Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 13, 14, 15
Remonty dolnośląskich linii kolejowych
Autor Wiadomość

Paszczak Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 17 Lis 2005
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 10-08-2024, 16:35    Odpowiedz z cytatem

Ruszyły pierwsze prace na przeznaczonej do rewitalizacji linii kolejowej numer 284 z Legnicy przez Złotoryję do Jerzmanic Zdroju. Trasa ma być gotowa do użytku pod koniec 2026 roku. Pociągi pasażerskie nie jeżdżą nią od 20 lat.

https://wroclaw.tvp.pl/79742736/najpierw-rozbiorka-ruszyly-prace-przy-rewitalizacji-linii-kolejowej-z-legnicy-do-jerzmanic-zdroju

_________________
Paszczak
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Ralny Płeć:Mężczyzna
Moderator


Dołączył: 23 Lis 2005
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 16-08-2024, 16:59    Odpowiedz z cytatem

Rusza rewitalizacja linii kolejowej do Kowar

12 mln 450 tys. zł kosztować będzie rewitalizacja linii kolejowej nr 308 z Mysłakowic do Kowar. To pierwszy krok na drodze do przywrócenia połączenia kolejowego z Jeleniej Góry do Kamiennej Góry przez Ogorzelec.

Czytaj więcej:
https://nj24.pl/rusza-rewitalizacja-linii-kolejowej-do-kowar/

_________________
Gdyby głupota umiała latać, LOT miałby poważnego konkurenta w postaci PKP.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

Arek Płeć:Mężczyzna
Junior Admin


Dołączył: 05 Mar 2007
Skąd: Szczecin

PostWysłany: 13-09-2024, 19:34    Odpowiedz z cytatem

Trwają przygotowania do odbudowy infrastruktury kolejowej pomiędzy Zebrzydową a Żaganiem. Inwestycja prowadzona jest głównie z myślą o potrzebach wojska. Zakończenie wszystkich robót jest planowane na rok 2027.

https://www.rynek-kolejowy.pl/wiadomosci/jest-decyzja-srodowiskowa-dla-odbudowy-linii-zebrzydowa--zagan--120453.html

_________________
Żelazna kadra też z czasem rdzewieje.
A beton kruszeje...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

Pirat Płeć:Mężczyzna
Webmaster


Dołączył: 14 Lis 2005
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 06-10-2024, 21:14    Odpowiedz z cytatem

Linia kolejowa nr 310, relacji Łagiewniki – Piława Górna, została wybudowana w latach 1888–1900. Jest to jednotorowa, niezelektryfikowana linia znaczenia miejscowego. Tor ułożono na podsypce i klińcu. W 1996 roku zawieszono ruch pasażerski, a 26 czerwca 2001 roku zamknięto linię dla ruchu kolejowego. Obecnie nawierzchnia torowa została zdemontowana, podkłady częściowo zutylizowane, a szyny dostarczone na złom. Pozostała jedynie nawierzchnia na przejazdach kolejowych i mostach.
Warstwa podtorowa składa się głównie z pospółki i żwirów o dużym stopniu zanieczyszczenia. Obiekty inżynieryjne na linii 310 to typowe konstrukcje niewielkich rozpiętości, w tym płyty kamienne, sklepienia ceglane i kamienne, przepusty otwarte oraz rury żeliwne. Mosty i wiadukty to głównie blachownice stalowe nitowane oraz sklepienia. Na linii występują również masywne, kamienne ściany oporowe.



_________________
Tylko człowiek wolny się buntuje,
niewolnicy są posłuszni.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 15 z 15 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 13, 14, 15
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl