Od niedawna ciekawi mnie temat połączeń na trasie Chojnice - Kościerzyna.
Widzę że część kursów jest obsługiwana przez KKZ a część normalnie przez pociąg.
Powie mi ktoś o co chodzi?
_________________ 2012/18- 205 476 km
2019- 69 888 km
2020- 50 138 km
2021- 50 251 km
2022- 18 455 km
2023 -27 051
2024 -25 164
Od niedawna ciekawi mnie temat połączeń na trasie Chojnice - Kościerzyna.
Widzę że część kursów jest obsługiwana przez KKZ a część normalnie przez pociąg.
Powie mi ktoś o co chodzi?
O to chodzi, że pomorskie PRy nie mają czym jeździć i na Hel i do Kościerzyny odstawiają manianę - wożą ludzi busami.
KKA na linii Kościerzyna-Chojnice i na Półwyspie Helskim nie jest wyłącznie efektem braków taborowych.Część "zapociągów" wynika z decyzji Urzędu Marszałkowskiego,który nakazał zastąpić część kursów autobusami,aby zaoszczędzić na dotacji.Wg UMarsz. eksploatacja autobusu drogowego jest 40 krotnie tańsza od SZT.Precedens ten sugeruje,że autobusami zostaną zastąpione wszystkie połączenia na liniach niezelektryfikowanych.Ile jest prawdy w owych 40krotnych oszczędnościach na korzyść autobusów drogowych,to nie wiem,ale taka informacja pojawiła się w prasie i lokalnej rozgłośni radiowej.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum