Zatrzymuje się na wszystkich stacjach i przystankach.
Mam nadzieję, że dopracują jeszcze skomunikowania - ktoś w innym wątku pisał o Nysie, ale w Kłodzku też są niespodzianki.
Najnowsza korekta na Portalu Pasażera do uruchamianych od nowego rozkładu jazdy pociągów pomiędzy Kamieńcem Ząbkowickim (16.36) a Nysą (17.28) głosi że drugi pociąg z Kłodzka Głównego (16.08) pojedzie do Opola Głównego (19.01). Pierwszy póki co bez zmian zostaje w relacji Kłodzko Główne - Kędzierzyn Koźle.
Patrząc na skomunikowania z tymi pociągami, to cisną się na usta słowa typu kpina, olewactwo albo celowe działanie... Dla kogo mają być te pociągi jak skomunikowania na ciągu podsudeckiej leżą (w Nysie na KK i w KZ na Świdnicę i Legnicę), a z Kudową i Międzylesiem też jest bardzo słabo...
Na poranny poc. z Nysy nie da się dojechać ani z Opola ani z KK, sama Nysa nie wygeneruje tylu chętnych na samo zwiedzanie Kłodzka...
Czyli reaktywacja z cyklu - a nie mówiliśmy, że nie ma chętnych i nie ma się co bawić w pociągi na tym odcinku...
Tylko pociągi min. relacji Gliwice-Kłodzko (lepiej Kudowa-Zdrój) mają sens, Opole-Kłodzko jeszcze ujdzie, ale z dobrymi skomunikowaniami!
_________________ Tramwaj musi wrócić do Gliwic. Frankiewicz już odszedł!
Gros trasy przebiega przez Opolskie i to na ich głowie jest dokładanie się do tego połączenia. Na razie wszystko wygląda na to by powiedzieć: widzicie, staraliśmy się, nie ma wystarczająco pasażerów, zawieszamy znów połączenie
Miałem okazję jechać pociągami uruchamianymi po latach nieobecności, które kursowały tylko w weekendy. Były to: Grudziądz - Nowy Dwór Gdański oraz Rzeszów - Zamość Wschód i za każdym razem frekwencja w nich była... STUPROCENTOWA
Mimo tego że także przeraża mnie ZAŁOŻONA RAŻĄCA NIECHLUJNOŚĆ SKOMUNIKOWAŃ w Nysie i Kędzierzynie Koźlu to bezdyskusyjna potrzeba połączeń pomiędzy Kamieńcem Ząbkowickim a Nysą ma prawo mieć odzwierciedlenie w dobrej frekwencji na tym odcinku.
Mocno trzymam kciuki!
dddbb -Usunięty- Gość
Wysłany: 18-04-2018, 16:41
Dlaczego nie da się skomunikować pociągów?
Cytat:
Petycje w tej sprawie trafiły do PKP PLK i władz województwa opolskiego. Władze regionu tłumaczą, że "planowanie siatki połączeń jest skomplikowanym systemem w którym istnieje wiele powiązań funkcjonalnych i uzależnień technicznych". To one uniemożliwiły optymalne ułożenie rozkładu jazdy. Jak udało nam się nieoficjalnie dowiedzieć powodem tego jest m.in. przebudowa wiaduktu w Bardzie Śląskim oraz remont dworca w samym Kłodzku i co za tym idzie przepustowość torów. Jeśli te inwestycje zostaną zakończone, to być może uda się lepiej rozpisać rozkład jazdy.
w następujących terminach:
9.XII.
18-23.XII.18 67;
24.XII.18;
26.XII.18;
29.XII.18-31.XII.18;
1.I;
5.I,
6.I;
12.I-20.IV 67;
22.IV;
27.IV,
28.IV;
1.V-5.V;
11.V-20.VI w C;
21.VI-23.VI;
29.VI-15.VIII w C;
16.VIII-18.VIII;
24.VIII-14.XII.19 w C;
Czyli cały rok w soboty, niedziele i niektóre święta.
P. S.
A jak z dotychczasową frekwencją na tej trasie?
Powinen być jeszcze taki o 6:30 z Kamieńca Ząbkowickiego do Nysy byłby idealny do Szkoły czy do Pracy. I powinny jeździć codziennie i może za niedługo do Katowic wydłużą i cała lini 137 byłaby znów przywrócona
Takie dwa poranne z Kamieńca by się przydały - o 05:30 i 06:30, oba do Opola i Kędzierzyna-Koźla rozłączane w Nysie. Nie tylko szkolniaki, ale i pracownicy by skorzystali.
_________________ Gdyby cały beton PKP przerobić na podkłady, to można by zmodernizować wszystkie czynne szlaki
dddbb -Usunięty- Gość
Wysłany: 25-09-2018, 22:13
THX 1138 napisał/a:
Wg projektu rozkładu jazdy na 2018/19 na trasie Kędzierzyn - Kłodzko mają kursować ponownie 2 pary:
Bardzo dobrze, że poszli po rozum do głowy wydłużając do Gliwic i Kędzierzyna, nie będzie blamażu z rozkomunikowaniem pociągów w Nysie. Chociaż czas na przejścia w wysokości 6-7 minut dość ryzykowny (opóźnienia wtórne)
Szkoda tylko, że na ten pierwszy z KK nie będzie dojazdu z aglomeracji - byłoby w końcu jakieś sensowne połączenie Górnego Śląska z Kotliną Kłodzką na weekendowe wypady... Może kiedyś się uda. Jest poc. po 5 z Gliwic do KK, ale tylko w dni robocze, a obiegu na SZT nie zrobią, bo musiałby wcześnie rano pojechać z KK do Gliwic, praktycznie pusty... Może po modernizacji KK-Opole kiedyś wróci na trasę Gwarek i wtedy byłby wczesny dojazd z Katowic do KK.
_________________ Tramwaj musi wrócić do Gliwic. Frankiewicz już odszedł!
Wypełniajcie i zaznaczanie linię Nysa- Kłodzko. Im więcej wniosków tym większa szansa że na tej trasie będzie więcej pociągów.
Wysłałem artykuł do gazety lokalnej powiatu zabkowickiego i paczkowskiego. Plus dosyłam wszystkim którzy mieszkają w Kamiencu Ząbkowicach, Paczkowie i Otmuchowie kogo tylko znam aby zaznaczali połączenia
Wrócą codzienne InterCity Sudety i Szczeliniec.
Jeden relacji Jelenia Góra - Warszawa przez Wałbrzych, Nowa Rude, Klodzko, Kamieniec Ząbkowicki, Nysę, Opole
Drugi relacji Jelenia Góra - Kraków przez Wałbrzych, Świebodzice, Świdnicę, Dzierżoniów, Ząbkowice Śląskie, Kamieniec Ząbkowicki, Nysę, Prudnik, Kędzierzyn-Koźle, Katowice
Pociągi będą codziennej relacji
Więcej informacji:
https://doba.pl/dsw/artykul/jest-decyzja-pociag-do-krakowa-przez-swidnice-codziennie-od-grudnia/30685/0
[ Dodano: 04-06-2020, 12:47 ]
Dostałem taka odpowiedz w sprawie połączeń 2029/2021 na odcinek Nysa - Kamieniec.
Nie dziwie się, że mają słabe notowania, jak tylko w weekend. Jakby był codziennie na 7 z minutami w Nysie od strony Kamieńca. To na pewno Kamieniec, Paczków i Otmuchów by zrobił statystyki i powrotny o 14:30 jako szkolniak np:
6:30 Kamieniec Ząbkowicki, 6:36 Doboszowice, 6:44 Paczków, 6:53 Otmuchów Jezioro, 7:00 Otmuchów, 7:08 Wójcice, Goświnowice 7:15 Nysa 7:20 [mniej więcej czas przejazdu]
Projekt rozkładu jazdy 2020/2021 pociągów regionalnych (KD i PR)
Tabele z projektem rozkładu jazdy w/g urzędników z województwa dolnośląskiego przemyciły przy okazji pomysł urzędników województwa opolskiego na ruch regionalny po "podsudeckiej".
Nazwę go delikatnie "cofnięciem się do ery kamienia łupanego"
Zaproponowane tradycyjnie dwie pary weekendowych pociągów w stronę Kotliny Kłodzkiej w/g tego projektu mają pojechać z... Opola
A było już tak dobrze: jedna para docierała aż do Gliwic przypominając i potwierdzając historyczne ciążenie tej linii w stronę Górnego Śląska
Ale nie!!! Trzeba było to za przeproszeniem spieprzyć!
Nie mam już słów! Jakim trzeba być żółtodziobem by na to (nie) wpaść
Ten post to moje KATEGORYCZNE NIE dla takiego pomysłu! Żądam szynobusu z Kłodzka do Gliwic
Tak jest NAJLEPIEJ!
Te pociągi do/z Opola to tylko kolejny dowód na zaściankowość i kompleksy tej pseudowojewódzkiej mieściny. Jakby mogli to wszystkie pociągi regionalne zaczynałyby i kończyły bieg w tym mieście. Już to kiedyś przerabialiśmy i skończyło się uwaleniem (Opole-Nysa-Kamieniec Z. lub Opole-Nysa-Głuchołazy). Plany reaktywacji pociągów do Głubczyc (do której swoją drogą jeszcze daleko) też już przewidują taką kosmiczną relację Opole-Głubczyce-Opole.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum