Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3
Linia E59 Poznań - Wrocław
Autor Wiadomość

Beatrycze Płeć:Kobieta
Redaktor


Dołączyła: 11 Lis 2005
Skąd: Legnica

PostWysłany: 10-01-2023, 13:55    Odpowiedz z cytatem

Koniec modernizacji linii Wrocław – Poznań. Czy Intercity wykorzystuje jej efekty?

Bez większego rozgłosu kończy się jedna z najbardziej wyczekiwanych modernizacji na polskiej kolei. Na niemal całej linii z Poznania do Wrocławia możemy jeździć z prędkością 160 km/h. Ale tylko jeden pociąg w pełni wykorzystuje możliwości, jakie dała wyremontowana linia.

Więcej:
https://www.rynek-kolejowy.pl/wiadomosci/koniec-modernizacji-linii-wroclaw--poznan-czy-intercity-wykorzystuje-jej-efekty-111479.html

_________________
"Aby dowiedzieć się kto naprawdę tobą rządzi, sprawdź kogo nie wolno ci krytykować" - Voltaire.
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

Victoria Płeć:Kobieta
Asystentka Admina
Asystentka Admina


Dołączyła: 17 Lis 2005
Skąd: Warszawa

PostWysłany: 12-01-2024, 22:34    Odpowiedz z cytatem

Po modernizacji wolniej niż przed

Modernizacja na magistrali Warszawa – Poznań miała trwać dwa lata. W czerwcu 2017 r., gdy przystępowano do prac, spółka PKP Polskie Linie Kolejowe zapowiedziała, że zakończą się one do czerwca 2019 r. Finalnie realizacja robót wydłużyła się o ponad cztery lata. I wciąż nie udało się osiągnąć czasu jazdy atrakcyjniejszego niż przed modernizacją.

Czytaj więcej w najnowszym numerze "Z Biegiem Szyn":
https://www.zbs.net.pl/zbs128.pdf

_________________
SKŁADKA NA SERWER
Postaw mi kawę na buycoffee.to
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora

Arek Płeć:Mężczyzna
Junior Admin


Dołączył: 05 Mar 2007
Skąd: Szczecin

PostWysłany: 09-02-2024, 21:08    Odpowiedz z cytatem

Obecne kierownictwo Ministerstwa Infrastruktury uważa wyniki modernizacji E20 za niezadowalające. Kończąca się inwestycja doprowadziła do symbolicznego zaledwie skrócenia czasu podróży na odcinku Warszawa – Poznań, niewspółmiernego do poniesionych kosztów. Na odcinkach zarządzanych z LCS Kutno i Łowicz pasażerowie wkrótce będą mogli w końcu w pełni korzystać z efektów prac – informuje ministerstwo w odpowiedzi na interpelację poselską.

https://www.rynek-kolejowy.pl/wiadomosci/malepszak-o-e20-calosciowy-obraz-modernizacji-jest-negatywny-117318.html

_________________
Żelazna kadra też z czasem rdzewieje.
A beton kruszeje...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 3 z 3 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl