I wyszedł przykry efekt maczania paluchów przez KD w tym połączeniu do Wrocławia. Nie można rezerwować miejsc.
Maczania paluchów? Gdyby nie KD ten pociąg zapewne w ogóle by nie wyjechał. Przecież to jest po prostu dotowana osobówka miedzy Wrocławiem a Międzylesiem. W przeciwnym wypadku LE musiałby jechać całkowicie komercyjnie.
Czeska firma Leo Express, która realizowała już przejazdy kolejowe z Krakowa i Katowic do Pragi, właśnie złożyła wniosek do Urzędu Transportu Kolejowego (UTK) o tzw. otwarty dostęp do świadczenia usług na linii Kraków - Warszawa. "PB" informuje równocześnie, że czeski RegioJet zwrócił się natomiast do UTK o udostępnienie linii z miejscowości Mościska do Pragi.
Leo Express otrzymał zgodę na nowe połączenie przez Polskę. Dojedzie do Terespola
Czeski przewoźnik Leo Express Global uruchomi kolejną linię przez Polskę. Połączy ona Pragę z granicą polsko-białoruską. Urząd Transportu Kolejowego wydał zgodę na przejazdy obowiązującą przez najbliższe pięć lat.
Przewozy Regionalne były przeciwne uruchomieniu połączeń LEO Express do Terespola
Przewozy Regionalne, mimo że nie uruchamiają połączeń dalekobieżnych na trasie Warszawa – Terespol, złożyły do UTK wniosek o badanie równowagi ekonomicznej w toku postępowania o przyznanie otwartego dostępu czeskiemu przewoźnikowi LEO Express.
PKP Intercity skarży się, że przez Leo będzie musiał obniżyć ceny biletów i robić więcej promocji!
Zgoda Urzędu Transportu Kolejowego na większe zaangażowanie linii Leo Express w Polsce bardzo martwi PKP Intercity. W piśmie do UTK przewoźnik martwi się, że koniec monopolu sprawi, że firma będzie musiała… zacząć konkurować o względy pasażerów.
LEO Expressowe szaleństwo, czyli PKP Intercity chyba jednak nie drżą
Polskę ogarnęło LEO Expressowe szaleństwo. Media obwieściły wejście konkurencji, z powodu której podobno w PKP Intercity nastąpiło trzęsienie ziemi. Podobno, bo wstrząsów ani słychać nie było ani też widać nie było…
LEO Expressowe szaleństwo?
Chciałbym, aby rowniez Arriva podróżowała z Czech do Polski. W przeciwnym razie połączenie Liberec - Frydlant v Cechach - Zgorzelec -Görlitz nie zostanie nawiązane.
Gdzie w Polsce jeździ a gdzie może jeździć LEO Express? – podsumowanie
Zamieszanie z LEO Expressem nieco ucichło. Tymczasem pojawiło się podsumowanie pozwoleń wydanych dla czeskiego przewoźnika przez UTK. Warto zatem przypomnieć gdzie jeździ, a gdzie może on jeździć. Informacje te przedstawił wiceminister infrastruktury Andrzej Bittel, w odpowiedzi na interpelację posła Krzysztofa Śmiszka.
Leo Express doczekał się decyzji UTK dla jednej z tras do Polski
Czeski prywatny przewoźnik Leo Express otrzymał decyzję Urzędu Transportu Kolejowego w sprawie uruchomienia połączeń komercyjnych na trasie Praga – Wrocław. Przewoźnik czekał na nią od kwietnia ubiegłego roku; w międzyczasie zdążył uruchomić na tej trasie połączenie na zlecenie samorządów.
1. Czy orientujecie się, czy Leo EXPRESS będzie kursował na trasie Wrocław - Praha - Wrocław po 29 sierpnia ? Nie ma w rozkładzie pociągu z Pragi do Wrocławia w dniu 30 sierpnia (29.08 jeszcze jest).
2. Dlczego w Leo Ekspress Wrocław - Praga obsługa gastronomiczna jest dopiero od Lichkova po czeskiej stronie ? Jest to trochę nieuczciwe, jeżei ktoś kupił bilet na klasę premium lub business z wrocławia np. do kłodzka, to nie otrzyma posiłku, który mu przysługuje w tej klasie..
3. Proszę powiedzieć, co robi drużyna konduktorska czeska i polska w lichkovie, bo tam wysiadają wieczorem. Zazwyczaj nie ma żadnego pociągu ? Jak to wygląda technicznie ?
miedzioryt, w Polsce LEO Express nie jeździ samodzielnie tylko w kooperacji z KD na weekendowych kursach Wrocław - Praga, które na polskim odcinku są pociągami osobowymi dotowanymi przez UMWD.
_________________ ⚠ Bossowie związków zawodowych, zarządy i rady nadzorcze spółek PKP to partacze, nieudacznicy, ludzie niekompetentni! Jest to banda kretynów, idiotów i darmozjadów pierdzących w stołki, którym los PKP zwisa i powiewa!
Proszę powiedzieć, co robi drużyna konduktorska czeska i polska w lichkovie, bo tam wysiadają wieczorem. Zazwyczaj nie ma żadnego pociągu ? Jak to wygląda technicznie ?
Czeska drużyna najprawdopodobniej zjeżdża w stronę Usti nad Orlici lub na noc do Kralików. Polska drużyna wieczorem nie wysiada w Lichkovie tylko wsiada.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum