Pawka, a jak w IC rozwiązali sprawę z sieciówkami? Dają na innym papierze?
Papier termiczny do drukarek IC ma być trwalszy od tego u innych przewoźników. Jak będzie w praktyce, zobaczymy.
Oprócz zabezpieczeń samego papieru ważna jest też dbałość samego właściciela biletu. Foliowe okładki (PCV) i ciepło nie wpływają dobrze na druk termiczny.
Zwykle też panie kolejarki rzadziej mają problem z blaknięciem niż panowie kolejarze, którzy sieciówki noszą w portfelu przy tyłku.
Ponadto, bilety IC dzielą się od spodu na segmenty, każdy ze swoim numerem i kodem kreskowym. Jeśli nawet awers wyblaknie, można zeskanować odwrót biletu i dane powinny ściągać się z systemu sprzedaży. Na pewno działa to w przypadku biletów wydanych na przewoźnika PKP IC.
_________________ W ŚWIECIE IMITACJI DOSKONAŁYCH SZTUKA RODZI SIĘ Z PRZEKŁAMAŃ W KOPIOWANIU.
Gaspares, to gdzie w takim razie należy trzymać taki bilet? Każdy chyba chłop nosi dokumenty w tylnej kieszeni lub kurtce. Jeśli nie będzie się trzymać biletu w jakiejś okładce to roku w życiu nie wytrzyma.
_________________ 2012/17- 149 556 km
2018- 55 920 km
2019- 69 888 km
2020- 50 138km
2021- 50 251km
2022- 18 455
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum