sierpień 2007 - (odjazd o 6:45 z Zawadzkiego) pociągiem Tarnowskie Góry - Opole prowadzonym przez EN57-1526. Frekwencja - 75%; w Fosowskiem + 10%. W Opolu przesiadka do pociągu pospiesznego do Wrocławia. Skład: EU07 + 2x Adu + 5x Bdu (tak mi się wydaje). Frekwencja - 80%. Powrót EN57-1528 do Opola relacji Wrocław - Kędzierzyn Koźle (odjazd przed 12:00). Frekwencja - 95% z dużą wymianą pasażerów.W Opolu przesiadka do pociągu do Tarnowskich Gór (odjazd o 13:18) prowadzonym jednostką EN57-1189. Frekwencja - 100% do Fosowskiego; 85% do Zawadzkiego; do stacji końcowej - 30%.
luty 2008 - (zamiast o 8:40, to o 9:25) pociągiem z Zawadzkiego do Opola prowadzonym jednostką EN57-647 (który przyjechał z Fosowskiego albo Opola 40 min spóźniony). Frekwencja aż do stacji końcowej - 80%.
(13:18) pociągiem Opole - Tarnowskie Góry prowadzonym jednostką EN57-1525.
Frekwencja do Fosowskiego - 95% z niewielkimi wymianami; do Zawadzkiego 80%;dalej już tylko 25%.
Kolega widze archiwalne kotlety nam odgrzał ale jako ciekawostka całkiem całkiem info bo jak widac zarówno kiedys jak i teraz frekwencja podobna:)
[ Dodano: 26-09-2010, 22:50 ]
25 wrzesnia (sobota), 8:37, Brzeg-Nysa, podjezdza "maluch" z KK, wysypuje sie jakies 30 osob, chyba wycieczka bo cala masa mlodziezy, do tego "normalni" i rowerzysci... na starcie w Brzegu jakies 12 osob, polowa to przesiadkowicze z Wroca (zarowno z osobowki jak i "Bolka") na trasie pojedyncza wymiana podroznych, do Nysy dociera 11 osob zmienionego skladu.
25 wrzesnia (niedziela), 14:24, (KK)Nysa- Brzeg, SA134-013, z KK wysiada jakies 15 osob na oko, w środku nie wiem ile juz siedzi bo ładuje do przedniej czesci w ktorej 5 osob, na trasie pojedynczy wsiadkowicze, w Grodkowie +10, do Brzegu dojezdza jakies 13-14 w tym polowa to przesiadkowicze na Wroc i Opole. W Brzegu na kurs powrotny oczekuje juz jakies 10 osob a potem z kazda minuta dochodza kolejne...
Szału nie było ale raz ze weekend, dwa ze jeszcze nie ma studenciakow a trzy godziny takie sobie. Zobaczymy w pazdzierniku co sie bedzie dzialo na ostatnim, wieczornym, niedzielnym kursie KK-Nysa-Brzeg bo na nim zawsze padaja rekordy.
Według artykułu ścisk jest w jest w porannym pociągu do Opola i pewnie w szczytowym,popołudniowym do Nysy.Jeśli opolskie nie ma wystarczającej liczby SZT to może te relacje wzmocnić dodatkowym wagonem?PR-y mają jeszcze czynne bonanzy lub bohuny,oddelegować jeden do opolskiego i po lekkiej korekcie rj mógłby jeździć na "szczytówkach".
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum