Wysłany: 31-08-2016, 13:32 Modernizacja linii Lublin - Stalowa Wola
witam, Linia kolejowa stalowa wola - lublin jest modernizowana tj. wymieniane są podklady drewniane na betonowe wraz z nową podsypką . Ciekawe mnie jedna rzecz, dlaczego stosowane są używane podkłady ?? Czy czasem to nie jest cięcie kosztów kosztem naszego bezpieczenstwa ? Koszt takiej inwestycji jest spory a podklad y tez nie są wieczne więc chyba lepiej bylo by zastosowac nowe podklady...
Często tak się dzieje, że na remontowanych czy modernizowanych liniach o mniejszym ruchu lub mniejszej prędkości max stosowane są materiały staroużyteczne. Może te na zdjęciach jeszcze niedawno służyły na CMK?
Czy z racji zamknięcia odcinka Warszawa-Lublin w czerwcu 2017 roku możliwe byłoby skierowanie jednego z pociągów TLK Sztygar/TLK Bolko ze Skarżyska-Kamiennej w kierunku Sandomierza, Stalowej Woli i Lublina przez linię Stalowa Wola-Lublin? Słyszałem o tym, że te pociągi mają kończyć bieg na stacji Dęblin. Z 80 km/h chyba można by było pojechać na tym odcinku. Mimo konieczności podstawienia spalinówki myślę, że podróżni by się znaleźli.
Nowe, nowoczesne Lokalne Centrum Sterowania Szastarka strzeże bezpieczeństwa ruchu pociągów.
Nowe Lokalne Centrum Sterowania w Szastarce nadzoruje sprawne i bezpieczne podróże na trasie Lublin - Stalowa Wola. Pod kontrolą komputerowych urządzeń i zdalnego systemu łączności przejechało ponad 2 tys. pociągów, m.in. składów towarowych, kursujących między Lubelszczyzną a Podkarpaciem. LCS powstało w ramach inwestycji PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. wartej 447 mln zł, realizowanej z Programu Operacyjnego Polska Wschodnia.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum