„Odspojenia” w pociągach. Darty wycofane z rozkładu jazdy
PKP Intercity wstrzymały sprzedaż biletów na niektóre połączenia z terminem odjazdu po 18 kwietnia i po 1 maja – poinformowała w komunikacie spółka. Powodem jest uszkodzenie siedmiu pociągów Pesa Dart i wyłączenie ich z użytku.
PesaDART w PKP Intercity: trzy lata, miliony pasażerów i miliony kilometrów.
Pociągi PesaDART jeżdżą w barwach PKP Intercity już od trzech lat. Przez ten czas na pokładzie składów podróżowało blisko 11,5 mln pasażerów. Pojazdy przejechały łącznie ponad 13,2 mln kilometrów.
Imo składy są w porządku, komfort podróży podobny jak w flircie czyli do 4-5 h akurat i faktycznie wygląd na plus. Absurdem była cała otoczka z "polskim Pendolino" i porównaniami obu składów. Abstrahując od prędkości, dart to ładnie wyglądający międzyregionalny ezt, od którego lepiej wyciszone jest wielkość pudeł w PIC po modernizacji. To samo można powiedzieć o każdym innym aspekcie który jest z innej bajki. Ale no sądzę że jakby i kiblowi doczepili dziub to znaleźli by się orędownicy polskiej myśli inżynieryjnej porównującej to z TGV
Darty zjadą z długiej trasy Białystok – Warszawa - Wrocław.
ED161 Dart nie będą już obsługiwać bardzo długiej relacji Białystok – Warszawa – Wrocław z kursami do Jeleniej Góry i Szklarskiej Poręby. PKP Intercity zastąpi elektryczne zespoły trakcyjne na tej trasie składami wagonowymi.
Problemy Dartów. Coraz więcej zastępczych składów wagonowych
Bydgoska Pesa potwierdza zjazdy pojazdów Dart do serwisu w celu dodatkowego przeglądu wózków. To jeden z powodów, dla których PKP Intercity musi wystawiać coraz więcej składów wagonowych za jednostki.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum