Wiemy gdzie pojadą nowe Elfy II i Impulsy produkowane dla PolRegio.
Przewozy Regionalne zdecydowały już, do jakich województw trafi nowy tabor w postaci siedmiu elektrycznych zespołów trakcyjnych produkowanych przez Newag i Pesę.
Newag zgodnie z umową podpisaną 9 grudnia 2016 r. dostarczył Przewozom Regionalnym. trzy fabrycznie nowe elektryczne zespoły trakcyjne Impuls typu 31 WE. Zanim wyjechały na trasy testowo kursowały w trakcji potrójnej.
Poznaliśmy szczegóły przetargu Przewozów Regionalnych na dwa używane pociągi spalinowe. Pesa zaoferuje przewoźnikowi pojazdy Link, które kiedyś mogły kupić Koleje Dolnośląskie.
Linki dla Przewozów Regionalnych jeszcze nie są pewne. Oferty ponad budżetem
Tylko PESA złożyła oferty w przetargu Przewozów Regionalnych na dostawę używanych pojazdów spalinowych. Przekraczają one jednak budżet zamawiającego. Przypomnijmy, że zamówienie zostało podzielone na dwa zadania, każde obejmuje po jednym dwuczłonowych składzie. W obu przypadkach PESA proponuje kwotę 12.769.860,00 zł brutto. Przewoźnik na ten cel chciał przeznaczyć 11.500.000,00 zł.
Polregio nie kupi używanych Linków. Były za drogie.
Zgodnie z przewidywaniami, tylko Pesa złożyła ofertę w przetargu na dostawę dwóch używanych spalinowych zespołów trakcyjnych dla Przewozów Regionalnych. Przekroczyła ona budżet zamawiającego. Przewoźnik nie dołoży do nich pieniędzy i ich nie kupi.
Przewozy Regionalne ponownie podejmują próbę zakupu Linków?
Przewozy Regionalne ponawiają próbę zakupu używanych dwuczłonowych spalinowych zespołów trakcyjnych. Nie jest chyba żadną tajemnicą, że w grę wchodzą Linki od PESY.
Plany taborowe Przewozów Regionalnych. To tajemnica
Jakie są plany Przewozów Regionalnych w zakresie zakupu nowych pojazdów szynowych? Takie pytanie zadał w interpelacji poseł Tomasz Kostuś. Odpowiedzi jednak nie dostał. Ministerstwo Infrastruktury zostało poinformowane przez spółkę, iż plany inwestycyjne w zakresie nowych pojazdów szynowych objęte są przez przewoźnika tajemnicą przedsiębiorstwa.
Pociąg hybrydowy napędzany LNG. Przewozy Regionalne ogłoszą konkurs na pojazd.
Przewozy Regionalne, właściciel marki POLREGIO, chcą ogłosić konkurs na pociąg hybrydowy z alternatywnym napędem na skroplony gaz ziemny (LNG) w ciągu najdalej dwóch miesięcy, poinformował ISBnews prezes zarządu - dyrektor generalny Krzysztof Zgorzelski.
POLREGIO stara się o dofinansowanie na zakup 180 EZT oraz 40 hybryd. Ministerstwo uwzględniło środki na rozwój kolei regionalnej.
POLREGIO do Krajowego Planu Odbudowy zgłosiło trzy wnioski o łącznej wartości ponad 6,3 mld złotych. Chodzi o zakup 180 EZT, 40 jednostek hybrydowych oraz dofinansowanie modernizacji obecnie eksploatowanego taboru. Jak zaznacza Prezes POLREGIO: “Z dotychczasowych deklaracji Ministerstwa Funduszy i Polityki Regionalnej wynika, że środki na rozwój kolei regionalnej w KPO zostaną uwzględnione”.
"Dziś na tor doświadczalny Instytutu Kolejnictwa przyjechał drugi Impuls 2 (37WEa-001) wyprodukowany dla województwa lubelskiego przez nowosądecki Newag. Na początku grudnia do Żmigrodu przyjechał pojazd o numerze 37WEa-002."
Bez nowego taboru elektrycznego pozostanie woj. podlaskie.
Polregio przygotowuje zakup nowych ezetów! Ruszyły konsultacje rynkowe
Polregio rozpoczęło wstępne przed przetargiem na nowe pociągi elektryczne. Ogłoszone konsultacje rynkowe dotyczą planowanego przez spółkę zamówienia na dostawę fabrycznie nowych elektrycznych zespołów trakcyjnych w wersji 4-członowej i 3-członowej.
Polregio chce kupić elektryczne autobusy w ramach KPO. Pojadą w Świętokrzyskiem
Jak informuje Polregio, celem projektu obejmującego zakup 27 nowoczesnych elektrycznych autobusów obsługiwanych przez operatora kolejowego, jest zwiększenie dostępu do publicznego transportu w regionie świętokrzyskim.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum