Paderewski kursuje na 3 pudłach z Gorzowa a w (5,7) na 4 to jeszcze sm4210 pociągnie ale od 24 lipca ma być złożony aż z 6 wagonów.To już kiosk tego nie pociągnie.Czyżby powrót gamy do Gorzowa?
Pierwszy dzień służby czeskich wagonów na dziennym TLK "Gwarek" w wakacyjnej relacji Katowice - Ustka oraz powrót po latach EIC "Fregata"
relacji Bielsko Biała Główna - Kołobrzeg.
3. TLK "Kochanowski" Kołobrzeg-Lublin: EP07-1043 + A + A zdekl. + 111Arow. + A zdekl. + B + A zdekl. + B.
W kierunku Lublina mimo późnej pory frekwencja około 70%.
4. TLK "Wysocki" do Gliwic: EP07-347 + 111Ay + B + 141A. Około 50% frekwencja.
5. TLK "Mierzeja" EP07-537 + wagony do Helu: WL + A zdekl. + B + A + B +wagony do Kołobrzegu: B + B + B + A zdekl. + WL. Frekwencja powyżej 100%, sporo ludzi na korytarzach.
8. TLK "Delfin" z Łeby: EP07-1008 + wagony z Lęborka: 140A + 141A + 141A + 141A + 141A + 141A + 141A + wagony z Łeby: 140A-IC3 + 140A-IC3 + 141A + 141A + B + B + 111Ainw.
9. IC "Łokietek" do Krakowa: ED160-016. Około 100-120 osób pojechało.
10. TLK "Uznam" do Świnoujścia: EP07-374 + WL + Bc + 111Arow + 141A + 141A + 141A + A zdekl. + 111Ay + A zdekl. + B. Frekwencja bardzo wysoka, między innymi ze względu na rozpoczynający się Festiwal Woodstock.
11. IC "Soła" ze Zwardonia: ED161-011.
Tam gdzie nie pisałem frekwencji, była ona bardzo wysoka, 100% (w EIP) i dobrze powyżej100% w pozostałych. Mimo bardzo dużej liczby pociągów z Wybrzeża, każdy jeden był załadowany maksymalnie. Hitem jest jak dla mnie EIC "Fregata", który według zestawienia na stronie IC prowadzi jeden wagon klasy 1 i 5 wagonów klasy 2. To co zobaczyłem i ilość ludzi, która z niego wysiadła świadczy, że bilety na podstawowe wagony schodzą na pniu, i dlatego IC decyduje się dołączyć dodatkowe wagony, co tylko powinno cieszyć.
W czwartek (22 sierpnia) TLK Warta na odcinku Poznań - Warszawa frekwencja 110%. W piątek (23 sierpnia) TLK Warta znów z 110% frekwencją tym razem na odcinku Warszawa - Poznań. I tak się zastanawiam czemu Intercity nie jest w stanie dołożyć dodatkowego wagonu widząc popularność tej relacji
Jak ktoś lubi wersję ruchomą, to kolega Motorak810 popełnił taki film.
W składzie, oprócz samej EP05, przegląd zmodernizowanych wagonów z różnych serii, pokazujący jak zmieniał się zakres samej modernizacji oraz czekający na modernizację do wagonu restauracyjnego 145Ab (manager 1 klasy).
W czwartek (22 sierpnia) TLK Warta na odcinku Poznań - Warszawa frekwencja 110%. W piątek (23 sierpnia) TLK Warta znów z 110% frekwencją tym razem na odcinku Warszawa - Poznań. I tak się zastanawiam czemu Intercity nie jest w stanie dołożyć dodatkowego wagonu widząc popularność tej relacji
Wczoraj nawet z Poznania w kierunku Zbąszynka Warta wyjechała z 100% frekwencją.Do Gorzowa 80%
Kilka składów z dzisiejszego poranka z Warsaw Central Station
1. EIC "Posejdon" do Kołobrzegu: EP05-23 + 136A + Z2B +Z2B + Z2B + 111Arow + 111Arow + 111Arow + 144A +144A + restaurant + 158A. Klasa 2 brak wolnych miejsc. Klasa 1 ok. 50%
2. EIP 3553 Kraków Gł.-Gdynia Gł. ED250-018. Klasa 2 okolo 80%, klasa 1 kilkanaście osób.
3. IC "Daszyński" do Zwardonia: ED160-010. KLasa 2 około 90%, klasa 1 około 60%
4. TLK "Hańcza" Kraków Gł.-Suwałki: EP07-174 + B + B + A + 111Ainw. + 609A + 111Arow + 111Arow. Około 50-60% frekwencja
5. EIC "Jantar" EP09-045: wagony do Helu : 111Arow + 111Arow + 111Arow + 111A-20+ 159A + 159A + 144A + 140A-10 + wagony do Gdyni: restaurant + 139A-Op + 159A + 159A. Klasa 2 100%, KLASA 1 tez bardzo ładnie
6. IC "Mazury" do Olsztyna: ED160-001. Około 70-80% frekwencja
7. EIC "Odra" do Berlina Hbf: X4E-625 + 139A-Op + resaturant + 136A + Z2B + Z2B + 159A. Klasa 1 pojedyncze osoby, klasa 2 - okolo 70%
8. TLK "Wetlina" Poznań Gł. - Lublin/Łupków: EU160-020 + wagony do Łupkowa: B + B + wagony do Lublina: B + B + A + B + B. Klasa 2 około 80-90%, klasa 1 z 50%. Tylko ostatni wagon luźniejszy.
9. IC "Skaryna" do Terespola: EP07-387 + 140A-10 + 111Arow+ 111A-20+ 111A-20 + 174A. Klasa 1 ojedyncze osoby, klasa 2 - ok. 80%.
10. TLK "Witos" Bydgoszcz Gł.-Przemyśl Gł. EU07-1067 + B + B + B. około 50%
11. EIP 3508 Kraków Gł-Gdynia Gł. ED250-006. Wolne pojedyncze miejsca tylko w strefie ciszy, reszta 100%, Klasa 1 z 15 osób.
12. EIC "Fregata" Bielsko Biała Gł.-Kołobrzeg: EP09-009 + 136A + Z2B +136A +141A-10 + 111Arow + 159A + 141A-10 + Z2B + restaurant + 140A-10. Brak wolnych miejsc w klasie 2, klasa 1 około 70%
13. TLK "Delfin"do Łeby: EP09-023 wagony do Łeby: 111Ainw. + A + B + B + B + wagony do Lęborka: B + B + B + B + B + B + A. Cały skład jak długi zawalony ludźmi.
14. IC "Oleńka": Wrocław Gł.-Białystok: ED161-008. Około 90% frekwencja
15. TLK "Małopolska" Gdynia Gł.-Zakopane/Krynica: EP09-029 + wagony do Zakopanego: A + 111Arow + B + B + B + B +wagony do Krynicy: B + B _+ 111Arow. Wagony do Zakopca praktycznie komplet, do Krynicy luźniej, około 60%
16. IC "Lazur" Łódź Fabr. - Gdynia Gł: EP08-013 + 136A + 111Arow + 111Arow + 111Arow + 152A + 152A + 111Arow + 111Arow + 111Arow + Z2B + Z2B + 159A. Klasa 2 praktycznie komplet, pojedyncze wolne miejsca, klasa 1 okolo 50%
17. TLK "Latarnik" Suwałki/Ełk - Świnoujście: EU160-018 + B + A + B + B + B + A/B + B. Ostatnie dwa wagony z Ełku. KlASA 2 około 80%, klasa 1 z połowa miejsc zajętych
18. EIP 4507 Gliwice-Gdynia Gł: ED250-019. Klasa 2 pojedyncze wolne miejsca tylko w wagonie nr 7. Klasa 1 ze 30 osób.
19. EIC "Lajkonik" Kraków Gł. - Gdynia Gł: EP09-030 + 111Arow + 141A-10 + 141A-10 + 141A-10 + restaurant + 156A. Tutaj znacznie luxniej, klasa 2 około 50%, klasa 1 pojedyncze osoby.
25.09.2020 r. - TLK Pułaski relacji Poznań Główny - Kraków Główny: EU/P07+A+B+B+B+B. Wszystkie wagony czeskie. Frekwencja w 2 klasie 70%, w 1 klasie 60%. Szkoda, że znowu od nowego rozkładu jazdy zostanie przesunięty na godzinę 17:40, bo frekwencja jest dobra.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum