświadczenie, w którym odnosi się do wątpliwości związkowców, którzy podpisali protest w Kolejach Dolnośląskich.
UMWD mógłby się wreszcie zdecydować. Albo KD, albo PR. Stanie w rozkroku zawsze źle się kończy. Zawsze! W pozycji rozkrocznej najłatwiej dostać kopa w czułe miejsce, a od samego stania w rozkroku kolana zaczynają trzeszczeć i w końcu pada się na twarz. Takie są prawa fizyki i fizjologii.
_________________ Bądź szczery, a wyzwą cię od chamów i prostaków.
Podział już dawno został wyznaczony: KD będą obsługiwać połączenia wewnątrz województwa, a PR-y połączenia z sąsiednimi województwami, no chyba że marszałkowie sąsiednich województw postanowią inaczej. Dlatego dziwne jest pozostawienie połączeń na Nadodrzance wyłączenie dla PR-ów.
_________________ ⚠ Bossowie związków zawodowych, zarządy i rady nadzorcze spółek PKP to partacze, nieudacznicy, ludzie niekompetentni! Jest to banda kretynów, idiotów i darmozjadów pierdzących w stołki, którym los PKP zwisa i powiewa!
Dość zaskakujące pismo otrzymalśmy dziś od związkowców działających w Kolejach Dolnośląskich. Przedstawiciele czterech największych organizacji w KD sprzeciwiają się „zabetonowaniu” rynku poprzez przekazanie w obsługę części linii kolejowych Przewozom Regionalnym. Co niezwykłe – stanowczo opowiadają się za pozostawieniem w spółce obecnego prezesa KD – Piotra Rachwalskiego.
_________________ "Aby dowiedzieć się kto naprawdę tobą rządzi, sprawdź kogo nie wolno ci krytykować" - Voltaire.
kaja805 -Usunięty- Gość
Wysłany: 25-12-2018, 09:32
Prawda jest taka, że pan Michalak nie ma posady i trzeba coś mu zaoferować. Myślę, że wszyscy się przetasują i nikt z nich nie będzie stratny. Być może pan Rachwalski przejdzie do PR a pan Michalak będzie w KD.
Dolnośląski Marszałek obiecuje Przewozom Regionalnym umowę na 10 lat
We wtorek 5 lutego w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Dolnośląskiego członek zarządu Tymoteusz Myrda, spotkał się z przedstawicielami Organizacji Związków Zawodowych działających przy Oddziale Dolnośląskim "Przewozy Regionalne" we Wrocławiu. W spotkaniu udział wzięła również Monika Boryczka Dyrektor Oddziału Dolnośląskiego spółki "Przewozy Regionalne" oraz przedstawiciele Departamentu Infrastruktury UMWD.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum